Goestingske
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren

- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Mooie ervaring 
Zeer gemakkelijk contact met bericht, snel antwoord
Klein maar mooie Dame, paar mooie natuurlijke borsten F waar ik naar hartelust kon mee spelen en sabbelen.
Tongkussen en teasen was perfect.
Pijpen (zc) zeer gulzig en diep
Intiem met c
Mooie ervaring gehad

Zeer gemakkelijk contact met bericht, snel antwoord
Klein maar mooie Dame, paar mooie natuurlijke borsten F waar ik naar hartelust kon mee spelen en sabbelen.
Tongkussen en teasen was perfect.
Pijpen (zc) zeer gulzig en diep
Intiem met c
Mooie ervaring gehad

ik was er voor een uur. Beginnen met massage en dan sex.
 ik was er voor een uur. Beginnen met massage en dan sex. kwam ik niet echt rustig van, er kwam zo goed als geen handwerk aan te pas. Dan maar naar het seks gedeelte. Zoenen, ik zocht naar de tong maar die kwam er niet, adverteer dit dan ook niet! Dan beffen en pijpen hygiene was top! Pijpen was maar ondermaats. Dan doggy style, was geen slecht beeld waardoor het toch lukte. Had ook het gevoel dat ik al het werk mocht doen, voor die prijs verwacht ik meer. Ze jaagde me niet buiten en stelde nog een massage voor
 kwam ik niet echt rustig van, er kwam zo goed als geen handwerk aan te pas. Dan maar naar het seks gedeelte. Zoenen, ik zocht naar de tong maar die kwam er niet, adverteer dit dan ook niet! Dan beffen en pijpen hygiene was top! Pijpen was maar ondermaats. Dan doggy style, was geen slecht beeld waardoor het toch lukte. Had ook het gevoel dat ik al het werk mocht doen, voor die prijs verwacht ik meer. Ze jaagde me niet buiten en stelde nog een massage voor  juist ja, terug naar die trilmachine. Om vriendelijk te blijven nog 10 minuten verdraagt waarna ik zei stop en ze nog sex voorstelde. Ik vroeg naar de douche, de teleurstelling was te groot. Zeer propere douche wel! Op een halfuurtje was ik dus buiten.
 juist ja, terug naar die trilmachine. Om vriendelijk te blijven nog 10 minuten verdraagt waarna ik zei stop en ze nog sex voorstelde. Ik vroeg naar de douche, de teleurstelling was te groot. Zeer propere douche wel! Op een halfuurtje was ik dus buiten.