Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen Maart editie was ik ook aanwezig 😊

Mijn plan was om een halve dag te werken om fit het feest te beleven maar was uiteindelijk net na 19:00 klaar. Bij thuiskomst een powernap gedaan en daarna in de stromende regen naar FF2 gereden.

Rond de 30/40 min in de (gezellige)rij gestaan en rond 22:00 binnen. Mijn plan was om het rustig aan te doen vanwege de niet uitgelopen werkdag.

Na een mijn eerste rondje door het pand, stond ik op de 1ste met uitzicht op de dansvloer en zag daar CarpeMetula in een mooi zwart setje 😍 (die ik nog kende van de editie daarvoor in een rood setje). Na kort geklets te hebben met CarpeMentula en haar man, haaruitgenodigd in de tantratempel voor de aftrap van de avond 😊

Daarna ging de avond vrij snel en weinig tijd gehad om te rusten. Veel interactie gehad met wat andere stellen/single dames en op een gegeven moment ook nog beland bij dat clubje van 6 single dames (voelde daar als +35 graden daar boven).

Het laatste uurtje dacht ik nog even rustig bij te komen in de tantratempel (bovenste "kamer" weer mislukte. @El Nino Mimado, jij zat daar volgens mij rechts van lagere kamers.

Al met al een geslaagde sessie voor mijzelf. Alleen jammer ik Marie-Louse heb moeten overslaan vanwege energie gebrek maar een herkansing voor de Juni sessie 🥳
 
En... wat houdt dat in die 'keuring'?
Ik weet het niet, maar als ik zo om me heen keek, lijkt het erop dat je wordt toegelaten als je uiterlijk enigszins binnen het redelijke valt. Dus extreem overgewicht of iets dergelijks kan mogelijk leiden tot een afwijzing, maar de lat lag niet heel hoog. Het zou me niet verbazen als ze wel een maximaal aantal alleenstaande mannen toelaten.
 
Ik weet het niet, maar als ik zo om me heen keek, lijkt het erop dat je wordt toegelaten als je uiterlijk enigszins binnen het redelijke valt. Dus extreem overgewicht of iets dergelijks kan mogelijk leiden tot een afwijzing, maar de lat lag niet heel hoog. Het zou me niet verbazen als ze wel een maximaal aantal alleenstaande mannen toelaten.
Lijkt me een goed idee om een maximaal aantal aleenstaande mannen toe te laten... Anders wordt het alleen maar drummen!
Betekent natuurlijk meteen ook dat je best niet van (erg) ver komt... om dan voor de deur te staan...
Tenzij je wat regelt met een 'avontuurlijk' koppel en binnen gaat als een actief triootje.
 
Lijkt me een goed idee om een maximaal aantal aleenstaande mannen toe te laten... Anders wordt het alleen maar drummen!
Betekent natuurlijk meteen ook dat je best niet van (erg) ver komt... om dan voor de deur te staan...
Tenzij je wat regelt met een 'avontuurlijk' koppel en binnen gaat als een actief triootje.
Wij kwamen als koppel, dus hebben niks te maken gehad met een selectie procedure, maar je moet je dacht ik altijd tevoren aanmelden (ook als koppel overigens) en je krijgt tevoren ook te horen of je kunt komen. Dus, er is geen risico dat je voor niks komt.
 
bedankt voor de tip!
wij willen er vanavond naar toe ! hopelijk wordt onze lidmaatschap aanvraag snel goed gekeurd!
Zag dat jullie je ook op 't gastenboek hadden aangekondigd. Hoe hebben jullie / zij het ervaren? Altijd leuk om 't te lezen - hier onder 't juiste topic of op 't gastenboek (hebben andere A-gasten er ook iets aan 😉).
 
Het was mega geil; een heerlijke gangbang tot sluitingstijd! Af en toe een korte pauze om op adem te komen en iets te drinken maar ben bijna de hele avond aan een stuk door heerlijk genomen door soms 4 of 5 man tegelijk. Helemaal ondergespoten, het zaad stroomde over mijn gezicht, buik en borsten. Na meneer nummer 25 ben ik de tel een beetje kwijtgeraakt maar ik denk dit telt als een echte gangbang!
 
Het was mega geil; een heerlijke gangbang tot sluitingstijd! Af en toe een korte pauze om op adem te komen en iets te drinken maar ben bijna de hele avond aan een stuk door heerlijk genomen door soms 4 of 5 man tegelijk. Helemaal ondergespoten, het zaad stroomde over mijn gezicht, buik en borsten. Na meneer nummer 25 ben ik de tel een beetje kwijtgeraakt maar ik denk dit telt als een echte gangbang!
Zalig - d'en Amai op zijn best!
Jullie hebben de weg gevonden 😉.
 
Het was mega geil; een heerlijke gangbang tot sluitingstijd! Af en toe een korte pauze om op adem te komen en iets te drinken maar ben bijna de hele avond aan een stuk door heerlijk genomen door soms 4 of 5 man tegelijk. Helemaal ondergespoten, het zaad stroomde over mijn gezicht, buik en borsten. Na meneer nummer 25 ben ik de tel een beetje kwijtgeraakt maar ik denk dit telt als een echte gangbang!
Damn, lijkt me zeker geil om jullie is een andere keer in amai te ontmoeten!
 
Het was mega geil; een heerlijke gangbang tot sluitingstijd! Af en toe een korte pauze om op adem te komen en iets te drinken maar ben bijna de hele avond aan een stuk door heerlijk genomen door soms 4 of 5 man tegelijk. Helemaal ondergespoten, het zaad stroomde over mijn gezicht, buik en borsten. Na meneer nummer 25 ben ik de tel een beetje kwijtgeraakt maar ik denk dit telt als een echte gangbang!
Klinkt als een leuke avond! Ik ben benieuwd hoe deze feesten zijn in vergelijking met de gangbangs van Erofeestjes. Maar het feest in Club Amai klinkt als iets wat wij misschien ook leuk zouden vinden. :)
 
Die Gigolina's, hebben die een line up, of ben je als bezoeker afhankelijk van wat er eventueel op komt dagen?
ik houd best van verassingen, maar voor 185 euro wil ik wel een klein beetje weten wat te verwachten
 
Dat is een hele goeie vraag. Bij de vorige feesten is geen line-up aangekondigd wie er allemaal mee zou doen. Nu weten we ongeveer wel uit de vorige line-ups wie te verwachten is, maar zeker weten doen we dat niet. Wel vervelend ja 😒.
 
Dat is een hele goeie vraag. Bij de vorige feesten is geen line-up aangekondigd wie er allemaal mee zou doen. Nu weten we ongeveer wel uit de vorige line-ups wie te verwachten is, maar zeker weten doen we dat niet. Wel vervelend ja 😒.
Zijn ze ter plekke wel te onderscheiden van de andere dames/stellen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan