Recensie Francelys - Hasseltweg, Genk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Feestbeest

Wandelaar
36
17/02/22
40
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/briseida-beautiful-golden.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een dvp liet me in de kou staan (imagine that). En als je ruiter dan paraat staat, wordt je vanzelf minder kritisch.
Snel even een andere jongedame opgezocht op Redlights. De foto's komen niet overeen met de karakterbeschrijving en dus vanzelfsprekend ook niet met de persoon in kwestie. Maar kom, onaantrekkelijk was ze ook niet, dus vooruit met de geit.

Op de kamer en uit de kleren schoof ze meteen het condoompje erom. Alles wat ze deed, deed ze uiterst plichtmatig en pijpen duurde tamelijk kort. Hierna kwam ze uit eigen initiatief in reversed cowgirl op me zitten. Hier was ze wel behendig maar onvoldoende gefocust op haar klant. Na een korte poos vroeg, nee sommeerde, ze me om over te gaan op doggy en daarmee heb ik het zaakje afgemaakt.
Omdat ik nogal heet was heb ik qua duur geen waar voor mijn geld gehad. Dat kan ik echt niet op haar conto zetten. Maar de beleving was ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Herhalingsgevaar nihil.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan