Recensie Fetish Katherina, Verversrui 20 (achteraan) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 779

Wandelaar
Forumpionier
50
06/07/21
57
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Plassex
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Squirting
Hoewel al vele malen becommentarieerd op dit forum, denk ik niet dat er topic van haar is hier.
Ik zet het bij NDSM, omdat ze, hoewel meer fetisj dan hard, meesteres is.
Ik ben al vele malen bij haar geweest, zo ook gisterochtend.
Als je haar kamer binnenkomt, komt het SM walhalla je tegemoet: honderden attributen: maskers, dildo's, kettingen, kleding, you name it, zij heeft het.
Ik ga hij haar altijd voor een anale behandeling, opgekleed als sissy.
Kathy neemt uitgebreid de tijd om je klaar te maken, op je gemak te stellen en om dan aan het werk te gaan.
Door omstandigheden ben ik meestal niet op volle sterkte, maar deze keer pompte ze mijn penis goed op en deze bleef lekker dik zodat ze er goed op kon zuigen, wat ze ook lang deed. Dan haar uitgebreid gelikt, die fantastische schaamlippen zijn heerlijk en lang, waarbij ze zich tot orgasme dreef met een vibro.
Nadien werd mijn kontje verder uitgewoond - ze wou me klaarmaken om andere mannen en shemales te ontvangen en te entertainen. Omdat we deze fantasie al een paar keer hebben besproken, heb ik de verwachting dat ze me op een dag zou verrassen met een bezoek van een andere slaaf of top of shemale. Maar het is er jammer genoeg nog niet van gekomen.
Som blijf ik ook wat op mijn honger zitten omdat ik haar liever wat meer dirigerend en dwingender zou zien.
Maar dit is en blijft een topdame die als ze echt los is ze de grootste sexgodin die ik ken!
 
Erg leuk eindelijk iets te lezen over deze dame. Ik heb al vele malen contact met haar gehad om een afspraak te maken en telkens ging die niet door. Via whatsapp de bevestiging en toch niet toen ik bijna in Antwerpen was. Hele stuk voor niets gereden dus. Erg jammer, want ze lijkt me net ideaal voor mijn wensen. Na deze recensie toch maar blijven proberen :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Plassex
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2347400-katherina
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb deze dame, Kathy, in totaal zo'n zes keer bezocht. De laatste keer is echt al zo'n drie jaar geleden. Laatste malen dat ik Antwerpen bezocht lang en voor niks staan wachten en uiteindelijk iemand anders bezocht.

Ze is in verschillende fora uitvoerig besproken maar hier is nog niet zo heel veel te vinden.

Ik ben ooit de eerste maal bij haar naar binnen gelopen omdat ik meestal voor slanke dames ga met grote tot heel grote siliconen borsten ga. Dit is een fetisj van mij en daar stelt ze niet in de teleur.

Bij binnenkomst in de, zoals eerder beschreven, indrukwekkende kamer stelt ze je gelijk op je gemak met een praatje en drankje. Ze vraagt uit waar je interesses naar uitgaan en daarin is echt weinig te gek of taboe.

Aangegeven dat ik lekker met haar heerlijk borsten wilde spelen wat natuurlijk geen probleem was. Kwam genoeg olie aan te pas terwijl zij zowel met haar handen als mond met m'n pik speelde zodat ik precies niet klaar kwam.

Omdat ik ook wel nieuwsgierig was naar de kinky kant heeft zij mij langzaam ingeleid in de assplay. Eerst langzaam met haar vingers en genoeg glij middel bij mij naar binnen om m'n prostaat te masseren, en uiteindelijk heeft ze mij met een strap-on rustig geneukt terwijl ze je voorziet van poppers. Heerlijk gevoel en geweldig uitzicht op die heerlijke tieten waar je echt alles mee mag doen.

Uiteindelijk het karwij tussen haar borsten afgemaakt waarna ik die van haar schoon moest likken.

De keren hierna waren eigenlijk altijd variaties op bovenstaande. En ik had dit veel vaker willen doen als ze niet zo vaak bezet is.

Als uitzondering heeft ze mij toen ik een keer stond te wachten binnen geroepen terwijl ze met een andere klant bezig was. Deze man/slaaf had ze echt vast gebonden en werd stevig door haar gebeukt. Hij droeg ook dames kleding en was heel onderdanig. Ze vroeg mij om met haar te spelen/beminnen en dominant naar hem te zijn. Dat was kennelijk onderdeel van zijn fetisj. Ik was wel bereid dit mee te spelen, en dit bezoek heeft mij uiteindelijk niks gekost. Ik had eigenlijk nog wel solo bij haar langs willen gaan maar had geen tijd meer.

Kortom zie je haar staan en is ze beschikbaar ga zeker bij haar langs. Zeker als je een beetje ruimdenkend/open minded bent. Niks moet alles kan in een ontspannen settings.

Herhalings gevaar is echter heel groot.
Voor mij een van de beste dvp ervaringen die ik heb
 
Ik heb deze dame, Kathy, in totaal zo'n zes keer bezocht. De laatste keer is echt al zo'n drie jaar geleden. Laatste malen dat ik Antwerpen bezocht lang en voor niks staan wachten en uiteindelijk iemand anders bezocht.

Ze is in verschillende fora uitvoerig besproken maar hier is nog niet zo heel veel te vinden.

Ik ben ooit de eerste maal bij haar naar binnen gelopen omdat ik meestal voor slanke dames ga met grote tot heel grote siliconen borsten ga. Dit is een fetisj van mij en daar stelt ze niet in de teleur.

Bij binnenkomst in de, zoals eerder beschreven, indrukwekkende kamer stelt ze je gelijk op je gemak met een praatje en drankje. Ze vraagt uit waar je interesses naar uitgaan en daarin is echt weinig te gek of taboe.

Aangegeven dat ik lekker met haar heerlijk borsten wilde spelen wat natuurlijk geen probleem was. Kwam genoeg olie aan te pas terwijl zij zowel met haar handen als mond met m'n pik speelde zodat ik precies niet klaar kwam.

Omdat ik ook wel nieuwsgierig was naar de kinky kant heeft zij mij langzaam ingeleid in de assplay. Eerst langzaam met haar vingers en genoeg glij middel bij mij naar binnen om m'n prostaat te masseren, en uiteindelijk heeft ze mij met een strap-on rustig geneukt terwijl ze je voorziet van poppers. Heerlijk gevoel en geweldig uitzicht op die heerlijke tieten waar je echt alles mee mag doen.

Uiteindelijk het karwij tussen haar borsten afgemaakt waarna ik die van haar schoon moest likken.

De keren hierna waren eigenlijk altijd variaties op bovenstaande. En ik had dit veel vaker willen doen als ze niet zo vaak bezet is.

Als uitzondering heeft ze mij toen ik een keer stond te wachten binnen geroepen terwijl ze met een andere klant bezig was. Deze man/slaaf had ze echt vast gebonden en werd stevig door haar gebeukt. Hij droeg ook dames kleding en was heel onderdanig. Ze vroeg mij om met haar te spelen/beminnen en dominant naar hem te zijn. Dat was kennelijk onderdeel van zijn fetisj. Ik was wel bereid dit mee te spelen, en dit bezoek heeft mij uiteindelijk niks gekost. Ik had eigenlijk nog wel solo bij haar langs willen gaan maar had geen tijd meer.

Kortom zie je haar staan en is ze beschikbaar ga zeker bij haar langs. Zeker als je een beetje ruimdenkend/open minded bent. Niks moet alles kan in een ontspannen settings.

Herhalings gevaar is echter heel groot.
Voor mij een van de beste dvp ervaringen die ik heb
Geweldige sessies zo te horen. Dank voor het delen. Helaas is het mij nog steeds niet gelukt om een afspraak met haar te maken. Dat gaat of mis, of ze reageert niet. Echt jammer want ik ben al een paar keer voor niets naar Antwerpen afgereisd. Tips hoe het wel zal lukken, zijn zeer welkom!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Plassex
  5. Soft SM
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.fetishkatherina.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook al een 5-tal keer bij haar geweest. Zij is verreweg de beste DVP. Ik heb haar ontdekt, jaren geleden. Het was een zeldzaam rustig moment in het SKW, zodat ze gewoon met haar enorme tieten voor het raam zat. Dat heb ik later nooit meer meegemaakt, meestal hangen er een paar kerels rond om hun beurt af te wachten.
Ze heeft lekkere enorme sili borsten. Ze heeft mij ingewijd in "sounds" (een metalen staafje dat ze in je plasbuis steekt), ze heeft mijn kont geneukt met een strap-on en ze heeft vooral haar tieten in mijn gezicht geduwd. Ik heb haar een keer mogen beffen tot ze met veel lawaai kwam. Ze heeft ook vaak in mijn mond geplast en gespuugd.
Ze is echt goed, leuk, aardig en open voor alles. Ze is erg trots op haar borsten. Ze vindt het prachtig als je ook helemaal gek ben van dikke tieten.
Na de sex schonk ze me een kopje koffie, waar ze dan in spuugde, voor de lekkere smaak.
 
Laatst bewerkt:
Geweldige sessies zo te horen. Dank voor het delen. Helaas is het mij nog steeds niet gelukt om een afspraak met haar te maken. Dat gaat of mis, of ze reageert niet. Echt jammer want ik ben al een paar keer voor niets naar Antwerpen afgereisd. Tips hoe het wel zal lukken, zijn zeer welkom!
Je moet haar een bericht via Whatsapp sturen voor een afspraak... En wachten op een antwoord... Telefoon staat op haar website: https://www.fetishkatherina.be
 
Ben er ook ooit geweest. Ben niet echt fan van die gigantische sili borsten maar haar schaamlippen (dito lappen) zijn enorm. Heb er minutenlang aan gelikt, gezogen, geknabbeld tot ze heftig klaar kwam en mij helemaal onder spoot. Daarna heeft ze mij gepakt met een strap-on tot ik zelf alles onderspoot. Meest vlezige kut die ik ooit zag!
 
Ben er ook ooit geweest. Ben niet echt fan van die gigantische sili borsten maar haar schaamlippen (dito lappen) zijn enorm. Heb er minutenlang aan gelikt, gezogen, geknabbeld tot ze heftig klaar kwam en mij helemaal onder spoot. Daarna heeft ze mij gepakt met een strap-on tot ik zelf alles onderspoot. Meest vlezige kut die ik ooit zag!
Is inderdaad heerlijk als ze op je gezicht plaats neemt en haar lippen in je mond propt. Als ze dan nog voorover buigt en je begint te pijpen, haar beentjes dichtknijpt terwijl je komt.......geen houden aan..... 🤗
 
Nou, mijn klomp brak. Eindelijk reageerde ze op mijn vraag of ik langs mocht komen, maar niet zoals verwacht. Ze beschuldigde me van het feit dat ik niet serieus ben en haar had laten zitten. De waarheid is dat het net andersom is, ik heb een gesproken bericht waarop ze de dag en tijd bevestigd en dat ze op me wacht en na een uur rijden en ik aangeef dat ik er bijna ben, krijg ik, "Oh no, darling, I don't have time, I am very busy, sorry man". Dat had ik haar al vergeven, maar op deze manier toont ze wel een vervelende manier van mensen behandelen. Dus die droom kan ik opgeven, bij haar kom ik nooit terecht.
 
In communicatie schiet ze idd soms tekort. Ik denk dat het komt door de stress van haar agenda te managen: veel aanvragen, klanten die te laat komen, of die langer blijven dan gepland of een goeie klant die ad hoc wil komen... daar kan ze niet zo goed mee overweg en is ze soms kort en bod in haar communicatie.
 
Ik had meerdere keren een combi van BDSM en sex (beffen, pijpen en neuken).
Misschien is ze iets kieskeuriger geworden, ze heeft klanten genoeg........
 
Ik was gisteravond bij haar. Ik moest ook redelijk lang wachten tot ze vrij was, maar dat is het risico. Ze heeft het goed gemaakt met me, en mij flink anaal te grazen genomen. Ik vind het een schat van een mens, die weet wat ze doet. Ze gaat me terugzien, en dan wat andere dingen uitproberen.
 
Nou, mijn klomp brak. Eindelijk reageerde ze op mijn vraag of ik langs mocht komen, maar niet zoals verwacht. Ze beschuldigde me van het feit dat ik niet serieus ben en haar had laten zitten. De waarheid is dat het net andersom is, ik heb een gesproken bericht waarop ze de dag en tijd bevestigd en dat ze op me wacht en na een uur rijden en ik aangeef dat ik er bijna ben, krijg ik, "Oh no, darling, I don't have time, I am very busy, sorry man". Dat had ik haar al vergeven, maar op deze manier toont ze wel een vervelende manier van mensen behandelen. Dus die droom kan ik opgeven, bij haar kom ik nooit terecht.
Ook al voorgehad. Ik was reeds een paar keer langs geweest bij haar. Telkens topsessies. Bij het maken van een afspraak laatst werd ik uitgescholden via whatsapp. Spijtig, want sessies waren steeds top. Dus ja…. Andere en beter zeker? Al is ze wel heeeeeel goed 😌
 
Ook al voorgehad. Ik was reeds een paar keer langs geweest bij haar. Telkens topsessies. Bij het maken van een afspraak laatst werd ik uitgescholden via whatsapp. Spijtig, want sessies waren steeds top. Dus ja…. Andere en beter zeker? Al is ze wel heeeeeel goed 😌
Gewoon terug een berichtje sturen... sommige dvps hebben soms een slechte dag....
CARPE DIEM
 
Ik was vandaag bij deze fantastische Meesteres. Super sessie.
Strak vastgebonden mocht ik haar lekkere kutje vochtig likken, daarna kreeg is een electro dildo in mijn kont en met stevige stroomstoten mocht ik haar heerlijk kontje proper likken. Toen mocht ik een heerlijke warme douche ontvangen en haar kutje proper likken. Tenslotte heeft ze me nog lekker diep genomen in mijn slavekontje.
Wat een Super Meesteres
 
Inderdaad een superdame. Heel vriendelijk en ik ken haar al jaren. Eens ze goed weet wie je bent doet ze veel voor je, maar respecteer haar en wees steeds beleefd. Ze gaat echt mee op in een rollenspel en komt haar afspraken na. Natuurlijk kan het al eens mislopen, maar dat heb je overal. Bij mij nog nooit gebeurd, steeds correct en op tijd. Bedankt schat, zegt ze altijd... groetjes van 'Wout.Bru' aan Katherina
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan