Recensie Fleur, Maison Monty, Rijswijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

WillieWorst

Stamgast
Forumpionier
277
04/07/21
282
30
Intiem
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had haar bezocht toen het haar eerste dag was. Leuke vriendelijke jongedame. Ik moet wel mijn initiatief nemen, maar dat is wel logisch gezien haar onervarenheid. Ze doet lekker mee. Heb het pijpen overgeslagen, want had gewoon zin om gelijk intiem te gaan.
 
Dank voor je recensie. Klopt de foto op de website? Toch maar eens in Rijswijk gaan kijken ;-)
 
Ik vind haar uiterlijk wel kloppen bij haar leeftijd. Maar waarschijnlijk zal het over paar jaar als ze er nog zal werken nog steeds 19 zijn. Vind alleen de beschrijving piepklein niet helemaal kloppen, volgens mij zijn er dames daar die kleiner zijn. En bij mij doet ze gewoon voluit tongzoenen. Ze nam gelijk mondwater toen we kamer binnenkwamen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij haar geweest. Klein Nederlands meisje van 19. Prima ervaring. Zoent vol overgave en maakte het goed naar mijn zin. Ze vond mij wel wat 'groot' maar kon dat wel hebben 😉

Ze heeft behoorlijk wat tatoeages en ze deed niks Zc vertelde ze mij.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/fleur/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke jonge meid, zou zo je buurmeisje kunnen zijn. Doet goed mee, in het begin veel tongzoenen, maar werd wel steeds minder en op het laatst draaide ze steeds weg. Heel vreemd....
Ze pijpte best goed en keek me af en toe geil aan. Prachtig blond haar waaraan ik kon vasthouden terwijl ze mij pijpt. Heb haar lekker gebeft, was een heerlijk kutje. Daarna standje 69 was ook lekker, helaas rook ik een beetje dat ze naar de wc was geweest voor een grote beurt.
3 standjes gedaan misso, hondjes en zij op mij.
Conclusie: lekkere mooie meid, vriendelijk in omgang, had geen spijt.
Als ze meer zou zoenen, dan zou ik zeker terug gaan.
 
Dus dat, dat bedoel ik in het begin zijn ze heel speels en doen ze goed mee maar bijvoorbeeld tongzoenen gaat er vrij snel af inonty , lijkt wel of ze opgestookt worden door andere meiden of eigenaren om get niet te doen zeer behoorlijk minpunt van monty m.i.
 
Dus dat, dat bedoel ik in het begin zijn ze heel speels en doen ze goed mee maar bijvoorbeeld tongzoenen gaat er vrij snel af inonty , lijkt wel of ze opgestookt worden door andere meiden of eigenaren om get niet te doen zeer behoorlijk minpunt van monty m.i.
Waarom lijkt het volgens jou alsof er wordt opgestookt door eigenaren/meiden? Dit is namelijk totaal niet het geval in huize Monty. wij dames bepalen te alle tijden zelf, of dat wij wel of misschien zelfs helemaal niet tongzoenen. Ik kan het me eerder voorstellen dat het na even tongzoenen wel genoeg gelebber is 😅
 
Waarom lijkt het volgens jou alsof er wordt opgestookt door eigenaren/meiden? Dit is namelijk totaal niet het geval in huize Monty. wij dames bepalen te alle tijden zelf, of dat wij wel of misschien zelfs helemaal niet tongzoenen. Ik kan het me eerder voorstellen dat het na even tongzoenen wel genoeg gelebber is 😅
Dit snap ik wel. Vooral als er gebeft en/ of gepijpt is, merk je dat dat sommige dames niet meer willen zoenen. Krijg bij dit privehuis zeker niet de indruk dat er wordt 'opgestookt'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan