Recensie Funda, Köln/Duisburg

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Nou, net weer terug van mijn date gisteren met de mooie Duits/Turks/Poolse Funda. Wat? Nu pas? Ja!
Funda haar vaste ontvangstplek is een appartement in Keulen. Maar aangezien ik geen zin had om helemaal naar Keulen te rijden en zij toch in Duisburg moest zijn hadden we met elkaar afgesproken om elkaar te treffen in het Intercityhotel in Duisburg. Prachtig mooi nieuw hotel trouwens met vriendelijk personeel.
Meteen maar een overnachting geboekt voor 2 personen. De prijzen daar vallen nogal mee en Funda had geen zin om 's avonds laat nog terug te rijden naar Keulen.
Overigens, alleen maar de uurtjes afgerekend met Funda waarin we sex hadden. Funda was in dat opzicht nogal schappelijk trouwens.
Funda? Wie is Funda? Funda heb ik een aantal jaren geleden leren kennen toen zij nog werkzaam was in het Vulkaanhaus. Destijds de kamer op de eerste verdieping van het "oude" Vulkaanhaus recht tegenover de trap. Haar aparte uiterlijk en sympathieke karakter maakten toen al direct indruk op mij. Apart uiterlijk? Ja, nogal. Funda is namelijk nogal rijkelijk voorzien van de nodige tattoo's. En niet zo'n beetje ook niet. Daar moet je wel van houden maar ik houd wel van zo'n dame "out of the ordinary". Laat je vooral ook niet afschrikken van haar lange vingernagels en haar bitchy uiterlijk. Het hoort er allemaal bij en je moet daar even doorheen kijken. Funda is namelijk een ontzettend lieve meid met een zeer zachtaardig karakter. Soms zelfs iets te lief.
Na die eerste ontmoeting in het Vulkaanhaus volgden nog vele "treffs". En natuurlijk bouw je dan als vaste gast een goede band op met zo'n dame waarbij al snel telefoonnummers en social media over en weer uitgewisseld werden. Voordat je het weet ben je dan regelmatig met zo'n dame aan het appen ook wat betreft zaken buiten de pay6 om. Je raakt vertrouwd met elkaar en dat leidt vaak tot meer dan een zakelijke band.
Funda is al een tijdje weg uit het Vulkaanhaus en doet nu alleen nog maar privat dates. Na wat geapp over en weer afgelopen weekend maakte ik haar duidelijk dat ik wel weer eens zin had in een date met haar. Gisteren dus afgesproken in het centrum van Duisburg in dit mooie hotel.
Zonder teveel uit te wijden over de details, het werd zoals altijd weer een fantastische date waarbij we ook rijkelijk gebruik hebben gemaakt van de voorzieningen die het hotel ons bood. Lekker is het toch altijd weer om gezamenlijk even lekker te douchen voordat je met elkaar bezig gaat zal ik maar zeggen. Dat kan natuurlijk ook in een kamer van het Vulkaanhaus maar in een hotel is toch anders. Vulkaanhaus is echt redlight en niet altijd even fris en schoon. Een hotel is toch een totaal andere ambiance wat ik fijner en opwindender vind. Na de seks nog even in de hotelbar geweest en daar wat gedronken en urenlang met elkaar gekletst over van alles en nog wat.
Zo werd het al snel ver na middernacht en tijd om de hotelkamer weer op te zoeken en de oogjes en snaveltjes toe te doen.
Wel apart, ik als vrijgezel ben dat niet gewend, om 's morgens wakker te worden naast zo'n mooie sexy dame. Nou, daar zou ik iedere dag wel mee kunnen leven.
Lekker gedoucht, aangekleed en Funda zich opgemaakt voor een nieuwe dag hebben we daarna genoten van een heerlijk ontbijtje waarna we de kaart van de hotelkamer hebben ingeleverd en ieders onze eigen gang zijn gegaan. Funda terug in haar Mercedes naar Keulen en ik lekker nagenietend van deze prachtige date in de binnenstad van Duisburg.
Conclusie, een prachtige, fijne en gezellige date. Een nieuwe date zal mogelijk snel volgen want op Funda raak ik maar niet uitgekeken. Wat een schitterende meid!
 
Hallo

is dit Funda ?


mvg
Nee....haha! Dat is een heel ander type.
Funda is echt wel een beetje ruige meid om te zien Veel tattoo's, zwaar opgemaakt en her en der wat silliconen. Een echte "bad girl" om te zien en zwaar fan van Schwester Ewa.
Maar qua karakter is het een schat van een meid.
 
Misschien een vreemde vraag. Maar wat heeft jou recensie/ervaring dan voor nut hier? Niemand kan met haar in contact komen en niemand, behalve jij, weet wie het is.
Geloof mij maar, onder de Duisburg gangers is zij een erg bekende dame.
Zij werkte daar jarenlang en vele Duisburg gangers hebben ook haar telefoonnummer en weten maar al te goed hoe met haar in contact te komen.
Dus ja, mijn recensie heeft wel degelijk zin.
 
Funda is bekend maar zo veel tattoo's en ook nalatende service het laatste jaar dat ze H17 werkte dat ze nou bepaald niet een highlight meer was. In haar aanvangsperiode meer een vreemde eend in de bijt en wel leuk voor een keer.
 
Keulen een stuk dichterbij dan Stuttgart waar ze eerder scheen te zitten, maar een dame uit het het gangstermilieu spreek mij niet aan. Met onderstaande KM profiel doet ze zo te zien niks, of onzichtbaar ingelogd, maar geeft iedee van gezicht.


Mij qua uiterlijk wat te extreem en was performance was al langer wisselend, maar zo te horen uitstekend bij Hobbele. Jammer dat over dat deel van date weinig te lezen is. Hieronder laatste thread toen ze nog in H17 werkte.


Ze had wel een grote groep fans en lief was ze zeker, maar laatste 3 pagina's waren niet zo positief meer. Aanrader voor wie van een mer extreem uiterlijk houdt, maar dan spreekt mij Le_Monique in Dortmund meer aan. Kan er zelf overigens wel goed tegen als anderen mijn smaak niet delen. ZOals FK AND het uitdrukte en ik ook eerder schreef:


Aktuell ist sie wohl H 17-19 2. Etage. Mal gesprochen aber nicht gebucht. Also keine persönliche Erfahrungen gemacht, aber es gibt wohl gerade aus der Vergangenheit 2016 / 2017 positive Erfahrungen von anderen Kollegen und in jüngster Vergangenheit wohl nicht so toll..Preis angehoben, teilweise lustlos und auf Extras hinaus..

Keine Ahnung...als ich mit ihr mal gesprochen habe sprang der Funke auch nicht so rüber...daher keine Buchung, aber wie gesagt kann nichts positives/negatives sagen...


Nationaliteit waarschijnlijk Turks, wat ook wel past bij de artiestennaam op KM.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan