Algemeen Frankrijk, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pussylicker

Stamgast
Forumpionier
382
30/06/21
387
12
Wat zijn de ervaringen met prostitutie in Frankrijk tegenwoordig ?
Ik ben daar af en toe op dienstreis voor mijn werk en als ik de sites van 6annonce en sexemodel bekijk, moet ik vaak watertanden. 😜 Ik heb begrepen dat ze een soort "Zweedse model" hanteren (het aanbieden van prostitutie niet verboden, maar het kopen wel). Frankrijk en de Fransen kennende vermoed ik dat ze minder strikt zijn dan de Zweden, maar dat weet ik dus niet zeker. Mijn enige buitenland ervaring is Brussel, maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.
 
Ik ben zelf ook regelmatig in Frankrijk. Ik ben echter een beetje gestopt met zoeken, omdat er een hoop tegenvallers schijnen te zijn. In Parijs heb ik jaren geleden wat ervaringen gehad, maar de stad der liefde is meer een marketing-kreet. Ga dan beter in Nederland zoeken.
 
Ik ben zelf ook regelmatig in Frankrijk. Ik ben echter een beetje gestopt met zoeken, omdat er een hoop tegenvallers schijnen te zijn. In Parijs heb ik jaren geleden wat ervaringen gehad, maar de stad der liefde is meer een marketing-kreet. Ga dan beter in Nederland zoeken.
Ok, bedankt.
Ik heb specifiek enkele dames op het oog die niet meer naar Nederland komen.
Van deze dames is al bekend dat ze goede service bieden. Vroeg me meer af hoe de handhaving door de zedenpolitie is.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de ervaringen met prostitutie in Frankrijk tegenwoordig ?
Ik ben daar af en toe op dienstreis voor mijn werk en als ik de sites van 6annonce en sexemodel bekijk, moet ik vaak watertanden. 😜 Ik heb begrepen dat ze een soort "Zweedse model" hanteren (het aanbieden van prostitutie niet verboden, maar het kopen wel). Frankrijk en de Fransen kennende vermoed ik dat ze minder strikt zijn dan de Zweden, maar dat weet ik dus niet zeker. Mijn enige buitenland ervaring is Brussel, maar dat is al meer dan 10 jaar geleden.
Ik vraag mij dat ook af....waar zitten die in Frankrijk of Parijs? Je leest er ook niks over....
 
Raambuurten ga je niet vinden in FR.

Ofwel gebruik je de websites en doe je incall/outcall... ofwel ga je na 's avonds een toertje wandelen/rijden langs de grote invalswegen/ringwegen rond de steden en hou je je ogen open voor kortgerokte dames die schijnbaar doelloos in en rond de bushaltes staan, vaak in kleine groepjes.

Even oogcontact maken en ze zullen je wel snel aanspreken als man alleen, hoor.
Wel voldoende Frans kunnen, want afgezien van een Kameroense ga je waarschijnlijk niet veel dames vinden die de Engelse taal voldoende machtig zijn.

In Lyon nemen ze je mee naar een van de tientallen witte Peugeot busjes die er geparkeerd staan en dienstdoen als mobiele afwerkplek (het lichtje achter het raam geeft aan of het bezet is, of vrij), op andere plekken moet je de dame in kwestie zelf ergens mee naartoe nemen, of haar overtuigen om jou in de auto af te willen werken.

Het heeft allemaal het gevoel van stiekem en snel te moeten gebeuren en het is daardoor ook bijna nooit een topervaring.
 
In Parijs, moet je zeker eens gaan naar "route de moulin rouge". Ik dacht de moulin rouge te zien, maar kwam terecht in een groot park, waar je met de auto kon doorrijden. Bestelwagens aan de zijkant van de straat, met vrouwen in lingerie achter het stuur (en een kandelaar bij sommige 🙈).
Zag op bepaald moment een vent de straat oversteken met zijn broek op de enkels, gelonkt door een vrouw in de struiken naast de weg. En de straat kwam dan uit op een rond punt waar zeker 10 vrouwen stonden te wachten op bezoek.
Is heel afgelegen, was de enige auto die er reed, weet ook niet of het de beste keuze is :)
Mijn ex vriendin die mee in de auto zat en ik, hebben ons wel kreupel gelachen met het voorval 😇
 
Komend weekend ben ik in Parijs ... het gebied rondom de Moulin Rouge wordt afgeraden; veel opichters praktijken ....wie heeft er tips voor betrouwbare sites ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring met erotische massage salons in Parijs ? Bij navraag geven ze geen happy ending (wel helemaal naakt en evt met bad en tantra). Is dat ook echt zo; of gebeurt dit eenmaal bij de masseuse binnen wel gewoon ?

300 euro is een aardig bedrag voor een massage zonder happy ending ;-)
 
gemolken ben je sowieso voor die prijs ;)

effe serieus: gezien de wettelijke positie van prostitutie in FR besparen ze zich bij massagesalons de mogelijke legale problemen... je zal het dus tussen de lijnen moeten lezen of er iets meer mogelijk is en en dat ter plekke moeten regelen.

Reken er echter niet op dat je wensen stilzwijgend reeds in het bedrag inbegrepen zitten, het geheimzinnige ietwat clandestiene gedoe rond prostitutie in FR leidt in de eerste plaats vooral naar veel hogere prijzen voor de klant, vaak voor een zeer bedenkelijke service dan nog...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen jaar zat behoorlijk wat hoerige dames in Parijs gezien vnl. uit donker en noord Afrika.
Maar de grote vraag is waar en wanneer is het veilig ze aan te spreken voor dergelijke diensten, weet niet of er ook genoeg op Tinder te vinden zijn...
Maar ik vermoed dat als je Franse taal niet heel erg goed is het al snel een lastig spel gaat worden.
 
Een kortgerokte dame die savonds aan een bushokje of op de hoek van de straat staat te wachten, vaak in groep met enkele 'vriendinnen', die wacht op een klant voor een ritje ipv een bus hoor, dus angst om uitgescholden te worden als viespeuk of stalker moet je niet hebben.

Maar je zal inderdaad de Franse taal behoorlijk machtig moeten zijn: de kans dat een (Noord-)Afrikaanse dame iets of wat Engels kent, is zo goed als nul, en je zal toch een beetje meer moeten bespreken dan enkel prijs en diensten zoals bij een raamdame; er dient hier nl ook nog een goede plek besproken te worden om de transactie af te handelen: hotel, parking, of iets in die aard dus ja... begin er maar aan met enkel schoolfrans vanop de Nederlandse middelbare school. ;)

Persoonlijk laat in de Afrikaanse dames trouwens links liggen in Frankrijk, omdat dat vaak immigranten zijn uit de vroegere kolonies en ga ik voor een Maghrebijnse jonge meid: dit zijn vaak échte Francaises en da's toch net een beetje leuker. Al is het maar voor de dirty talk tijdens het neuken, die toch wel een stuk geiler klinkt in het écht Frans.
 
Deze week geprobeerd contact te leggen met een dame gezien op sexemodel.com, via snapchat ging dat gemakkelijk. Netjes tarieven lijstje gekregen, zelfs een beetje smalltalk.
Afspraak gemaakt, maar voor ik het adres kreeg nog een bericht, ze wilde betaald worden via transcash ticket, volgens haar te koop bij de tabac of via een website.
Toen ben ik zelf afgehaakt.

Iemand hier wel ervaring met de betalingsmethode?
 
Niet op ingaan: dergelijke betaalmethodes zijn oplichting.

Transcash is denk ik iets specifiek voor Frankrijk maar het komt altijd op hetzelfde neer en bestaat in feite overal onder een andere naam: je stort geld op een of andere rekening, krijgt een code, kaart, voucher of ticket met een paswoord waardoor jij netjes de balans online kan bekijken, maar eender wie die code gebruikt, kan anoniem aan het geld in alle afhaalpunten en online.
Bedoeling is waarschijnlijk vervolgens dat jij de code vooraf al toont zogezegd als betalingsbewijs, met veel gezwets over hoe veilig het is dankzij het paswoord, maar weet dat je dat paswoord enkel gebruikt om te kijken wat er online gebeurt: de dame kan reeds aan de centen kan ZONDER tegenprestatie.

Wat is er mis met cash feitelijk? :p
 
Soms op quartier-rouge.be, gewoon "Paris" in de advertentie zoeken
In de semi-grote steden heb ik wel wat straatprostitutie gezien. Maar vaak in, of rond, de rand tussen industriegebied en buitenwijken. En wat daar dan te zien was… de goesting was snel voorbij. :-/

Quarter-rouge of redlights zijn al moeilijk genoeg om een betrouwbare advertentie te vinden. In een land waar prostitutie verboden is (Frankrijk dus) is het helemaal niet te doen. :-(
 
In de semi-grote steden heb ik wel wat straatprostitutie gezien. Maar vaak in, of rond, de rand tussen industriegebied en buitenwijken. En wat daar dan te zien was… de goesting was snel voorbij. :-/

Quarter-rouge of redlights zijn al moeilijk genoeg om een betrouwbare advertentie te vinden. In een land waar prostitutie verboden is (Frankrijk dus) is het helemaal niet te doen. :-(
Hoe kom je als geile Fransoos dan aan je gerief ? Vlugge sex is niet leverbaar ? Zal er toch veel onvrede zijn in zon land.
 
In de semi-grote steden heb ik wel wat straatprostitutie gezien. Maar vaak in, of rond, de rand tussen industriegebied en buitenwijken. En wat daar dan te zien was… de goesting was snel voorbij. :-/

Quarter-rouge of redlights zijn al moeilijk genoeg om een betrouwbare advertentie te vinden. In een land waar prostitutie verboden is (Frankrijk dus) is het helemaal niet te doen. :-(

Ik denk dat in die voorsteden genoeg te neuken valt tegen betaling...
Als je ziet hoe weinig de politie en regering daar te vertellen hebben, en de mate van armoede is het eigenlijk een grote vrijzone.
Maar als je niet de juiste contacten hebt zal het lastig worden, of zelfs gevaarlijk om je er te begeven als buitenstaander.
 
Ik kwam in verband met mijn werk regelmatig in Parijs vanaf zeg maar de tweede helft van de jaren zeventig tot ongeveer begin 90. Tot eind jaren 80 was Parijs een paradijs voor de wandelaar met meerdere prostitutie buurten en heel veel keuze.Red light heeft in Frankrijk nooit bestaan. De dames tippelden gewoon op straat en namen hun klanten mee naar de peeshotels die in de buurt stonden. Daarnaast had je in de buurt van Étoile- Champs-Élysées een sjieke avenue waar heel mooie dames tippelden . Avenue Foch. De dames stapten gewoon je auto in en dan reed je naar een bepaalde plek waar je kon parkeren en met de dame kon sexen. Maar je had ook dames die zelf in hun auto op de klant zaten te wachten. De klant stapte zelf de auto in. Het mooiste was dat soms 2 dames in de auto zaten. Een bij het stuur, de andere op de achterbank.. Als klant stapte je de auto binnen en je ging met de dame op de achterbank lekker wippen terwijl haar collega gewoon de auto reed. Soms werd het lachen want de auto stopte nu en dan voor het rode licht en dan werden de andere auto's op een sex show getrakteerd. Vanaf 90 werd het minder en je kunt nu beweren dat Parijs al meer dan 20 jaar niets meer op het gebied van prostitutie voorstelt. Althans voor Jan met de pet.
 
Ik denk dat in die voorsteden genoeg te neuken valt tegen betaling...
Als je ziet hoe weinig de politie en regering daar te vertellen hebben, en de mate van armoede is het eigenlijk een grote vrijzone.
Maar als je niet de juiste contacten hebt zal het lastig worden, of zelfs gevaarlijk om je er te begeven als buitenstaander.

Als je denkt dat de banlieue een paradijs is voor wandelaars op zoek naar een unieke ervaring aan ongelooflijke prijs, zeker eens proberen! Laat ons weten hoe het je vergaan is, als je het zonder kleerscheuren overleeft... :D

Een korte impressie van wat je hoogstwaarschijnlijk te wachten staat mocht je ooit op een lokroep ingaan van een of andere meid via weet ik veel welk platform: je auto met buitenlandse nummerplaat meteen in de fik gestoken, GSM én horloge kwijt aan de eerste de beste jonge kerel waar je de weg aan vraagt, vervolgens helemaal leegggeschud om begeleid te worden naar een haast onvindbaar en compleet afgeleefd appartement in een HLM om dan tot slot zonder iets van kledij terug op straat gezet te worden door de 'toevallig' veel te vroeg terug thuis gekomen broer van de meid waarmee het eindelijk zou gaan gebeuren...

Laat de banlieue voor wat hij is en focus op de grote invalswegen rond het centrum als je kikt op Magrebijnse of Afrikaanse jonge grieten uit die banlieue; dan weet je tenmiste dat ze het serieus menen en zit je relatief veilig.
Je wordt echt veel liever afgewerkt in een wit busje langs de rand van de weg dan in een HLM ergens diep in de banlieues.
 
Laatst bewerkt:
Zoals vermelds afgelopen week in Reims geweest en inderdaad er is op dit gebied weinig te beleven, maar zelfs in de meest preutse stad is altijd wel een shady massagesalon te vinden. Aangezien het op de deur een prijslijst had hangen met onder andere erop vermeld Massage tantrique, had ik toch ergens hoop, en nadat ik was binnengeleid en de kamer had gezien met de spiegel naast de matras wist ik dat er meer mogelijk was. Douche was er niet en toilet was in de vrij rommelige keuken en er was maar 1 dame en die was al wat ouder, dus mijn verwachtingen waren niet hoog, maar je moet toch iets in zo'n stad. Dus toch gekozen voor een uur. Massage was zeer matig, en na 30 minuten mocht ik omdraaien en kreeg ik toch de vraag of ik meer wilde. Gekozen voor alleen HJ waar ze wel nog extra geld voor probeerde te krijgen, maar ik niks gaf bovenop de 80 die ik al betaald had. Had wel vermoeden dat er nog meer mogelijk was, maar de locatie en de dame brachten me daar echt voor in de stemming. dus het hierbij gelaten.
Zoals gezegd je moet iets in zo;n week, maar ga er denkelijk niet nog eens terug en het is zeker niet de moeite van de trip waard naar Reims
 

Bijlagen

  • reims-1.jpg
    reims-1.jpg
    139,5 KB · Weergaven: 35
  • reims-2.jpg
    reims-2.jpg
    176,7 KB · Weergaven: 42
  • reims-3.jpg
    reims-3.jpg
    196,1 KB · Weergaven: 42
  • reims-4.jpg
    reims-4.jpg
    95 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Ook al me laten vangen aan een Chinese massage tantrique in Frankrijk...blijkt gewoon een zachte massage te zijn met wat strelen en kietelen enzo maar ook bij mij was het HE er niet bij zonder bij te betalen. Intussen al enkele gedaan her en der en gewoon op voorhand je wensen kenbaar maken. Het maximum was de dame naakt en HE meer is nergens gelukt ze zijn bang van de strenge wetgeving daar. En zulke info al zeker niet per mail of SMS,...
 
Terug
Bovenaan Onderaan