Recensie Femke, Wielsbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er stonden soortgelijke recensies op hookers.
Ik denk dat je beter een andere dame had gekozen als eerste ervaring.
Lees even de onderwerpen door in de rubriek van je keuze, er staan genoeg dames in met positieve recensies.
 
inderdaad. ik denk dat dit haar taktiek is. ze babbelt zoveel en zo lang, tot je geen stijve meer hebt. dan zegt ze; tja t zal niet gaan zeker? bij mij kon ze ook niet pijpen omdat er iets was met een nachtbeugel, en ze had een Joekel van een zweer op haar foef, en maar babbelen over bedpannen, stront, grootouders, haar maatje..... weinig erotisch allemaal. bovendien ruikt het er naar kattebak. niets mee aan te vangen vrees ik
 
Reden van verplaatsen wordt opgegeven als "we schrijven in de recensie over bezoekjes aan de dame" Dan kan je van mijn part alles wat hier boven staat weghalen buiten de recensie van de topic starter. Als we al niet meer mogen reageren over de dame zelf en haar kwaliteiten in haar eigen topic dan kunnen we beter stoppen. ik ben het er volledig mee eens dat er veel afwijken van het starter topic en er verhalen staan die soms helemaal niets meer te maken hebben met het starter topic . Sommigen beginnen zelfs over een andere dame , dat is vervuiling wat mij betreft en dat mag er allemaal uit. In mijn relaas stond volgens mij niets wat niet op betreffende dame sloeg .gewoon neutrale info aan de topic starter.
 
Moest ze kunnen ze praat terwijl ze pijpt!!!!!!!!
idd helemaal juist....onlangs es geweest op een zondagnamiddag... wat een vuile bedoening daar.... zowel haar interieur als haar zelf is qua hygiene beneden alle peil.... had moeten vertrekken maar had zoveel zin dat ik toch gebleven ben... uiteindelijk heeft ze me klaar getrokken want Willy had niet veel zin bij zo'n smerige vuile vrouw en omgeving... haar foto's en uitleg zijn te mooi om waar te zijn....
 
Lang over getwijfeld om dit hier te plaatsen , de laatste keer dat ik bij Femke was heeft het mij een serieuze duit gekost en ze heeft niets laten zien of gedaan . Een moeilijk kleedje om uit te doen , je mocht ze niet langs achter vastnemen dat kwam bedreigend over enz .... . Ben.met veel goesting gegaan en.met evenveel goesting terug vertrokken .
 
Lang over getwijfeld om dit hier te plaatsen , de laatste keer dat ik bij Femke was heeft het mij een serieuze duit gekost en ze heeft niets laten zien of gedaan . Een moeilijk kleedje om uit te doen , je mocht ze niet langs achter vastnemen dat kwam bedreigend over enz .... . Ben.met veel goesting gegaan en.met evenveel goesting terug vertrokken .
Die dame is gek, ik begrijp niet dat ze nog klanten heeft... Ze stopt niet met praten, roddelt zelfs tijdens het pijpen en is niet echt hygienisch. Zulke zouden er vantussen moeten.
 
wegblijven. bijna grootste tegenvaller ooit.
Blijft maar doorbabbelen over dingen die je nooit wil weten.
Leergeld zeker. Bijna onbegrijpelijk, er staan al 27 posts en toch lopen ernog steeds newbie´s tegen de lamp die nadien dan toch het juiste topic vinden om te ventileren. Nou ja , met vallen en opstaan wordt kennis opgedaan zeker. Niet opgeven maar eerst goe zoeken en lezen als je een dame op het oog hebt.
 
Leergeld zeker. Bijna onbegrijpelijk, er staan al 27 posts en toch lopen ernog steeds newbie´s tegen de lamp die nadien dan toch het juiste topic vinden om te ventileren. Nou ja , met vallen en opstaan wordt kennis opgedaan zeker. Niet opgeven maar eerst goe zoeken en lezen als je een dame op het oog hebt.
Is al van eindje geleden. en toen kende ik dit forum hier nog niet...
ander en beter ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan