Waarschuwing Femke , SJ , 7897157

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

niet dat deze zo heel ingewikkeld was, maar goed.....

'100% Nederlands' met een add vol typfouten alsof ze van Google translate komen 😂

Wat een mooie vrouw trouwens, jaloers jong 😅

'100% Nederlands' met een add vol typfouten alsof ze van Google translate komen
Van iemand die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt ('me 3e week in amsterdam') vermoed ik juist dat het een laagopgeleide Nederlander is. Zulke fouten maken alleen moedertaalsprekers – met Google Translate krijg je dat niet voor elkaar, en een buitenlander leert zo'n fout niet aan. Hetzelfde geldt voor dt-fouten, onjuist hoofdlettergebruik, en het gebrek aan trema's – ook dat krijg je met een vertaalmachine niet gedaan. Alleen 'een hele mooie meisje' doet dan nog de wenkbrauwen fronsen – het kan zijn dat daar eerst 'vrouw' stond, of we hebben met bontkraagjes van doen.

En als we dan toch met taal bezig zijn: de verkorting van 'advertisement' is 'ad', niet 'add'.

Van iemand die 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt ('me 3e week in amsterdam') vermoed ik juist dat het een laagopgeleide Nederlander is. Zulke fouten maken alleen moedertaalsprekers – met Google Translate krijg je dat niet voor elkaar, en een buitenlander leert zo'n fout niet aan. Hetzelfde geldt voor dt-fouten, onjuist hoofdlettergebruik, en het gebrek aan trema's – ook dat krijg je met een vertaalmachine niet gedaan. Alleen 'een hele mooie meisje' doet dan nog de wenkbrauwen fronsen – het kan zijn dat daar eerst 'vrouw' stond, of we hebben met bontkraagjes van doen.

En als we dan toch met taal bezig zijn: de verkorting van 'advertisement' is 'ad', niet 'add'.
Touché.

Dus dat.. ik doe de foto analyse.. u de taalanalyse....

Hej Nederlands is een moeilijke taal ook ik als 100% Nederlander maak nog steeds fouten met de , of . of trema en de dt
maar deze advertentie kan je gelijk aan de foto's zien dat het een fake advertentie is.
grt GW22

Daarom zei ik al..deze was bijna te makkelijk..en ook ik ben geen taalcursus. Mijn omslachtige lange zinnen zijn er meestal voor om taal- en schrijffouten te verhullen...

'100% Nederlands' met een add vol typfouten alsof ze van Google translate komen 😂

Wat een mooie vrouw trouwens, jaloers jong 😅
Hoef jij niet jaloers op te zijn Belle, (als die foto's van jou tenminste wel echt zijn ) Ik vind het maar een barbiepop , me in plaats van mijn is inderdaad iets wat je de laatste jaren steeds vaker op ziet duiken hier in Nederland of dat in België ook zo is weet ik niet maar ik ben gestopt me er aan te ergeren , dat er verder weinig taalfouten instaan komt waarschijnlijk door het rode streepje van de spellingcorrectie "me" is namelijk wel goed gespeld en krijgt dus net als "hele" in hele mooie meisje geen rode streep
Het verhaaltje is waarschijnlijk wel door een Nederlander opgesteld die zijn/haar taalfouten corrigeert met behulp van spellingcontrole ( net zoals ik dat net gedaan heb met het woord " corrigeert" )

Die had ik niet eens gezien .... of het kost extra..kan natuurlijk ook. Maar er is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat deze adverteerder ook een aanbetaling wenst..ondanks dat het niet in de advertentie staat....

Die had ik niet eens gezien .... of het kost extra..kan natuurlijk ook. Maar er is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat deze adverteerder ook een aanbetaling wenst..ondanks dat het niet in de advertentie staat....
Zou kunnen maar als je toch niet van plan bent mensen daadwerkelijk te ontvangen hoef je ook geen leeftijdsbeperking op te nemen natuurlijk , je verkleint daar toch het aantal potentiële sponsors mee

Hej Nederlands is een moeilijke taal ook ik als 100% Nederlander maak nog steeds fouten met de , of . of trema en de dt
maar deze advertentie kan je gelijk aan de foto's zien dat het een fake advertentie is.
grt GW22
Een van mijn docenten gaf als handvat: vervang het werkwoord door "horen" en bepaal aan de hand van de vervoeging daarvan wat de laatste letter is.

Dit doet je wenkbrauwen ook fronsen:
Afhankelijk van de sfeer kan ik een eventueel tweede uur ook aan worden geplakt.

maakt allemaal niet uit joh..
foto's spat het nep af..dan nog anaal en klaarkomen op gezicht erbij..
Yeah right..doet zo'n dame never nooit niet..ja..bij Rocco ..maar dan is het een Oostblokker..:Den krijgt ze vet betaald
maar volgens mij dook deze advertentie pasgeleden ook op in Breda..
was ook zo weer weg toen..

maakt allemaal niet uit joh..
foto's spat het nep af..dan nog anaal en klaarkomen op gezicht erbij..
Yeah right..doet zo'n dame never nooit niet..ja..bij Rocco ..maar dan is het een Oostblokker..:Den krijgt ze vet betaald
maar volgens mij dook deze advertentie pasgeleden ook op in Breda..
was ook zo weer weg toen..
Daarom zei ik al....bijna te makkelijk 😂

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan