Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom net bij de Hardcore Night van Fun4Two vandaan. Het was mijn eerste bezoek bij dit evenement..

Mijn eerste indruk was goed. Geilzellige sfeer, streng doch vriendelijk personeel en veel actie.

Echter is mijn mening eerlijk gezegd dat ik het even niet wat te vinden ervan. Mede door dingen die ik heb ervaren en gezien.

2 Gigolona's die eig de hele avond alleen (dezelfde) donkere piemels hebben afgewerkt. Ik werd voor mijn gevoel genegeerd en heb eig steeds dezelfde gekleurde jongens bij hun in de buurt gezien. Als je van plan ben selectief te zijn op zo'n avond, waarom kom je? Dan een flapdrol die d8 leuk te zijn om 1 vd Gigolina's te gaan neuken zonder condoom. Dom lachen als zij er terrecht boos wat van zegt. Daarna heeft ie haar wel geneukt met condoom, maar als ik die dame was had ik hem eruit laten zetten. Neuken ging ook nog moeizaam omdat hij in enen erin ramde en duidelijk dat dit voor de Gigolina niet fijn was. Ook respectloos. Persoonlijk ook respectloos dat je zoiets doet. Ook hoorde ik een stel zeggen dat ze niets heeft met single mannen. Mag, goed recht, maar vraag mij dan af wat je op zo'n avond komt doen als je weet dat er best veel single mannen zijn. Dan kun je m.i. beter voor de stellen avond kiezen. Laatste is dat ik meen toch wel iets van haantjesgedrag te hebben waargenomen. Stond netjes te w88 tot 1 vd dames mij kon gaan pijpen en hop, een andere duikt ervoor. Of bovenop de dame liggen terwijl zij geneukt wordt. Waar je bij een andere bang (zal de naam niet meer noemen) nog oogcontact kreeg en een goedkeurend knikje voor aflossing heb ik dat hier niet ervaren. Ikzelf vond het ook lastig om in te schatten of stellen nu in waren voor iets. Heb er een paar gezien die actief meededen. Maar miss was er boven wel meer actie met stellen en single mannen, maar ben daar niet echt geweest.

Zoals eerder gezegd: dit is hoe ik de avond beleefd heb. Ik merk dat ik het echt moet verwerken en nadenken wat ik ervan vond. Miss ben ik de bangs wel ontgroeid oid...

Om nog posi af te sluiten: heb veel dames gezien die er prachtig uitzagen in hun lingerie en spannende kleding. Compliment!

Njoy3r
Sluit me hier bij aan. Ook mijn eerste keer, zeer weinig interactie met de stellen. Het bekende Franse stel als uitzondering. Voelde me ook genegeerd door sommige gigolinas. Voor mij eens maar nooit weer, veel geld weinig actie en ook nog eens ver weg.

Blijf voorlopig dichter in de buurt.
 
Hardcore Night vs. Gigolinas 31-03-23

Jammer dat een aantal GR leden toch wat twijfels hebben na de afgelopen Hardcore Night. Zou toch het mooist zijn als iedereen voldaan naar huis heeft kunnen rijden. Ik vond het wel echt zo'n avond waarover ik nog lang zal blijven nagenieten.

Fun4Two
Geile sfeer, helemaal top, nee, niet de wachtrij in de stromende regen, wat een ellende. Bobby kondigde in zijn (zeer strenge) speech aan dat met ingang van de volgende editie het systeem van reserveren per mail en betalen aan de kassa op de schop gaat. Voortaan zijn er alleen kaarten in de voorverkoop. Dat is toch een domper voor wat betreft de anonimiteit, maar dan heb je hopelijk niet meer het lange wachten in de rij buiten. Een goeie ambiance in deze grote swingers club. Heel veel mooie dames. Een lekker Frans menu in het restaurant, zoals al gezegd. Dat zal hopelijk tot tevredenheid zijn geweest van het bekende Franse koppel dat steeds op bezoek komt. Ook weer veel bekenden, waaronder enkele GR leden. Ben benieuwd hoe zij het hebben ervaren. De tijd ging weer veel te snel (daarover later meer).

Gigolinas
Heb ik hierboven ook al genoemd. Helaas geen verrassingen in de opstelling en ook geen aanwas van nieuwe Gigolinas. Helaas ook 'maar' 7 in aantal. Na het startschot was het beredruk bij de Gigolinas. Heb het eerst maar even van de zijlijn bekeken, maar kon het uiteindelijk niet laten om even gedag te zeggen. Heel fijn om weer in de prachtige ogen van exotische Pauline te kijken, terwijl ze mijn lid stijf pijpte. Pauline kreeg ook de nodige vrouwelijke aandacht, dat snap ik wel, wat een beauty (gekust door een andere beauty). Heel fijn ook om het witte stoeipakje van Charlee even opzij te schuiven om haar harde tepels te zuigen. Jacqueline heb ik al genoemd 😍😍, Lien ook. Om maar te zwijgen over die megalange shiny sexlaarzen van Marie-Louise en het is altijd gezellig en lekker bij Meryem. Had niet het idee dat het te druk was dat er mannen niet aan de beurt zouden komen, dat zeker niet. Er werd tot aan sluitingstijd enorm veel geneukt op de bedden op de dansvloer. Zelfs een GR member nog een DP zien doen :). Denk dat de actie op de dansvloer wel geslaagd is te noemen van wat ik gezien en meegemaakt heb. Straks deel 2 over de single dames 🤤🤤
 
Hey ! Even een reactie van deze gigolina. Allereerst altijd fijn om jullie reviews te lezen. De ervaringen van ons zijn weer anders dan van de bezoekers.
Kan eerlijk zeggen dat ik weer genoten heb ! Evenals de andere gigolina's. 😋
De bedoeling was zeker om er meer gigolina's bij te hebben deze editie, echter ondanks alle inzet niet gelukt. Maar de volgende keer zullen er meer van ons zijn. Het is alleen niet zo makkelijk om dames te vinden die kunnen/ willen.
Het is helaas nooit te voorspellen hoe de sfeer zal zijn en of er actieve stellen zullen gaan komen.
Vind de opmerking van het stel over de single mannen ook bizar, het staat duidelijk aangegeven dat er single mannen aanwezig zijn dus daarover klagen is gewoon stom. Naar mijn weten zijn ze daar ook over aangesproken.
Mijn ervaring was dat het zeer actief was, ja ik heb mij zeker niet verveeld haha.
Het is net als een normale clubavond, je weet nooit hoe het zal zijn. Heb ze allemaal als positief ervaren maar wel verschillend. Ik hoop de volgende keer op wat nieuwe dames in ons team. Gaat vast en zeker lukken !
 
Even aanvullend op wat alle andere mensen schrijven en vinden. Ik vond het zeker niet te druk was meer dan gezellig.

Aan de praat geraakt met een paar singles dames waar ik eerst mee heb gepraat en eventjes heb gekeken hoe hun de avond beleefde. Later toch lekker aankunnen sluiten bij de dames en meegespeeld met de actie die er vanaf spatte bij deze groep. Ik begreep dat er 2 voor de eerste keer meegingen dit was zeker niet te merke. Sterker nog ze waren super enthousiast en lekker bezig.

Duidelijk was dat ze respect vooropstelde ze vroegen ook of je het goed vond als ze aan je zaten en stelde het ook op prijs als je dat bij hun deed. Dat alles leidde tot een geweldige wisselwerking waar ik van heb genoten en volgens mij de dames ook. Dus als ze dit lezen heel veel van jullie gezelschap genoten en wie weet tot een volgende keer. Achteraf ook nog even goed gebabbeld over hoe ze het zelf hebben ervaren.

Dus als je het aan mij vraagt was er zeker genoeg te beleven zolang je maar beleefd en respectvol blijft. Dus als de animo zo blijft zien ze mij de volgende keer weer terug.

Gegroet een leuke bezoeker die zeker heeft genoten en tot ziens op een volgende feest of gb.
 
Hey ! Even een reactie van deze gigolina. Allereerst altijd fijn om jullie reviews te lezen. De ervaringen van ons zijn weer anders dan van de bezoekers.
Kan eerlijk zeggen dat ik weer genoten heb ! Evenals de andere gigolina's. 😋
De bedoeling was zeker om er meer gigolina's bij te hebben deze editie, echter ondanks alle inzet niet gelukt. Maar de volgende keer zullen er meer van ons zijn. Het is alleen niet zo makkelijk om dames te vinden die kunnen/ willen.
Het is helaas nooit te voorspellen hoe de sfeer zal zijn en of er actieve stellen zullen gaan komen.
Vind de opmerking van het stel over de single mannen ook bizar, het staat duidelijk aangegeven dat er single mannen aanwezig zijn dus daarover klagen is gewoon stom. Naar mijn weten zijn ze daar ook over aangesproken.
Mijn ervaring was dat het zeer actief was, ja ik heb mij zeker niet verveeld haha.
Het is net als een normale clubavond, je weet nooit hoe het zal zijn. Heb ze allemaal als positief ervaren maar wel verschillend. Ik hoop de volgende keer op wat nieuwe dames in ons team. Gaat vast en zeker lukken !
Voelde me door jou zeker niet genegeerd 😇 top inzet en aandacht voor iedereen.
 
Single dames
Naast de leuke groep Gigolinas waren er weer ongelooflijk mooie single en coupledames in de mooiste sexy outfits aanwezig. Ik kan niet in de kleinste details treden, maar ik zal beginnen met een leuke vriendinnengroep die meteen al opviel bij de kluisjes. Allemaal stuk voor stuk bloedmooie en sexy meiden die zin hadden in een leuke avond. Nogmaals, ik kan niet in detail treden waar en hoe, maar zij waren elkaar lekker aan het verwennen. Echt fantastisch om te zien hoe deze vriendinnen elkaar kusten en elkaar aan het stimuleren waren. Super dat ze zonder gêne gewoon lekker wilden klaarkomen. Ik juich dat alleen maar toe, geen schaamte, gewoon genieten en er vooral niet moeilijk over doen. Slechts enkele geluksvogels hadden de mogelijkheid om mee te genieten met een of meer van deze meiden en ook ik behoorde tot de gelukkigen om met een van ze te mogen spelen. Overrompelend gewoon. Deze mooie dame zou ik graag willen terugzien. Pure eye-candy. Straks wat tekst over nog een ontmoeting met een hele leuke single dame 😍. Dat maakt zo'n avond wel speciaal en zorgt ervoor dat de tijd eigenlijk weer veel te kort is.
 
Ik ook heb me zeer vermaakt bij dit event!
Gezellig gebabbeld met mensen, gerlxd in t bubbelbad, geflirt met single als coupledames en genoten van de sfeer. Ik was 1 van de gelukkigen die de beschreven single dames een groot deel van de avond mocht vergezellen, waardoor ik niet veel beneden was. Vanaf boven wel enorm kunnen genieten van de show, waarvoor mijn complimenten aan de Gigolina's die zorgden voor een hete opgewonden atmosfeer en mijn complimenten aan de organisatie voor een geweldig goed verzorgd feestje! Uiteraard ook kudo's @el niño mimado! voor je uitgebreide enthousiaste reviews welke me hadden overgehaald te gaan, haha.
 
Single dame
Laatste bericht over afgelopen vrijdag. Daarna ga ik me weer voorbereiden op de volgende editie 😜 Ik zag een hele mooie dame aan de balustrade staan. Het was toen nog niet zo druk boven, dus ik klampte haar even aan voor een praatje. Ze had een heel mooi gezicht, blond haar, heerlijk grote borsten, een lekker lichaam 👌😋🤤🥵, een sexy pakje en sjieke hakjes. Lekker even samen een drankje gedaan en wat gebabbeld. Afgesproken om elkaar later op de avond weer ergens te treffen om bij te praten. Leuk om dan even elkaars belevenissen te horen van wat we in de tussentijd allemaal hebben uitgespookt 😋. Ik kwam haar weer tegen, zo rond 2 uur (mooi, nog een uur te gaan). Toch geil om te horen dat ze al die tijd niet stil heeft gezeten 👌😍. Ik dacht, weet je wat, het wordt tijd om elkaar even lekker te masseren en te voelen.

We begaven ons naar de Tantra Tempel. Er was genoeg ruimte. Kleding uit, en daar lagen we heerlijk naakt naast elkaar. Haar zwarte lingeriesetje op een hoopje naast de matras, haar sjieke hakjes uitgedaan. Toch een mooi moment, we kennen elkaars naam niet, maar gingen ons toch helemaal geven aan elkaar. Haar heerlijke zoenen maakten mij ontzettend hard. En op het eind van de avond mocht de massage olie lekker vloeien, uitbundig, over haar heerlijke zachte lijf en stevige billen. Ze werd er lekker zen van en tegelijk wond het ons beiden op. Alle geile indrukken van de hele avond en nacht culmineerden in dit magische moment van samenzijn van twee onbekenden van elkaar 😍

Bij de massage hoorde uiteraard het beroeren van de binnenkant van haar dijen en hoger 😋😋🤤🤤. Haar warmte die ik aan mijn vingertoppen voelde, is misschien wel mijn hoogtepunt van de avond 😍. Niks hinderde ons nog in het nauwe erotische contact en de opbouw naar een climax voor beiden.

Het enige wat ons wel hinderde was de ijskoude aankondiging van het personeel van de Fun dat het bijna 3 uur was en we er een eind aan moesten maken. NEEEE, niet weerrr!! De laatste keer werd ik ook al bruut afgekapt. Snel haar innig kussend kon ik me niet meer inhouden en trok me in een paar rukken klaar op haar buik. Een poging om haar nog een genot te geven door haar te vingeren werd streng onderbroken door de dame die alle achtergelaten handdoeken aan het verzamelen was. Opnieuw een verkeerde timing voor een erotische massage +....

De tijd was weer veel te kort voor zo'n avond. Ik wil haar nog een keer terugzien. Met voldoende tijd voor elkaar, en voldoende tijd voor ongelimiteerde hoogtepunten 😋 .
 
Paar mooie dames, maar een shitload aan mannen en de nodige die ik het liefst een flinke peer zou willen geven vanwege het (haantjes)gedrag. Voelde mij als een druppel in de oceaan, geen echt contact en relatief veel geld betaald. Ik hou het voortaan bij besloten GB's met max 5 of 6 geselecteerde heren. Eerste en laatste keer voor mij.
 
Mijn ervaring in december was ook zoals hierboven. Veel mannen, teveel mannen die actief (met soms haantjesgedrag) op zoek zijn, daar tegenover weinig actieve stellen/ dames. Onderaan de streep heb je veel geile mannen, en relatief te weinig actieve dames/ stellen. En daar betaal je 180 euro voor. Om die reden ook besloten om het feest van maart te skippen.
 
mmm vreemd wel. Ik lees eigenlijk twee verhalen. de ene groep geniet onwijs en heeft veel succes bij dames alleen en stelletjes en natuurlijk de heerlijke gigolina's een andere groep vind dat ze genegeerd wordt en dat er weinig acties is of dat ze geweerd worden.

Persoonlijk hoor ik bij de eerste groep. Ik ervaar veel knappe dames, ook van stellen die enorm veel zin hebben in een geile avond en wat mannetjes meer. Ik ben zelf veel boven, maar ook natuurlijk de Gigolina's. Hoe kan je Marie-Louise en Meryem links laten liggen. De dames daarentegen zijn benaderbaar en open voor een praatje en actie. Dus ik heb altijd wel een keer of 3 a 4 keer sex op zo'n avond. En als we met een dame bezig zijn ervaar ik helemaal geen haantjes gedrag.

Ik ervaar dat dus totaal anders. Het lijkt haast wel dat het succes van deze avond veel nieuwe mannen aantrekt met enorme verwachtingen die dan weer teleurstelling geven. Verhalen over deze avond worden dan larger than live, mede ook door de beperkte toelating van mannen. Ik begrijp ook dat 185 ekkies veel geld is als je het niet naar je zin hebt....

Kan mijn vinger er niet opleggen waar de discrepantie tussen de duidelijke groepen vandaan komt. Ben wel eens benieuwd waar dan de teleurstellingen vandaan komen. Is dat op beneden of juist boven of tantra...

Anyhow... ik ben fan!
 
Het is niet dat dat er geen mogelijkheden waren voor sex voor mij, dat is het probleem niet. Ieder heeft zo zijn voorkeuren en dit concept werkt voor mij simpelweg niet. Ik hou niet van massa en vooral niet met zo'n enorm overschot aan mannen en bij wijze van spreken een nummertje moet trekken om een keer aan de beurt te zijn en heeft ook iets vernederends voor mij waardoor de geilheid bij mij als sneeuw voor de zon verdwijnt. Daar wil ik gewoonweg niet zoveel voor betalen. Ik heb voor mij persoonlijk veel betere mogelijkheden om aan mijn trekken te komen dan dit massale gedoe voor het geld. Dat een ander dit concept wel geweldig vindt kan ik prima begrijpen. Conclusie het is gewoon mijn ding niet.
Ik heb er overigens geen spijt van dat ik gegaan ben, want ik weet nu dat dit soort massale feesten niet aan mij besteed zijn en dat weet je pas als je er geweest bent.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet dat dat er geen mogelijkheden waren voor sex voor mij, dat is het probleem niet. Ieder heeft zo zijn voorkeuren en dit concept werkt voor mij simpelweg niet. Ik hou niet van massa en vooral niet met zo'n enorm overschot aan mannen en bij wijze van spreken een nummertje moet trekken om een keer aan de beurt te zijn en heeft ook iets vernederends voor mij waardoor de geilheid bij mij als sneeuw voor de zon verdwijnt. Daar wil ik gewoonweg niet zoveel voor betalen. Ik heb voor mij persoonlijk veel betere mogelijkheden om aan mijn trekken te komen dan dit massale gedoe voor het geld. Dat een ander dit concept wel geweldig vindt kan ik prima begrijpen. Conclusie het is gewoon mijn ding niet.
Ik heb er overigens geen spijt van dat ik gegaan ben, want ik weet nu dat dit soort massale feesten niet aan mij besteed zijn en dat weet je pas als je er geweest bent.
Als je van de wat intiemere gb's houd raad ik je de sluttersdayz in club buddha bij Antwerpen aan. Word meerdere keren per maand gehouden op donderdagmiddag of nymphosluts in club 2 be in Halle. Er zijn dan zo'n 5 / 6 dames aanwezig waaronder ik, Lien en Maya. De andere dames zijn ook super ! Meestal zijn er rond de 35 man. Maar dat varieert. De sfeer is altijd super en chill. Ik weet niet of de afstand een probleem is natuurlijk. De planning vind je op de sites van de clubs. 😊
 
Hey Marie-Louise,
Bedankt voor je tip, maar de afstand is toch wel een dingetje. Antwerpen is 2,5 uur rijden....voor mij.
Maar ik moet zeggen, je hebt wel een heerlijk strak kontje zo op de foto, dus ik krijg er zo wel weer zin in. Het kan maar zo zijn dat ik toch een keer op visite kom om jou en je hete vriendinnetjes een keer goed aan de tand te voelen.....hmmmm
 
Hey Marie-Louise,
Bedankt voor je tip, maar de afstand is toch wel een dingetje. Antwerpen is 2,5 uur rijden....voor mij.
Maar ik moet zeggen, je hebt wel een heerlijk strak kontje zo op de foto, dus ik krijg er zo wel weer zin in. Het kan maar zo zijn dat ik toch een keer op visite kom om jou en je hete vriendinnetjes een keer goed aan de tand te voelen.....hmmmm
Nou wie weet haha, je kan het altijd een keer proberen. Is zeker de moeite waard !
 
Als je van de wat intiemere gb's houd raad ik je de sluttersdayz in club buddha bij Antwerpen aan. Word meerdere keren per maand gehouden op donderdagmiddag of nymphosluts in club 2 be in Halle. Er zijn dan zo'n 5 / 6 dames aanwezig waaronder ik, Lien en Maya. De andere dames zijn ook super ! Meestal zijn er rond de 35 man. Maar dat varieert. De sfeer is altijd super en chill. Ik weet niet of de afstand een probleem is natuurlijk. De planning vind je op de sites van de clubs. 😊
bij de Nymphosluts in 2 Be is ermeestal meer als 35 man
ik ben ook al naar die feestjes geweest ik schat zo'n 80
2 be club is ook veel groter
 
Hi,
Wij hebben een ieder geval een top avond gehad, ik kom voornamelijk voor de single mannen, mijn man houdt dan mijn tasje vast en kijkt toe ;-) Er zouden er 75 zijn geweest lees ik, ik heb het met 12 heel leuk gehad. Mag volgende keer echt wel meer hoor. hoe herken je mij? check CarpeMentula op sdc, en anders; ik ben 1m75, 61 kilo, lang blond haar. er staat een kale man naast met mijn tasje en slipje in zijn hand:)
 
ik was daar 2, terwijl ik plezier had met zowel gigolina's als koppels, een mooie blonde vrijgezelle dame weet ook niet wie ze is, wat ik vreemd vond was dat er een gedeelte voor alleen koppels was op de singles men night, dat vond ik vreemd vooral nadat ik zoveel had betaald en slechts een klein deel van de stellen meedeed, denk ik dat dit moet veranderen, zoals waarom op een avond vol mannen komen en niet meedoen zo raar
 
ik was daar 2, terwijl ik plezier had met zowel gigolina's als koppels, een mooie blonde vrijgezelle dame weet ook niet wie ze is, wat ik vreemd vond was dat er een gedeelte voor alleen koppels was op de singles men night, dat vond ik vreemd vooral nadat ik zoveel had betaald en slechts een klein deel van de stellen meedeed, denk ik dat dit moet veranderen, zoals waarom op een avond vol mannen komen en niet meedoen zo raar
Ik denk dat dit een 'overblijfsel' is van de Ramontiekfeesten in de Fun (maar ook in Villa Weizigt bijvoorbeeld). Ook daar was een apart gedeelte alleen voor koppels, waar je als single man niet binnen mocht. Inderdaad best vreemd als dit speciaal een avond is voor zowel koppels als single men en dus de koppels weten dat er single men rondlopen.
 
Ik weet niet meer hoe die speciale feesten van Ramontiek heetten, maar die waren bedoeld om stelletjes en gangbangs bij elkaar te brengen. En als het even 'teveel werd' voor de stelletjes, konden ze zich terugtrekken. Die aparte ruimte was er toen ook bij 'Nymphomania'. Eigenlijk moet je nu zeggen dat het achterhaald is, hef die aparte ruimte op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan