Algemeen Frankrijk, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen idee. Was vrij centraal idd. Maar een simpele google search en dan kort de salons bekijken laat je meer dan genoeg info zien om te weten waar je moet zijn.
De minister van gelijkheid Aurore Berge wil massagesalons sluiten die illegaal seks aanbieden. Die 426 salons, alleen al in Parijs, zijn in kaart gebracht. Dit plan wordt uitgevoerd vanaf 1 maart 2025. Dus als je in zo'n massagesalon bent en de politie komt toevallig ben je de pineut.

De minister van gelijkheid Aurore Berge wil massagesalons sluiten die illegaal seks aanbieden. Die 426 salons, alleen al in Parijs, zijn in kaart gebracht. Dit plan wordt uitgevoerd vanaf 1 maart 2025. Dus als je in zo'n massagesalon bent en de politie komt toevallig ben je de pineut.
Tja.. als het echt zo is als hoe dat hier staat, kan ik eigenlijk ook niet tegen zijn.

Of het echt zo zwart-wit is, zullen de meesten hier wel een mening over hebben gok ik

Maar let op! De kans dat je als single in Franse swingerclubs succes zal hebben is eerder gering, tenzij je er als een jonge Brad Pitt uitziet met een pik van 21 cm en je vloeiend frans spreekt.

Wat me al wel eens overkomen is (in een Parijse "sauna libertin") was aangesproken worden door een single dame die me na een half uurtje gezellig praten en wat knuffelen in de jacuzzi voorstelde om haar 300€ te geven om onze kennismaking in een aparte kamer verder te zetten. Omdat het een aantrekkelijke Afrikaanse was (en ik ondertussen al wel erg geil was geworden) heb ik er mee ingestemd en ik heb het me niet beklaagd.

In een club zal het wel meevallen qua veiligheid, maar let op 's nachts in de wat ruigere buurten. Niet dat het terug zo erg is als in de tijd van de "French Connection", maar de stad is er de laatste jaren toch wel op achteruit gegaan qua veiligheid. En het verbod op het gebruik maken van DVPs heeft daar zeker mee te maken.

Terug
Bovenaan Onderaan