foto's kopiëren naast link advertentie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pm69

Vaste klant
190
25/09/22
146
31
Medewandelaars,

Alle topics zijn denk ik al eens aangesneden op de verschillende fora van deze site. Dus zal hetgeen ik suggereer al geprobeerd of niet mogelijk zijn ivm privacy.

Veelal is een advertentie offline en is de recensie slechts een stukje tekst. Het gaat echt leven als er daar een beeltenis bij is.

Is het mogelijk c.q. toegestaan om naast de link naar de advertentie ook enkele foto's van de dame in kwestie te kopiëren uit de advertentie en te plakken in de recensie? Op die manier weten we ook bij een offline advertentie om wie het gaat.

Ik zie uit naar jullie gedachten.
 
Ik snap je vraag, maar, nee, dat is absoluut niet toegestaan en het zou een grove schending van haar privacy zijn. Sekswerkers zijn kwetsbaar gezien alle stigma en oordeel, dus ik zou juist bij deze groep extra zorgvuldig zijn.
 
Ik snap je vraag, maar, nee, dat is absoluut niet toegestaan en het zou een grove schending van haar privacy zijn. Sekswerkers zijn kwetsbaar gezien alle stigma en oordeel, dus ik zou juist bij deze groep extra zorgvuldig zijn.Alle respect voor privacy van sexwerkers
Alle respect voor privacy van Sekswerkers, dat wil ik immers ook gerespecteerd zien als het mijn privacy betreft.

Maar de sekswerkers plaats immer de foto's zelf op bijvoorbeeld kinky.nl

Zelf geschoten foto's, als je die al maakt, plaatsen zou de doodstraf op moeten staan.

Dank voor jullie reacties. Ik ben geïnformeerd.
 
Dat is idd mijn denkfout. Dank voor het verhelderen.
Ik zie uiteraard ook de inconsistentie in forums zoals 'De lekkerste…' hier op GR, waar veel afbeeldingen worden gepost zonder de vereiste expliciete toestemming.

Echter, ik zou extra voorzichtig zijn met sekswerkers die niet volledig openbaar zijn. Velen werken gedurende een bepaalde periode in dit vak en stoppen daarna. Het kan zeer ongemakkelijk zijn als er dan nog foto's en video's van hen op het internet circuleren. Naar mijn mening hebben we ook de plicht om sekswerkers enigszins te beschermen, gezien de stigmatisering die zij in de maatschappij ervaren. Zonder sekswerkers zou de wereld er toch een stuk saaier uitzien. ;)
 
Voor ons is het van belang dat de DVP zelf haar advertentie aan/uit kan zetten en kan kiezen welke foto's ze daar plaatst (en dus ook evt weghaalt).

Ondanks dat ik begrijp hoe nuttig het voor wandelaars zou zijn om backups te maken van een adv. door middel van een screenshot en deze op GR te plaatsen, nemen we daarmee de regie van de dames, over het wel/niet beschikbaar zijn van de advertentie, uit hun handen.

Daarom is dat niet toegestaan, en als je dat per abuis toch tegenkomt, moet je het vooral rapporteren.
 
Een inactieve advertentie is soms via iets als webarchive nog boven water te krijgen, dus dit is een optie wanneer je toch een oude profielfoto wil zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan