- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6997955-franchesca
- Totale kosten (in euro)
- 250
Deze DVP bezocht in Rotterdam. Mooie meid die me ontving in lingerie. Grote borsten en kont en een mooi gezichtje. Spontaan, maar spreekt nauwelijks Engels en de foto's in haar advertentie lijken van een paar jaar geleden.
De douche was krakkemikkig, zonder douchekop, en niet schoon.
Het bed was wel schoon, maar twee losse matrassen naast elkaar maken het net wat minder comfortabel.
Eerst 200 euro afgerekend, maar toen ze een condoom wilde gebruiken bij het pijpen en ik zonder wilde moest ik 50 extra betalen, wat niet in de advertentie staat.
Zoenen deed ze wel, maar tongzoenen hield ze af terwijl hygiëne niet het probleem kon zijn.
Pijpen was echt geweldig, ze is een van de besten!
Beffen, vingeren, 69, neuken met condoom in verschillende standjes was allemaal goed en lekker, maar een GFE kan ik het niet noemen. We hebben wel gelachen, wat ook altijd erg prettig is.
Herhalingsgevaar? Die kans is wat mij betreft 50/50.
De douche was krakkemikkig, zonder douchekop, en niet schoon.
Het bed was wel schoon, maar twee losse matrassen naast elkaar maken het net wat minder comfortabel.
Eerst 200 euro afgerekend, maar toen ze een condoom wilde gebruiken bij het pijpen en ik zonder wilde moest ik 50 extra betalen, wat niet in de advertentie staat.
Zoenen deed ze wel, maar tongzoenen hield ze af terwijl hygiëne niet het probleem kon zijn.
Pijpen was echt geweldig, ze is een van de besten!
Beffen, vingeren, 69, neuken met condoom in verschillende standjes was allemaal goed en lekker, maar een GFE kan ik het niet noemen. We hebben wel gelachen, wat ook altijd erg prettig is.
Herhalingsgevaar? Die kans is wat mij betreft 50/50.