Recensie Fernanda, Gent (vh Kortrijk) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brecht84

Newbie
16
28/12/22
24
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/fernanda-495482781.html
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag langsgeweest, stond al een tijdje op m'n lijstje. Bij aankomst besprong ze me al. Ze was supergeil en begon me direct te tongzoenen. Was gisteren op citytrip en ik was vandaag haar eerste klant. Ze had er superveel zijn in, vertelde ze. Wat een lekker lijfje ... 😛 In sexy lingerie. Ik dus ook lekker veel zin. Na wat uitdagend dansen, op bed gaan liggen. Daarna heeft ze me zonder condoom lekker gepijpt. Dan in cowgirl is ze voor de eerste maal klaargekomen, daarna doggy (niet te lang, want ik moest me al inhouden) om dan te eindigen in missionaris, waar we samen zijn klaargekomen. Omdat we beiden nog tijd hadden, heeft ze me nog een lekkere massage gegeven en hebben we nog wat bijgebabbeld en gekust. Blijkbaar gaat ze vlgnde week naar Brugge. Eind januari opnieuw in Kortrijk. Mij ziet ze in ieder geval nog terug.

Ok, fijn, altijd leuk om eens iets positiefs te lezen van mijn thuisbasis. Zeker met die vele latina's met al dan niet verschillende profielen, het ene al faker dan het andere. Zijn de foto's een beetje representatief? Hopelijk zit ze niet in het alomgekende huisnr 29 met die vervelende garage waar andere mannen "toevallig" staan te wachten?

Ok, fijn, altijd leuk om eens iets positiefs te lezen van mijn thuisbasis. Zeker met die vele latina's met al dan niet verschillende profielen, het ene al faker dan het andere. Zijn de foto's een beetje representatief? Hopelijk zit ze niet in het alomgekende huisnr 29 met die vervelende garage waar andere mannen "toevallig" staan te wachten?
Is idd het alomgekende huisnummer 29. Altijd vervelend als ze niet direct opendoen ginder ... Maar de foto's kloppen deze keer wel. En het is zeker zij die antwoord, want de dag ervoor had ik ook gestuurd en ze stuurde terug dat ze op shop-citytrip was met een bijgevoegde google maps foto.

Fernanda zelf nog niet bezocht, maar het beruchte nummer 29 is me wel gekend. Al een paar heel mooie Zuiderse dames geneukt. Maar in de streek zijn er toch discretere locaties. Weinig aangenaam wanneer de helft van de straat staat toe te kijken wanneer je daar met uw gsm in uw handen staat te wachten tot die deur opengaat. Ik haak persoonlijk af wanneer ik het adres doorkrijg. Iets verderop is er een gelijkaardig appartement waar je minder gezien bent.

Ik vond de date met Fernanda zeer middelmatig. Kostprijs: 150 euro/uur. Positief: vriendelijk, hygiëne, de massage (niet erotisch) en mooi uiterlijk (ze gebruikt wellicht echte foto's). Negatief: weinig animo en passie, haar gefaket kreunen, haar stopwoordje 'baby', ze stelde zich zo op dat het moeilijk was om haar aan te raken, haar beperkte kennis van het Engels, ....Ze zei bij het begin van de date dat ze de allerbeste in haar vak was, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Deed aan pzc en tongzoenen, maar ik denk niet dat ze dat dit graag doet. Een beetje de doorsnee van het gros van de Latina's.
Eigenlijk wilde ik het na een half uur, toen ik voor de eerste keer kwam, al voor bekeken houden, en 50 euro terugvragen, maar ze wou naar eigen zeggen absoluut dat ik nog een tweede keer klaar kwam in haar. De tijd dan maar volgemaakt, maar ik was eigenlijk blij dat ik uiteindelijk weg was. Over smaken en kleuren valt niet te twisten, maar het was voor mij toch mijn minste ervaring in heel lange tijd; gelukkig ben ik nog niet teveel geld kwijt.
En ze klaagde erover dat ik die dag haar enige klant was....
Herhalingsgevaar: 0%

Ik heb deze dame eens in Gent bezocht: Bij deze dame ga ik ook niet meer terug:
- Het uurtje was duidelijk korter dan 60 minuten, zelfs als je de 8 minuten bij-telt dat ik voor de deur stond omdat de doorgegeven code niet klopte.
- Dame gaat regelmatig lopen.
- Ze doet inderdaad tongzoenen, maar dan niet lang.
- Dame doet geil als je naar ze kijkt: Maar bij knuffelen is er geen geilheid meer: Dat moet voorzichtig, zo niet, ... . Voor mij is het plezier er dan wat af!
Dit is mijn persoonlijke ervaring! Mogelijk is het bij anderen anders!

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan