WHEM Femke, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pmfyb

Wandelaar
25
17/08/21
11
1
Ik ben in de afgelopen 6 jaar zo'n 10 keer bij Femke geweest (Arnhem, Velp, Zwolle Apeldoorn) en heb alleen de eerste keer een condoom gezien. En ik heb nou niet echt het idee dat ik tot een select groepje behoor...
 
Ook op hookers waren af en toe wel meldingen van haar bare-activiteiten, maar die werden altijd snel verwijderd. Waarom dat gebeurde is mij altijd een raadsel gebleven. Leek mij wel nuttige informatie. Vooral voor de wandelaars die zulke adressen willen vermijden...
 
Afgelopen week Femke voor het eerst bezocht. Het is wel een aparte meid moet ik zeggen. Heb in het verleden vaker met haar proberen af te spreken maar was er nooit van gekomen omdat ze dan plots niet meer reageerde op de sms of wanneer ik haar belde. Deze keer had ik dus meer succes want kon oorspronkelijk al binnen een uur terecht bij haar. Later kreeg ik de vraag of dit niet een kwartier later kon, en toen een half uur en daarna zelfs een uur. Dit was snel opgelost tijdens een telefoontje en kon alsnog op de afgesproken tijd terecht.

Bij aankomst een kleine teleurstelling helaas. Waar ik een knappe meid met een strak lichaam, misschien bijna fitnessbuikje op basis van sommige foto's, en grote tieten verwachtte vond ik Femke helaas niet heel knap en is ze ook niet heel slank meer te noemen. Ze heeft inmiddels toch wel wat extra vet en haar buik is niet zo plat als ik had gehoopt. Verder bezit ze niet echt een grote kont ook al weet ze wel hoe ze m moet positioneren zodat deze mooier lijkt. Vond haar ook overkomen alsof ze high en/of dronken was en ze bleef maar rare dingen zeggen en een aantal stopwoordjes gebruiken. Ook herkende ze me van eerder?? Maargoed ik kwam niet voor een gesprek....

Van te voren even gedoucht waarna ik van haar een glas rosé kreeg en een korte erotische massage, die niet veel meer was dan 2 minuten met haar tieten of mn rug en daarna borst heen wrijven. Hierna begon ze me te pijpen wat ze niet verkeerd deed en gaf ze me een boobjob. Na een tijdje wou ze toch dat ik haar zou likken en ik stemde hier met alle plezier mee in. Helaas pakte ze toen haar telefoon en gaf die de volledige aandacht tot ik haar, na voor mijn gevoel een minuut, onderuit trok, op haar rug neerlegde en begon te likken. Femke heeft een mooi en lekker kutje om te likken maar had het helaas al een dag of 2-3 niet geschoren en voelde de stoppeltjes toch wel aan mn gezicht, ook al kon dit de pret niet drukken. Vingeren mocht niet in haar kutje want die was te gevoelig op dat moment maar mocht wel in haar "stoute gaatje". Nouja geen probleem dacht ik totdat mijn nagels haar pijn deden dus daar maar mee gestopt en zo gelikt tot ze klaar kwam.

Ik wou even zoenen en ondertussen wat pussygliden om me nog meer op te winden. Tot mijn verbazing draaide Femke haar hoofd gewoon weg ook al ben ik net verzorgt, had ik mn tanden net gepoetst en mn gezicht die ochtend nog geschoren. Beetje vreemd dat ze dan met zoenen en tongzoenen adverteert. Het pussygliden was wel lekker en ze deed lekker mee. Na een tijdje, en tot mijn verbazing, pakte ze mn lul vast en duwde deze zonder condoom zo bij haar naar binnen. Dat was een aangename en geile verrassing en begon haar lekker in missionaris te neuken. Ze wilt tijdens de seks best vaak wisselen van standje en veel dingen tegelijk maar laat zich ook prima sturen. Haar kontje ook nog lekker hard bare klaargeneukt in doggy wat ze prima kan hebben en samen met wat spanken wel weet te waarderen. Ze heeft een grote spiegel in de kamer staan waarvoor ik haar daarna in staand doggy heb genomen en ze op mijn commando met haar kutje speelde terwijl ik deze hard neukte tot ik erin klaarkwam.

Ik had nog aardig wat tijd dus ging terug op bed liggen waar ze gezellig naast me kwam liggen en we het over van alles en niets hadden totdat ze weer een massage voorstelde. Toen ik weer hard begon te worden, begon ze me te pijpen tot ik weer helemaal op sterkte was en klom ze bovenop me om me te berijden. Hierbij houd ze helaas wel haar tieten vast en voelde ik haar stoppels toch wel schuren dus haar toen maar in flat doggy weer anaal geneukt. Om het af te sluiten haar op haar rug gelegd en haar tieten geneukt terwijl ze tegelijk aan mn hoofd zoog. Dit hield ik niet lang uit en schoot mn tweede orgasme zo in haar mond (ze spuugt het uit in papieren doekjes).

Achteraf nog eens douchen waar ik op de terugweg een andere dvp en haar klant tegenkwam terwijl ik naakt was ( niet helemaal ideaal natuurlijk ). Femke nog vriendelijk bedankt bij het uitlaten en toen weer op weg naar huis.

- Niet zoenen
- Niet vingeren
- Vreemd en adhd gedrag met een hoop aparte stopwoordjes
- Voelbare stoppeltjes
- Kans om anderen tegen te komen
- Gebruik telefoon tijdens de daad

+ Vriendelijk en gastvrije ontvangst en meid
+ Hard anaal door kunnen neuken
+ Maakt zelf aanstalten tot een tweede ronde
+ Lijkt het zelf lekker te vinden
+ Bare mogelijk
+ Goede hygiëne van lichaam en gaatjes
+ Grote tieten

Zou ik nogmaals gaan? Mits het weer zonder condoom kan en ze niet extra aankomt misschien wel, anders niet.
was haar kontje goed schoon om bare te doen?
 
Volgens mij was het meer beleid van hookers in het algemeen, om welwillend te zijn in het verwijderen van recensies als een dame 'beschuldigd' werd van bare, hetzelfde mbt drugsgebruik. En eerlijk gezegd vind ik daar wel wat voor te zeggen. Als je echt specifiek uit bent op bare kun je prima terecht op het NZC-forum.
 
Volgens mij was het meer beleid van hookers in het algemeen, om welwillend te zijn in het verwijderen van recensies als een dame 'beschuldigd' werd van bare, hetzelfde mbt drugsgebruik. En eerlijk gezegd vind ik daar wel wat voor te zeggen. Als je echt specifiek uit bent op bare kun je prima terecht op het NZC-forum.
Ok, ik snap dat je voor meer info over bare terecht kunt bij nzcforum.be maar daar gaat het volgens mij niet om. Wat als de dame wel veelvuldig bare gaat? Dan lijkt het me wel cruciale informatie voor de voorzichtigere wandelaar.
 
Ja, snap ik en ik vind het lastig hoe er mee om te gaan. Maar bare wordt ook vaak gebruikt om de reputatie van een dame te beschadigen en datzelfde geldt voor drugsgebruik. Dat is een beetje mijn punt. Bij Femke is het wel duidelijk, maar dat is lang niet altijd zo.
 
Volgens mij was het meer beleid van hookers in het algemeen, om welwillend te zijn in het verwijderen van recensies als een dame 'beschuldigd' werd van bare, hetzelfde mbt drugsgebruik. En eerlijk gezegd vind ik daar wel wat voor te zeggen. Als je echt specifiek uit bent op bare kun je prima terecht op het NZC-forum.
Als je meiden wil mijden die bare doen is het toch juist goed dat het hier vermeld wordt? Niet iedereen is bekend met het nzc forum.
 
Lang getwijfeld door de nzc verhalen en bekende slechte betrouwbaarheid, maar uiteindelijk heb ik toch een afspraak met Femke gemaakt. Ik wilde toch weten of die tieten echt zo groot zijn op een slank lichaam. Tot mijn verrassing nam ze meteen op en een afspraak was zo gemaakt.

Tot zover het positieve. Omdat ik goed twee uur moet rijden naar Nijmegen ben ik meteen vertrokken. Daarna begon het circus. Kon het later? Okee dan. Hoe lang wil je blijven? Eh, dat hebben we toch net besproken? En weer, of het niet nog wat later kon. Uiteindelijk, na een uur en drie kwartier, was al bij Arnhem dus nog maar iets van 20 minuten van haar vandaan, zei ze ineens af.

Misschien besloot mijn beschermengel tegen mijn eigenwijsheid in te grijpen, wie weet. Maar definitief een TMM.
 
Boeiend hoe de discussie over Femke, net als eerder bij Kiera, nu toch onder Wie heeft er ervaring met beland.

Enerzijds begrijpelijk want recensie topics zijn voor recensies, anderszijds is deze rubriek eigenlijk vooral bedoeld om dames aan te kaarten waarover nog geen recensies zijn. En doorpraten over specifieke dames (vragen, opmerkingen) is ook van belang als mensen inmiddels al wel ervaring met ze hebben.

Wat dat betreft is er een soort opening in de dialoog.

We zien een nieuwe dame en vragen ons af of ze echt is, wie ze is, hoe ze is etc. Vervolgens gaan er mensen heen en beland ze met een topic in het recensie deel, maar daar moeten de discussies over die dame niet te lang worden en moeten de recensies overheersen.
Maar als er dan meningen, wensen, twijfels etc over een dame moeten worden besproken is daar eigenlijk geen plek meer voor.

Maar goed, dat wordt nu deels opgelost door de korte bare comments wel in het Femke topic te laten staan (informatief en van belang voor de wandelaars), terwijl er dan een wie heeft er ervaring met topic voor de dame wordt geopend door een mod waar de overige posts in geplaatst worden. Dat voelt een tikje raar, maar werkt wellicht idd het best en is beter dan opmerkingen deleten omdat het geen recensies zijn.

Is er al een wie heeft ervaring met....topic over een dame dan kunnen de overtollige opmerkingen daarbij geplaatst worden.

Wel van belang want over dames die al wel bezocht worden kun je natuurlijk minstens zoveel zeggen/vragen/willen weten in niet-recensie vorm als over nieuwe dames waar nog niemand heen is geweest. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan