Fit&sportive ladies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of even naar Berlijn afreizen...



Ze schijnt ook wel in Venlo te werken....
Viel me op dat ze een Nederlands GSM nummer gebruikt.
 
Zij heeft vorig jaar maandenlang in Nederland gewerkt, in verschillende steden. De recensies over haar waren niet om over naar huis te schrijven, terwijl ze de hoofdprijs vraagt.
 
I'm in search of FIT ladies. I don't mean "skinny", I mean like actually put some effort in it.


Both ladies travel around The Netherlands, so if they are close to you, you can visit them. Michelle already has reviews written about her on this site, on a different name.
 


Both ladies travel around The Netherlands, so if they are close to you, you can visit them. Michelle already has reviews written about her on this site, on a different name.
Oh thanks for the message man!

I indeed had a beautiful date with "Michelle" who used to be "Guadalupe", she's just amazing! Definitely the best body I ever had my hands on and dick in. :p
 

Iemand ervaring met deze schoonheid.ze adverteert nu in Eindhoven.

Weet iemand nog een extreem gespierde vrouw die alles doet van worstelen, worship tot aan sex in Nederland belgie of Duitsland.

Ongeveer zo als op de foto
1000011437.jpg1000011439.jpg
 

Bijlagen

  • 1000011439.jpg
    1000011439.jpg
    123,8 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond Luna Fitness bezocht, moet zeggen dat ik best tevreden ben, zal later een revieuw schrijven.
Prima sex, erg goede massage, kost wat, maar dik de moeite waard....
Foto`s zoals van Kinky zijn goed treffend, ze heeft een goed atletisch figuur. Ze vertelde o.a. dat ze zo 3 uur per dag sport, hetgeen goed te zien is.
Komende week zit ze in midden NL, rand Veluwe zeg maar
 


Both ladies travel around The Netherlands, so if they are close to you, you can visit them. Michelle already has reviews written about her on this site, on a different name.

@Robbb Ad seems to be offline now. On which name does she has reviews? Thanks
 
@Robbb Ad seems to be offline now. On which name does she has reviews? Thanks

Deze dame ziet er ook fit&sportief uit.

 
Laatst bewerkt:
Iemand al ervaring met Rosa? alweer een Latina maar ziet op de foto's idd. redelijk atletisch uit, ontvangt momenteel in Zutendaal maar waarschijnlijk volgende week weer ergens anders:

Heb een afspraak vandaag, ook erg benieuwd. 🤭
Heb een afspraak vandaag, ook erg benieuwd. 🤭
En na kennismaking me toch maar bedacht, leek er sterk op dat ze voorheen een man was.
Sprak ook alleen Spaans dus dat als argument opgegeven. In het Engels kon ik het haar niet duidelijk maken. 😏
 
Laatst bewerkt:
Heb een afspraak vandaag, ook erg benieuwd. 🤭

En na kennismaking me toch maar bedacht, leek er sterk op dat ze voorheen een man was.
Sprak ook alleen Spaans dus dat als argument opgegeven. In het Engels kon ik het haar niet duidelijk maken. 😏
Hey .
Is zij dan lekker gespierd?
Zal er worstelen met haar mogelijk zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan