Fijne kerstdagen en een gezond en fijn 2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bekijk bijlage 30128
Bij deze @Bodylover5

Aan allen een gelukkig Nieuwjaar alvast ❤
@belleds : dank je wel voor de heerlijke foto, vooral omdat het er eentje is die je niet zomaar uit je galerij geplukt hebt om hier te plaatsen . Een dame van haar woord en vol toewijding .Ben volledig verkocht:love::love::love:
Mijn goeie voornemen voor 2022 is alvast om Belle minstens 1x te ontmoeten .:p:p Daarna zien we wel.
 
Iedereen de beste wensen voor 2022! Mijn goede voornemens:
  1. Seksloze huwelijk beeindigen.
  2. Openstaan voor nieuwe echte relatie.
  3. Als er niks van punt 1 of 2 terecht komt meer wandelen.
  4. Als punt 2 slaagt niet meer wandelen.
Had geen tijd en zin om voorgaande in een flowdiagram weer te geven, druk zat met punt 1.

Het was de eerste DVP die mij waarschuuwde P6 met mate te consumeren, maar kon 2-3 jaar geen maat houden. Voelde steeds meer de leegte en mis gewoon een goede relatie. Een motto van mij is "Try before you die!". Alles waarover ik wel eens gefantaseerd heb 1-3x uitgeprobeerd maar GFE bevalt het beste maar voelt bijna nooit echt, behalve bij de dame die ik als laatste bezocht heb en die nu niet meer in het vak zit...

Cirkel is rond voor mij en sommige DVP zijn echt toppers, ook buiten het vak. Zie P6 zelf nu als Tinder voor mensen met levenservaring. Advies aan lotgenoten is niet te blijven vastzitten in je huwelijk als je meer van de hoeren houdt. Hoeren zijn zelden hypocriet en vaker gehoord dat ze zelf geen relatie met een hoerenloper willen. Soms hebben ze de vader van hun kind eruit gegooid omdat die vreemd ging. P6 is geen liefde, maar genegenheid kan daar wel toe leiden. Samen eruit stappen is best mooi en nooit vragen over je verleden... 😁
 
Iedereen de beste wensen voor 2022! Mijn goede voornemens:
  1. Seksloze huwelijk beeindigen.
Hier geen seksloos huwelijk , denk dat ik met 3 tot 4 keer per week niet mag klagen en een stuk boven gemiddeld zit , maar na 30jaar neuken of aftrekken en klaar komen was ik toch wel op zoek naar iets meer . In mijn jonge jaren was het : veel keer maar nooit lang , nu is het eerder veel minder maar veel langer .
De kwaliteit begint meer en meer de bovenhand te krijgen op de kwantiteit . Beffen en pijpen zit er thuis niet echt in en laat dat nou net zijn hetgeen ik zo graag heb. Ok , alle dames worden graag betaald voor de diensten die ze leveren maar ik heb wel het gevoel dat al degene welke ik al ontmoet heb (zijn er echt niet zoveel , maar wel allemaal meerdere keren , mijn eerste zelfs al 4 jaar nu )er ook echt van genieten en er ook zeer speels mee omgaan . zijn telkens zeer bevredigende ontmoetingen geweest en ik hoop dat er nog veel mogen volgen.
 
Iedereen de beste wensen voor 2022! Mijn goede voornemens:
  1. Seksloze huwelijk beeindigen.
  2. Openstaan voor nieuwe echte relatie.
  3. Als er niks van punt 1 of 2 terecht komt meer wandelen.
  4. Als punt 2 slaagt niet meer wandelen.
Had geen tijd en zin om voorgaande in een flowdiagram weer te geven, druk zat met punt 1.

Het was de eerste DVP die mij waarschuuwde P6 met mate te consumeren, maar kon 2-3 jaar geen maat houden. Voelde steeds meer de leegte en mis gewoon een goede relatie. Een motto van mij is "Try before you die!". Alles waarover ik wel eens gefantaseerd heb 1-3x uitgeprobeerd maar GFE bevalt het beste maar voelt bijna nooit echt, behalve bij de dame die ik als laatste bezocht heb en die nu niet meer in het vak zit...

Cirkel is rond voor mij en sommige DVP zijn echt toppers, ook buiten het vak. Zie P6 zelf nu als Tinder voor mensen met levenservaring. Advies aan lotgenoten is niet te blijven vastzitten in je huwelijk als je meer van de hoeren houdt. Hoeren zijn zelden hypocriet en vaker gehoord dat ze zelf geen relatie met een hoerenloper willen. Soms hebben ze de vader van hun kind eruit gegooid omdat die vreemd ging. P6 is geen liefde, maar genegenheid kan daar wel toe leiden. Samen eruit stappen is best mooi en nooit vragen over je verleden... 😁
Ik ben zelf ook een beetje afstand aan het nemen, met mijn bezoek aan de dvp, soms is het makkelijk omdat het geen verplichting heeft. Ik merk al een tijdje dat het mij niet echt bevrediging geeft, misschien wel sexuele bevrediging maar geen mentale. Soms walg wel eens van mijzelf, als ik terug naar huis rij, na het bezoek van een dvp.

Ik heb ook een huwelijk gehad, waar op gegeven de sex verdween, maar dat had voor een groot gedeelte te maken, met medicijn gebruik van mijn ex vrouw, bovendien merkte ik dat ook van mijn kant de spanning een beetje verdween, om sex te hebben met mijn ex vrouw. Dat is een proces wat langzaam aan gebeurde.

In bepaalde momenten mis ik een relatie, want ook al heb je veel vrienden of kenissen en mensen om je heen, je kan je toch eenzaam voelen.
Tevens heb ik pas wat dingen mee gemaakt, wat voor mij een aanleiding is, om toch voor het komende jaar de dingen anders te gaan doen, en minder of helemaal niet te gaan wandelen. Ik mis het wandelen ook niet, laatste bezoek van mijn aan een dvp is afgelopen november.
 
Ik ben zelf ook een beetje afstand aan het nemen, met mijn bezoek aan de dvp, soms is het makkelijk omdat het geen verplichting heeft. Ik merk al een tijdje dat het mij niet echt bevrediging geeft, misschien wel sexuele bevrediging maar geen mentale. Soms walg wel eens van mijzelf, als ik terug naar huis rij, na het bezoek van een dvp.

Ik heb ook een huwelijk gehad, waar op gegeven de sex verdween, maar dat had voor een groot gedeelte te maken, met medicijn gebruik van mijn ex vrouw, bovendien merkte ik dat ook van mijn kant de spanning een beetje verdween, om sex te hebben met mijn ex vrouw. Dat is een proces wat langzaam aan gebeurde.

In bepaalde momenten mis ik een relatie, want ook al heb je veel vrienden of kenissen en mensen om je heen, je kan je toch eenzaam voelen.
Tevens heb ik pas wat dingen mee gemaakt, wat voor mij een aanleiding is, om toch voor het komende jaar de dingen anders te gaan doen, en minder of helemaal niet te gaan wandelen. Ik mis het wandelen ook niet, laatste bezoek van mijn aan een dvp is afgelopen november.
Ik voel zelf ongeveer het zelfde, geen vriendin en geen kinderen. Maar de echte liefde krijg je nooit bij een dvp. De lust word wel gevoed maar na de tijd denk je was het dit nu? Mocht er ooit wel een vriendin komen hou ik ermee op zou zelf ook niet op zo'n manier belazerd willen worden
 
Ik voel zelf ongeveer het zelfde, geen vriendin en geen kinderen. Maar de echte liefde krijg je nooit bij een dvp. De lust word wel gevoed maar na de tijd denk je was het dit nu? Mocht er ooit wel een vriendin komen hou ik ermee op zou zelf ook niet op zo'n manier belazerd willen worden
precies, ik ben zelf rond de 50, en ik voel mij vaak aangetrokken tot vrouwen die een stok jonger zijn dan ik, zo rond de dertig en ik houd een beetje van ordinair, grote borsten en een geile kop, bij mij zijn dat bijna altijd Latinas.

Vrouwen van leeftijd moet ik niet aan denken om daar het bed mee te delen, slappe borsten, en soms grijs haar. Wel vindt ik het leuk en gezellig om met vrouwen van mijn leeftijd iets te gaan drinken, of te eten of om ze uit te nodigen voor bij mij thuis voor een goed gesprek, maar absoluut om daar sex mee te hebben.

Het lijkt ook wel als je ouder wordt dat je steeds kritischer wordt ten aanzien van een toekomstige partner.
 
precies, ik ben zelf rond de 50, en ik voel mij vaak aangetrokken tot vrouwen die een stok jonger zijn dan ik, zo rond de dertig en ik houd een beetje van ordinair, grote borsten en een geile kop, bij mij zijn dat bijna altijd Latinas.

Vrouwen van leeftijd moet ik niet aan denken om daar het bed mee te delen, slappe borsten, en soms grijs haar. Wel vindt ik het leuk en gezellig om met vrouwen van mijn leeftijd iets te gaan drinken, of te eten of om ze uit te nodigen voor bij mij thuis voor een goed gesprek, maar absoluut om daar sex mee te hebben.

Het lijkt ook wel als je ouder wordt dat je steeds kritischer wordt ten aanzien van een toekomstige partner.
Ik heb ook al hele leuke ervaringen gehad met oudere dames (hadden mijn moeder kunnen zijn) of ze nou jong of oud zijn mij maakt het weinig uit wat gelijk mijn gebrek is😉🤣
 
Valt er niet te praten over punt 1 John?
Lief dat je deze vraag stelt @JokePrive, geeft aan dat je hart hebt voor anderen 👍

Eigenlijk is aan het begin van de relatie al veel veel fout gegaan omdat mij vrouw niet snapt wat een compomis is. Start was moeilijk, veel kon niet en 2 jaar tegen IND geprocedeert om verblijfsvergunning te regelen etc. Daarnaast heeft ze nooit zin gehad om te werken. Vind ook dat ik te hard werk, 40 uur of meer. Dat veel Nederlanders tweeverdieners zijn gaat er in niet in dat koppie en boeken lezen op de bank vind zij een goede intelligente tijdbesteding. Ze leeft helaas op een andere planeet en goed gesprek was altijd lastig en elke poging leidde tot ruzie en dan kan je uiteindelijk ook niet altijd de waarheid vertellen. Seks was eerste 15 jaar geweldig, intiem, pijpen,69, beffen, anaal etc. Pas op mij 46ste gaan wandelen na 2 jaar 4x p/j seks gevolgd door 2 jaar geen seks. Vaak anaal geboekt en soms nog andere dingen die ik wilde uitproberen, zoals nog een keer een trio, maar gaat nu echt om GFE. Maar heel weinig dames kicken echt op anaal dus boek liever langer met een mooie GFE ervaring want pijn en GFE gaat niet zo goed samen heb ik geleerd 😅

Mijn ervaring is dat DVP vaak interessanter zijn dan de meeste vrouwen. Soms is het net aksof ze dwars door mij heen kijken maar heb niks te verbergen. Al 2x meegemaakt dat een 15 jaar jongere DVP best graag had willen kijken of een relatie mogelijk was. Initiatief ging niet van mij uit maar vond het best jammer dat ik nog getrouwd was. Van 1 dame heb ik nog steeds het nummer, maar zal niet bellen tenzij ik haar bij mij thuis kan uitnodigen. Sommige DVP die mij goed kennen weten dat ik echt monogaam wil zijn en geloven mij ook ondanks dat ze 0% vertrouwen hebben in de meeste mannen en de vaders van hun kinderen.

Met Kerst een dame die terug naar huis wilde geholpen. Verwacht niks terug en ze is ook te jong, maar zou met haar best een relatie willen na mijn scheiding omdat ik echt om haar geef. Zodra ze een normale baan heeft waar zij en haar kind van kunnen leven zal blijken of de vriendschap standhoudt. Idiote is dat ik helemaal niet op zoek was naar echte liefde toen zij mij pad kruiste. Heeft wel mijn ogen geopend dat ik echt moet gaan scheiden want met eenzijdige loyaliteit doe ik mijzelf te kort.

Mij vrouw ziet top uit, maar ook sommige oudere DVP van mijn eigen leeftijd kunnen mij bekoren. Favoriet is 15 jaar jonger omdat die meer levenservaring hebben dan de echte jonge dames. DVP die ik geholpen heb had veel levenservaring door het harde leven, maar niet geschikt voor het vak van DVP. Meeste DVP uit Roemenie, Bulgarije, Albanie en Nigeria, voornaamste herkomstlanden, doen het uit armoede. Weinig meisjes op de middelbare school dromen er van om hoer te worden. Als ze geestelijk zo sterk zijn het toch vol te houden blijken het doorgaans fantastische vrouwen te zijn die je niet treft bij de sportclub, bibliotheek of op de camping 😁
 
John, wat weerhoud je ervan om de relatie te beeindigen? De financiële consequenties, getrouwd in gemeenschap van goederen bijvoorbee;d?
Wel eens aan een relatiebemiddelaar gedacht mocht je nog om haar geven ?
 
Meeste DVP uit Roemenie, Bulgarije, Albanie en Nigeria, voornaamste herkomstlanden, doen het uit armoede. Weinig meisjes op de middelbare school dromen er van om hoer te worden. Als ze geestelijk zo sterk zijn het toch vol te houden blijken het doorgaans fantastische vrouwen te zijn die je niet treft bij de sportclub, bibliotheek of op de camping 😁
Hier heb je deels gelijk in, maar wees hier niet te naief in, veel van deze dames voelen vaak aan of een man bespeelbaar is of niet en vertellen je graag wat je wilt horen. Je zal niet de eerste zijn die van een koude kermis thuis zal komen.
 
John, wat weerhoud je ervan om de relatie te beeindigen?
Op de eerste plaats wil ik benadrukken dat ik oprecht verrast ben door de gevoelens die ook een aantal andere leden deelden nadat ik aangaf wat mijn voornemens zijn. Misschien zou die bijdrage en de reacties daarop verplaatst moeten worden naar en topic met een titel als: Wat drijft ons tot P6.

Deel van de mensheid kan niet monogaam zijn en P6 is het beste wat ze kunnen doen. Waarom een relatie beginnen als je weet dat je elke dag een andere vrouw wil hebben? Voor mij is het belangrijk in een relatie dat je elkaar stimuleert in de ontwikkeling, geen beperkingen oplegt en zorgt dat de ander als onafhankelijk individu ook kan overleven. Partner moet niet afhankelijk zijn. Daarom heb ik (inmiddels) 1000x meer respect voor een DVP die gewoon werkt voor haar geld i.p.v. een partner die niks doet en teert op de centen van haar echtgenoot. Mij is ook door mijn vader die een moeilijke
tijd had tijdens en na WO II met de paplepel ingegoten dat het niet uitmaakt hoeveel geld je hebt (kan afgepakt worden) maar hoeveel je kan verdienen. Een parasiet kan veel hebben, maar verdient zelf niks 😉

John, wat weerhoud je ervan om de relatie te beeindigen? De financiële consequenties, getrouwd in gemeenschap van goederen bijvoorbee;d?
Wel eens aan een relatiebemiddelaar gedacht mocht je nog om haar geven ?
Snap de vragen. I heb relatietherapie serieus geprobeerd, maar de therapeut koos mijn kant en dat maakte mijn vrouw erg verdrietig. Ben getrouwd op Huwelijkse voorwaarden, dat slimme advies van mijn vader gevolgd destijds. Om de financiele consequenties moet ik lachen. Zij belandt in de bijstand, Gemeente verhaald op mij zo'n 1100€ en na belasting aftrek kost dat 750-800€. Niet gedekte lasten zijn nu 1100€ p/m zonder belastingaftrek, dus ga er dik 300€ p/m op voorruit, mits ik haar niet meer help. Daar is ook niet echt ruimte voor als ik netto minimaal 700€ moet afdragen, dat geld is dan gewoon verloren.

Enige reden om niet te scheiden was dat ik niet zie hoe zij kan overleven alleen. Voor sex wandelen en thuis gewoon gezeik aanhoren was de dagelijke realiteit. Recente ervaringen hebben mij doen besluiten dat ik weer vrij wil zijn, ook als mijn vrouw waarschijnlijk nog geen 3 maanden zal overleven. Ben echt 99% zeker dat ik max. 4 maanden alimentatie betaal, dan de crematie regelen zoals het een gentleman betaamd en dan niks meer...

Het 'systeem' heeft geen oplossing voor haar probleem, bestaat geen diagnose voor. Omdat mijn vrouw ongelukkig is had de Huisarts haar gezegd dat ze misschien beter kan scheiden. Moest daar echt hard om lachen! Direct een afspraak met hem gemaakt en aangegeven dat het echt het meest bediele advies ooit was en gevraagd of hij van de pot gerukt was! Letterlijk die woorden. Even uitgelegd wat de situatie is en gevraagd of hij nog nuttige tips had. Helemaal niks, alleen een slap verhaal dat hij met mij niet wilde bespreken wat met mij vrouw te maken heeft. Begrijp ik, maar ga zelf een andere Huisarts regelen en dan wordt hij probleemeigenaar 😉

Het is een beetje zoals het Duitse woord "Verelendung", het moet eerst zo erg worden dat het niet meer te verdragen is en dan komt de verandering.

Iedereen nogmaals de beste wensen voor 2022 😁
 
Ik heb zelf wel eens gedacht dat de vrouwen die 'over' zijn gewoon niet zo leuk zijn over het algemeen en dat de echte kanjers al jaren lang bezet zijn, maar waarschijnlijk ben ik inderdaad te kritisch geworden...
Nou nee, er is een reden dat ze over gebleven zijn. Vrouwen worden niet mooier als ze ouder worden.

En als ze al van binnen leuk waren, waren ze allang opgepikt.

Trap er niet in 😉
 
Enige reden om niet te scheiden was dat ik niet zie hoe zij kan overleven alleen. Voor sex wandelen en thuis gewoon gezeik aanhoren was de dagelijke realiteit. Recente ervaringen hebben mij doen besluiten dat ik weer vrij wil zijn, ook als mijn vrouw waarschijnlijk nog geen 3 maanden zal overleven. Ben echt 99% zeker dat ik max. 4 maanden alimentatie betaal, dan de crematie regelen zoals het een gentleman betaamd en dan niks meer...
Doordat ik de details niet ken heb ik makkelijk praten, maar misschien biedt een scheiding haar de kans om het echt heel anders aan te pakken, wakker te worden en het lot in eigen handen te nemen. Hoe dan ook, jij leeft maar één keer en elke dag die voorbij gaat komt nooit terug om deze nog eens over te doen dus is het verstandig om, met de zorgzaamheid die je eigen is, op een nette manier je eigen weg te gaan.
 
@carbon Snap wat je zegt, maar mij vrouw heeft mede door verkeerd gedrag gezondheidsklachten en zie haar niet gaan werken. Kachel staat continu op 25 graden en alleen al de energierekening wordt al een groot drama en verstandig met geld omgaan heeft ze ook niet geleerd. Als hier een 'zorgcoach' meeleest die nog een goed idee heeft graag privebericht, maar denk dat ze gewoon op straat gaat eindigen en dan echt einde oefening. Voor haar lijkt geen plaats te zijn in het systeem. Niet functioneren is geen erkende ziekte ...
 
Dat is niet jouw probleem John. Ze is een volwassen vrouw die niets wilt, maar waarschijnlijk wel heel zielig kan doen bij advocaten om jou financieel helemaal leeg te zuigen.
Ga dus vanaf nu bewijzen verzamelen die je tegen haar kan gebruiken als jullie gaan scheiden.
 
Nou nee, er is een reden dat ze over gebleven zijn. Vrouwen worden niet mooier als ze ouder worden.

En als ze al van binnen leuk waren, waren ze allang opgepikt.

Trap er niet in 😉
Dankjewel. Toch wil ik de hoop niet opgeven om eindelijk weer een relatie te hebben die wel werkt, met een fijne vrouw. Tot die tijd ben ik dankbaar voor elke DVP die me een uurtje plezier, genot en hartelijkheid biedt...
 
Toen lang geleden mijn moeder heel jong weduwe werd was het vrijwel ondoenlijk nog een leuke partner te vinden omdat iedereen muurvast zat in huwelijken. Scheiden bestond nog nauwelijks. Inmiddels is het veel meer 'boompje wisselen' en als je wat gaat daten en wandelen kan het haast niet missen en je vindt (als je dat tenminste wil) weer iemand om een tijd of misschien wel alle nog resterende tijd heel plezierig mee door te brengen. Tenminste dat is mijn ervaring. Juist het wandelen werkt daarbij goed. Dan denk je (gedreven door verlangen) niet onmiddellijk smoorverliefd te zijn op de eerste die je in haar armen neemt en neem je meer de tijd om erover na te denken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan