Algemeen Fun4two hardcore night

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor het kopen van een toegangskaart hoef je geen member te zijn. Met het scannen van de QR code kom je binnen.
Bedankt voor je antwoord maat , Ik denk dat ik het verkeerd heb geformuleerd, met membership kost een kaartje 160 als ik mij niet vergis , ik ben lid al meer als 10 jaar vroeger ging ik heel vaak met vriendinnen destijds , alleengaande man betaalt 195 , dat bedoelde ik of die member ook voor alleengaande is of alleen voor koppels ?

IK heb net mijn Single men ticket gekocht 😇 ....... ( voor leuke stellen & dames vraag gerust mijn SDC via messenger, dan kan je in mijn validaties lezen dat ik een nette verzorde man ben met ruime ervaring ) Heb op dit feest leuke en spannende mensen ontmoet &.........

Ik krijg een beetje het idee alsof dit feest minder leeft… Zie zowel op dit forum steeds minder berichten rondom een feest, als de aanwezigheid op sdc die niet heel groot is. Hoe waren de laatste 2 feesten? Waren die gezellig en enigszins drukbezocht/uitverkocht?

Ik krijg een beetje het idee alsof dit feest minder leeft… Zie zowel op dit forum steeds minder berichten rondom een feest, als de aanwezigheid op sdc die niet heel groot is. Hoe waren de laatste 2 feesten? Waren die gezellig en enigszins drukbezocht/uitverkocht?
Klopt, ik ben de laatste editie ook niet meer geweest en dat geldt voor meerderen die ik ken in het wereldje, de editie daarvoor was ook matig (zie recensie).
Vind de prijs erg hoog, in het verleden legendarische edities meegemaakt die geld waard waren, maar het werd de laatste keren minder.

Besef ook, dat ie nu in de vakantieperiode valt. Dat gaat echt effect hebben op het aantal deelnemers.
Nog een reden om deze editie te skippen. Misschien de 'closing party' weer later dit jaar, dan gaan we meer richting winter en zal t veel drukker zijn denk ik.

Iemand een idee wanneer de tickets voor closing party in de verkoop gaan ?
6 september om 10u
Volgens mij heb ik van alle edities een verslag geschreven, dus kun je teruglezen. Eén na laatste editie was rustig als ik me niet vergis. Ik hou het niet meer bij 😆

Ja de verbouwing is eindelijk afgerond. Er zit een nieuwe barruimte boven. De 'Franse balustrade met wenteltrap' is vervangen door, ja wat zijn het? Rotsblokken van een Mayatempel of zoiets? Ben nogal nostalgisch ingesteld, dus excuus alvast 😉, maar de vrije uitkijk op de actie in de jacuzzi is wat geBLOKkeerd als je daar boven zit.

De Turkse stoomruimte is definitief verdwenen 🫤.

De doucheruimte is vergroot (let op het afstapje!) maar dat betekent wel dat er minder haakjes zijn om je handdoek aan op te hangen. Heb al vaak gehad dat mijn handdoek ineens weg was.

De jacuzzi is opnieuw betegeld. Het opschrift 'No sex in the pool' is weg 😉😉 en daar wordt de pool nu gretig voor gebruikt 😁.

Het knopje voor de bubbels moet je om de minuut indrukken, dus degene die daar het dichtstbij zit, is de pineut 😆. 'Schat, wat scheelt eraan? Heb je teveel vrouwen gevingerd?' Nee, lieverd, deze gekneusde blauwe vinger dank ik aan mijn rol als 'dienstdoende' in de jacuzzi'.

Ja de verbouwing is eindelijk afgerond. Er zit een nieuwe barruimte boven. De 'Franse balustrade met wenteltrap' is vervangen door, ja wat zijn het? Rotsblokken van een Mayatempel of zoiets? Ben nogal nostalgisch ingesteld, dus excuus alvast 😉, maar de vrije uitkijk op de actie in de jacuzzi is wat geBLOKkeerd als je daar boven zit.

De Turkse stoomruimte is definitief verdwenen 🫤.

De doucheruimte is vergroot (let op het afstapje!) maar dat betekent wel dat er minder haakjes zijn om je handdoek aan op te hangen. Heb al vaak gehad dat mijn handdoek ineens weg was.

De jacuzzi is opnieuw betegeld. Het opschrift 'No sex in the pool' is weg 😉😉 en daar wordt de pool nu gretig voor gebruikt 😁.

Het knopje voor de bubbels moet je om de minuut indrukken, dus degene die daar het dichtstbij zit, is de pineut 😆. 'Schat, wat scheelt eraan? Heb je teveel vrouwen gevingerd?' Nee, lieverd, deze gekneusde blauwe vinger dank ik aan mijn rol als 'dienstdoende' in de jacuzzi'.
Hahahah el Nino! Herinner je je nog een bepaald verslag?🤣

De afgelopen editie was mijn 1e keer, ondanks erover gelezen te hebben was het toch enorm spannend om ernaartoe te gaan alleen. Eenmaal aangekomen, omgekleed en met drankje in de hand vanaf de zijkant kijken hoe het er anders uitziet. Ben wel eerder geweest op een "normale" avond en dan is de dansvloer vrij en nu stonden en allemaal bedden. Dacht toen bij mezelf dat is toch niet iets voor mij om straks zo voor het blik van de hele tent daar je ding te doen maar goed de avond was nog niet begonnen. Een lachje en een praatje hier en daar. Het viel me op dat er best veel dames alleen en samen waren met andere dames zonder man erbij en ook wel gewoon stelletjes. Moment van voorstellen van de gigolinas kwam er toen aan, hele happening. Daarna mocht het los en van het ene op het andere moment lagen alle matrassen vol en ging het los. Respect voor de mannen die er vol in gingen, zo voor honderden ogen is niet iets voor mij. Wat me ook opviel was dat sommige dames die ik eerst als stel zag ook op het matras lagen en de heer aanschouwde hoe ze belaagd werden door meerdere mannen. Die kwamen duidelijk dus voor een soort cuckold of iets. Supertof om te zien. Vervolgens beetje gekeken en waar vele bezig waren op de matrassen, waren er vele dames die vanaf de zijlijn net als ik gewoon keken wat er gebeurde en daar stiekem natuurlijk wel geil van werden En dat zorgde voor ruimte voor gesprek etc. Zo met een dame aan de zijlijn een gesprek en klik, klein beetje voelen en aanraken en kort erna naar boven. Eenmaal boven zag ze een andere dame met heer die ze eerder had gezien en zei tegen d'r zullen we samen een plekje zoeken waarop ze zei is goed en mij aankeek of ik het ook goed vond en ik knikte ja tuurlijk. (Van binnen dacht ik wtf!!! GEIL!!!) Dat was een geil kwartet, mochten over en weer alles doen, zonder dat ik de heer kende of ook maar zelfs een woord mee heb gewisseld was het een geweldige ervaring. Geen idee of ze echt een stel waren of gewoon samen op stap waren. Daarna even hapje eten en in het restaurant zat een dame alleen en ik zei mag ik erbij komen zitten en dat mocht. Samen gegeten nog stukje vlees voor d'r gemaakt op de gril. Ze was samen met een vriendin daar, gewoon om lekker los te gaan. Lang verhaal kort ook het genoegen om met deze twee naar boven te gaan en doen wat ik maar wou en niet alleen ik, want er sloten meerdere aan van squirten tot dp alles kwam aan bod. Ik heb niks meegemaakt of gedaan met gigolinas, echter wel echt een onvergetelijke avond beleefd. Kijk erop terug als gewoon met respect een gesprekje aangaan en dat er dan net zoals bij mij genoeg mogelijk is zonder dat het zo openlijk met gigolina's moet ondanks wel gegarandeerd. Het is dat ik niet meer kon en wou maar waren nog genoeg dames alleen of van stellen met wie ik heb gesproken en genoeg mogelijk was en uiteindelijk niks mee heb gedaan.

Klinkt als dat je een leuke avond hebt gehad 😉. De laatste editie waren er inderdaad weer meer dames samen of alleen dan de editie daarvoor. Laten we hopen dat het eind augustus ook weer zo zal zijn. En bij de Gigolinas heb je seksgarantie, maar dan moet het wel 'en plein public', priemende ogen aan de zijkant, maar ook vanaf de balustrade en de DJ 😆. Dat alles heeft uiteraard ook wel wat geils als je er tegen kunt. Bij dames alleen of in een groepje is het afwachten of ze 'op je avances' ingaan. Of je stuit tegen een uiterst onvriendelijk begeleidend heerschap dat zijn dame niet deelt, of een uiterst relaxte gast die het maar wat geil vindt om zijn dame 'genomen' te zien worden.

Terug
Bovenaan Onderaan