Recensie Leticia hot, Brugge/Kortrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zeevaarder

Newbie
15
28/03/23
7
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/leticia-hot-7.html
Totale kosten (in euro)
70
Een afspraak gemaakt via whatapp met Leticia hot. Gevraagd wat mogelijk is en dit leek me voor de prijs correct, maar niet alles(2/3 kon niet). Wat me verbaasde is dat de dame me als ik net buiten was ze me een bericht stuurde met de vraag of ik niet tevreden was, waar ik concludeer dat ze wist dat het niet goed was.

Parkeren in de buurt is niet eenvoudig.

NIET voor herhaling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/leticia-hot-7.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er begin deze week bij geweest in Kortrijk...vlot geantwoordt op whatsapp.
Ik had gevraagd of tongkussen mogelijk was,meerdere orgasmes en blowjob without met CIM...blijkbaar geen probleem.
Aangekomen aan een knap gerenoveerde rijwoning moest ik as usual enkele minuten wachten alvorens de deur open ging.
Meisje van de foto's en de filmpjes die ze gestuurd had deed open. Had enkel een handdoek rond haar middel.direct naar de 3e verdieping,waar de kamer nogal rommelig was. Er lagen nog enkele kleenex doekjes op bed,hier en daar een spoor van vochtplekken op het laken,maar swat...
De tongkussen met overgave volgenden al vlot,alsook de blowjob zonder condoom...zeer afwisselend, af en toe diep tot in de keel,terwijl mocht ik haar echte borsten masseren en likken aan haar tepels. Toen ze vroeg na 5 min, sex?
Zei ik nee, more blowjob...nog geen minuut later had ik haar mondje volgeschoten. Ze ging het wel uitspuwen in de badkamer.
Daarna een deftige massage gehad van +/- 15 minuten.
Dan begon ze opnieuw te tongen en te pijpen,toen hij hard was condoom erover,nog even pijpen,en dan nestelde ze zich erop. Eerst een beetje cowgirl,daarna in hurkzit ging ze hevig te keer. Er volgde een position switch,naar missionaris.
na enkel minuten,nam ik haar benen en legde die tegen mijn bost,voetjes in de nek. Dan mocht ik lekker doorstoten. Na wat gehijg,en oh yes,oh yes, encore,encore... schoot ik mijn 2e lading in haar kutje,wel met een mutsje aan...
voor een uur betaald,maar na 35 min stond ik buiten...maar dat gebeurd vaak dat ze je na een 2e orgasme buiten sturen,of het uur er dan op zit of niet,speelt geen rol.
Sex was dus ok,hygiene minder,en je hoorde ook goed de mannenstemmen van de open verdieping daaronder,wat ik storend vond. Ook communiceerde ze soms met hen, roepend naar beneden bv tussen het pijpen door. Daarom zal het denk ik bij 1 bezoek blijven. Wel als ik weg was,nog een berichtje gekregen met thank you,wat ik wel lief vond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan