FKK's in Dusseldorf en Hamburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HeteHenk

Newbie
6
30/07/22
0
Ik ben binnenkort 2 dagen in Dusseldorf en ook 2 dagen in Hamburg.

Ik heb besloten om het er eens lekker van te nemen en aangezien ik nog nooit in een Duitse FKK ben geweest zat ik te denken aan Oceans/Goldentime in Dusseldorf en Babylon in Hamburg.

Ik heb totaal nog geen ervaring met dit soort clubs, daarom een aantal vragen:

* Zijn dit goede clubs met veel vrouwen?

* Wat zijn in deze clubs de prijzen van een uurtje met een dame inclusief PZC?

* Wat is de gemiddelde leeftijd van bezoekers in dit soort clubs? Ik ben zelf 57, val ik dan niet "uit de toon"?

* Kan je in dit soort clubs ook geld pinnen of moet je vantevoren cash meenemen?

* Zijn er evt. andere leuke clubs in Dusseldorf en/of Hamburg die beter zijn dan deze clubs?

Alvast bedankt!

Groeten,

HeteHenk
 
@HeteHenk in Dusseldorf kan ik Acapulco Gold aanbevelen. Ligt in Ratingen, is om de bocht. 30eu entree met onbeperkt fris, koffie en buffet. Sauna aanwezig en een dakterras. Ligt er aan welke dag je gaat, maar eind van de week toch zo'n 40-50 dames aanwezig, voornamelijk roem-bul met een paar latina's.
Dames zijn uiteraard zelfstandig, maar gangbaar is 40eu voor 30min of 50eu voor 30min. Qua leeftijd val je totaal niet uit de toom, er is letterlijk van alle leeftijden wel iemand te vinden. Geld kun je beter zelf meenemen, er is evt wel een pinautomaat in de club, maar dan kost geld opnemen een paar extra euro's.

Btw acapulco gold is geen fkk, dames lopen er vaak in sexy kledij/lingerie, sommige ook wel naakt trouwens.

Ik wens je veel plezier!
 
@HeteHenk

regel 1, altijd met contant geld op zak van huis vertrekken, de dames willen contant afgerekend krijgen, pinnen is niet altijd mogelijk.

Babylon in Hamburg is wel ok, het is een grote tent waardoor het een beetje leeg lijkt, zeker als er niet teveel dames aanwezig zijn.

Oceans zelf nog niet geweest, ze hebben vorig jaar Goldentime gekocht waarna het helaas bij de verbouwing afgebrand is. Schijnt redelijk OK te zijn.
Je zou ook Magnum kunnen proberen ligt niet ver van Dusseldorf, of Happy Garden bij Kempen/Tonisvorst

Gemiddelde bezoeker zal zo tussen de 35 en 65 zijn, met 57 val je niet uit de toon

Officieel is PZC verboden in Duitsland, uiteraard is er vaak meer mogelijk achter gesloten gordijnen.

Als je dan toch in Hamburg bent, loop eens door de Herbertstrasse (vlak bij de Reeperbahn) De mooiste Duitse vrouwen staan hier te achter de raampjes.
 
@HeteHenk in Dusseldorf kan ik Acapulco Gold aanbevelen. Ligt in Ratingen, is om de bocht. 30eu entree met onbeperkt fris, koffie en buffet. Sauna aanwezig en een dakterras. Ligt er aan welke dag je gaat, maar eind van de week toch zo'n 40-50 dames aanwezig, voornamelijk roem-bul met een paar latina's.
Dames zijn uiteraard zelfstandig, maar gangbaar is 40eu voor 30min of 50eu voor 30min. Qua leeftijd val je totaal niet uit de toom, er is letterlijk van alle leeftijden wel iemand te vinden. Geld kun je beter zelf meenemen, er is evt wel een pinautomaat in de club, maar dan kost geld opnemen een paar extra euro's.

Btw acapulco gold is geen fkk, dames lopen er vaak in sexy kledij/lingerie, sommige ook wel naakt trouwens.

Ik wens je veel plezier!

Thanks voor je tips!

Ik denk dat ik zowel in Hamburg als in Dusseldorf niet eerder als een uur of 10 / 11 's avonds daar kan zijn.

Ik las dat die clubs meestal wel tot later in de nacht open zijn, dus dan maar een paar uurtjes slaap minder ;)

Maareh.... zijn er later op de avond meestal ook nog wel genoeg vrouwen?
 
Thanks voor je tips!

Ik denk dat ik zowel in Hamburg als in Dusseldorf niet eerder als een uur of 10 / 11 's avonds daar kan zijn.
Toch niet, Acapulco Gold is al open om 10u 's morgens, en de line-up is meestal al op peil in de vroege namiddag.
Ik ben een echte dagbeer en daarom is Acapulco Gold voor mij perfect.

Magnum en Oceans zijn daarentegen echte avond/nachtclubs waar er overdag weinig te beleven is. Beide clubs zijn totaal af te raden: dames vragen voor alles extra en hebben een foute mentaliteit. In Acapulco Gold tref ik meer dames met een betere mentaliteit en die bovendien geen extra's vragen voor standaardhandelingen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan