Recensie Flori (Roe), Brussel, Aarschotstraat 118 - Le Mirage 2000 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fanboydude

Stamgast
Forumpionier
442
06/07/21
441
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sinds de heropening heb ik deze in een avondshift zien staan, met een niemendalletje aan en daar zag ik lijnen die elke gezonde kerel niet kan negeren.

Lang, Slank, platte buik slank, en tieten die in een BH hingen op zo'n manier dat ik al kon concluderen:
- natuurlijk
- groot, enkel was de vraag hoe groot.
Voor de rest, stijl zwart haar, eerder een bleke huid en een strenge uitstraling.

En ja, na een week of 2 heb ik die kunnen onderwerpen aan een live test :geek:

Achter haar raam laat ze mss een ietwat 'hard to get' indruk want ze is quasi constant bezig met haar gsm, stelt zich meestal achteraan vast en als ze dan oogcontact heeft, doet ze er niet veel mee.

Eerlijk gezegd, vind ik dat een verademing, want je hebt in Brussel meestal het tegengestelde, alsof sommigen een zesde zintuig beschikken want voor je net passeert voorbij sommigen hun raam beginnen die hun raam quasi kapot te slaan, of staan ze al met het gebaar 3 te wijzen (30 euro)

Dus opdringerig is ze allesbehalve, al een goed voorteken.

Een eerste poging om de aandacht te trekken lukte zelfs niet, en toen ik het erop wou wagen, stond er al iemand quasi voor de deur.
En het adres kennende, irritant om daar zo te blijven staan.
Dus ik probeerde me zo efficient mogelijk op te stellen :giggle: want had ondertss al door dat er een deur bezet was en dat zij het wel zal geweest zijn gezien de andere twee dames op het adres er nog zichtbaar stonden.

En ja, na enige tijd ging de deur open en bleek dat de maat buiten stond te wachten, ik rap teken doen en kon naar binnen.

Die strenge uitstraling is gewoon van een zelfzekere madam, want ze is gewoon vriendelijk en correct eens je ermee babbelt.
Maar babbelen, daar betaalde ik geen 50 euro voor, anee, ik wou tieten zien en mijn balzak leegmaken in die haar leuk lijf! :cool:

Zo gezegd zo gedaan.
Zelfde kamer als waar Cristina ontvangt, waar ik ook een uitgebreide review van maakte:

En zij stelde het kussen aan de andere kant op, mij gelijk, die grote spiegel op de kamer blijft nog steeds goed zichtbaar.
En dus begon het.

Pijpen
Ik was al een beetje stijf gewoon door haar lijf en omdat ik al veel goesting had en allang moest staan wachten voor ik binnen geraakte.
Maar ze wachtte niet tot full power om het rubbertje erop te doen, maar dat gaf niet zo, want het was al sterk genoeg en kon rustig verder groeien in het rubber en vooral in haar mond.
Ze kijkt je aan via spiegel en rechtstreeks tijdens het blowen van je pik, altijd leuk.
Was niets memorabels, maar gewoon degelijk.

Dan het neuken.
Had al een mooi zicht op de tieten en kon eral mee spelen tijdens het pijpen, maar nu zijn ze echt volwaardig in handbereik en man heb ik ervan geprofiteerd.
Eerlijk, ze zijn qua puur formaat, kleiner dan gedacht (en gehoopt) maar wel nog steeds een handvol en vooral, mooi gevormd!
Dus, het is de moeite als tietenman deze te mogen kneden.
En tijdens de langere cowgirl positie heb ik er dus ook goed van genomen!
Likken, knijpen, schudden, heb er van geprofiteerd én....zij vond dat allemaal oké en ik denk dat ze het zelfs plezant vond om mij zo bezig te zien met haar cadeau van moeder natuur :cool:

Ze liet me dus gerust doen, ik pompte ondertussen hard verder dus vanop mijn rug, waar ze altijd van genieten als de ligger hem eens laat gaan ?
Dan liet ik haar soms eens rijden.

Was een geslaagde positie, maar het was niet de laatste.
Doggy kwam er niet van, wou dat als laatste, maar ben niet verder geraakt dan missionary.
Heb ze ook gevarieerd liggen prikken met haar op de rug dus en uiteraard....spelend met die leuke tieten van haar.
Liggend zie je meestal ook heel goed wat voor vlees je in de kuip hebt, in free fall blijkt hoezeer het formaat meevalt.
Laat je ze samenknijpen, heb je een leuker zicht van die tieten en lijken ze altijd groter.

Heb me dus wel geamuseerd met deze meewerkende Roemeense slanke busty deerne.

Herhaling? ik weet het niet, maar tis zeker iemand die op de lijst staat als mogelijke opties als je zo een dag hebt dat je geil loopt.

Aanrader.
 
op youppie heeft ze ook een uitgebreide topic met positieve reviews:

wat opvallend is, is dat ze blijkbaar heel selectief is en klanten durft weigeren, u weze gewaarschuwd dus :)

maar men hoeft niet per se te wanhopen bij een weigering, want een klant werd blijkbaar initieel 2x geweigerd alvorens haar toch te mogen berijden bij de 3e poging :D
 
Eergisteren bezocht, ze weigerde dus, ze kwam super ongeinteresseerd over (zoals altijd eigenlijk) meer bezig met haar gsm dan wat anders, en probeert zich bijna weg te steken, terwijl haar collega bijna smeekt om klanten LOL.

Weet nie of het is omdat ze vond dat ze genoeg verdient had die dag of nie, maar haar shift zat er eigenlijk al quasi op want rond 22u45 was ze al vertrokken en al rond 22u had ze al haar kleren aan.

Ook is het heeel moeilijk op haar aandacht te trekken gezien ze haar wegsteekt én op haar gsm bezig is én ze het publiek durft negeren, zeker ook gezien er werken aan de gang zijn in de straat en vooral op dat adres.

1 voetpad is afgesloten en er staan hekken, tis dus heel krap en druk bij momenten voor dat raam.
Om dan aandacht proberen te trekken, komt wel opvallend over.
Dat kan ze eergisteren ook afgeschrikt of geïrriteerd hebben...

Gisteren opnieuw gewandeld ginder:)
Andere kleren en voor aanvang vd shift van 16u :)
En jawel, na weeral heel matig enthousiasme van haar, uiteindelijk binnengeraakt ?
Denk zelfs nie dat ze doorhad dat ik dezelfde was van eergisteren die ze weigerde.

Maar eens binnen, zelfde als mijn review hierboven.
Vriendelijk en geil, actief, positiewissels, allemaal geen probleem.
Een kleine transformatie zowaar.

Maar je moet binnen geraken en vooral biet afgeschrikt geraken van haar behind the window attitude, een bitch achter het raam is het.
Maar uw hoer in bed, zoals het hoort! ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is misschien al 3 maanden geleden, maar een review kan nooit geen kwaad. Na niets dan goeds te hebben gelezen over Flori trok ik de wandelschoenen aan richting de A-straat.

Iets na 18h, toen in april op dat uur nog amper dames op post waren, zag ik daar Flori zitten. Ze zat nog maar net achter het raam en ik was dus haar eerste klant. Ik kan bevestigen dat het klopt wat men schrijft op dit forum en het Franstalig zusterforum. Flori zit erg neutraal voor het raam. Ze zoekt geen oogcontact en lokt geen klanten. Eens je voor de deur staat, en ze weet dat een klant niet kan wachten om binnen te komen, bekijkt ze je heel traag van onder tot boven. Ze is dus echt selectief! Eens binnen, en "geselecteerd" was hier niets meer van te merken. Plots is het één van de liefste dames die je je maar kan inbeelden.

Flori spreekt Engels en liever geen Frans. Ze begeleid je naar het kamertje en na een paar minuten komt ze binnen nadat je je wat hebt opgefrist. Dan begint het spel. Wat kan ik zeggen over haar fysieke verschijning? Niets meer dan wat er al op dit forum staat. Ik vond haar bloedmooi. Een prachtig naturel lichaam, heerlijke grote volle naturel borsten (die ze naar eigen zeggen nog te klein vindt, ze wil nóg grotere), een knap gezichtje en lange lokken. Tja, ik was in de wolken.

Ze is speels en zacht, en wilt je niet zo snel mogelijk buiten werken. Alles mag op het gemak en de service is zeer goed. Lekker rustig me laten pijpen en toen kwam ze op me zitten. Ik wist niet waar ik het had met die perfecte boezem voor me. Ze houdt er enorm van om die te tonen en heeft het graag dat je er wat mee speelt. Ze heeft trouwens ook een zeer mooie bolle kont, dus aan mooie rondingen geen gebrek. Dan moet je zelfs nog keuzes maken. Grijp ik haar billen vast of haar heerlijke tieten? En net die combo deed me de das om. Ik was zó opgewonden door zo'n knappe verschijning, dat ik klaarkwam na één standje. Het was heerlijk. Had ze dichterbij gewerkt had ik wellicht niemand anders meer bezocht…
 
3x daar geweest, 3x potdicht, gordijnen en al
Der is iets met dat pand of de eigenaars, want das niet normaal wat ik telkens zag overdag.

Das sinds juli, tot nu.
En Cristina die terug is, werkt nu op een andere locatie....

Dus, niet normaal.
 
Heb op deze plaats recent een dame gezien met grote boezem en volle ronde kont. Maar niet slank. Zal Flori wel niet zijn Mooie heup taille verhouding. Een nieuw gezicht, hoogst waarschijnlijk; Had haar nog nooit gezien en klantenschuuw. Was ook in de nacht shift. Haar collega was wel slank, en had haar al eerder op de zelfde plaats gezien. Had duidelijk een natuurlijke boezem, zoals Fanboy Dude zei over Flori. Deze verbleekte evenwel t.o. haar nieuwe collega. Die 2e dame zal, vermoed ik, Flori zijn.
 
Flori is actief op nr. 118. Van 18u tot middernacht. Ze komt voor 2 maanden in Brussel werken en dan terug 2 maanden naar Roemenië om te relaxen. Dit schema wil ze aanhouden. Ze stond in witte lingerie achter haar raam. Ze heeft grote borsten en een latino dikke kont. Lange donkere haren en opvallende oogschaduw.
Ze pijpt lekker en teast graag. Ze speelt haar grote tieten graag uit om ze in je gezicht te duwen geregeld tijdens het schouwspel. Ze weet hoe ze haar bekkenbodemspieren moet gebruiken tijdens het neuken om je te plezieren. Ze heeft een ongeziene seksdrive. In de avondploeg is zij een vaste kwaliteit.
 
Flori is actief op nr. 118. Van 18u tot middernacht. Ze komt voor 2 maanden in Brussel werken en dan terug 2 maanden naar Roemenië om te relaxen. Dit schema wil ze aanhouden. Ze stond in witte lingerie achter haar raam. Ze heeft grote borsten en een latino dikke kont. Lange donkere haren en opvallende oogschaduw.
Ze pijpt lekker en teast graag. Ze speelt haar grote tieten graag uit om ze in je gezicht te duwen geregeld tijdens het schouwspel. Ze weet hoe ze haar bekkenbodemspieren moet gebruiken tijdens het neuken om je te plezieren. Ze heeft een ongeziene seksdrive. In de avondploeg is zij een vaste kwaliteit.

Flori is actief op nr. 118. Van 18u tot middernacht. Ze komt voor 2 maanden in Brussel werken en dan terug 2 maanden naar Roemenië om te relaxen. Dit schema wil ze aanhouden. Ze stond in witte lingerie achter haar raam. Ze heeft grote borsten en een latino dikke kont. Lange donkere haren en opvallende oogschaduw.
Ze pijpt lekker en teast graag. Ze speelt haar grote tieten graag uit om ze in je gezicht te duwen geregeld tijdens het schouwspel. Ze weet hoe ze haar bekkenbodemspieren moet gebruiken tijdens het neuken om je te plezieren. Ze heeft een ongeziene seksdrive. In de avondploeg is zij een vaste kwaliteit.
Werkt ze elke avond van de week? Want ben van plan om zaterdagavond nog is naar Brussel te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan