- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://model-gabi-107728.6profis.de/
- Totale kosten (in euro)
- 300
Een tijdje terug weer eens bij de Griekse Gabi langs geweest in Willich. Ze is al wat ouder dan wordt aangegeven. Ze is al in de 30. Maar nog altijd jong fris en fruitig .
Bij binnenkomst deed Gabi zelf open. Ik had Termin met haar gemaakt.
Na de financiële afhandeling zijn we op kamer beland. En na het was ritueel tijdens het afdrogen. Knielde ze naar beneden toe. En nam mijn fickschwanz in haar gulzige pijpmondje. Waarna ze heerlijk aan begon te kluiven zc . Uit vorige bezoeken aan haar. Weet ik dat uit ervaring dat ze dol op pijpen is. Na 5 minuten op haar knieën gezeten te hebben. Zijn we op bed beland. Waarna we in standje 69 zijn beland. Toen werd ze nog Wilder met blasen (pijpen) . Daarna heb ik haar in verschillende gevechtpositie's genomen. En daarna in haar gulzige pijpmondje klaar gekomen. Man man man. En wat is Gabi bloedgeil zeg. Ze lust er echt pap van
Wil je ook een keer met Gabi kameren. Dan is het beter om een termin (afspraak) met haar te maken. Want ze is nogal veel bezet.
Royal Passion zit op het industrieterrein. Waar genoeg parkeergelegenheid is ..ook voor grotere en langere voertuigen
Bij binnenkomst deed Gabi zelf open. Ik had Termin met haar gemaakt.
Na de financiële afhandeling zijn we op kamer beland. En na het was ritueel tijdens het afdrogen. Knielde ze naar beneden toe. En nam mijn fickschwanz in haar gulzige pijpmondje. Waarna ze heerlijk aan begon te kluiven zc . Uit vorige bezoeken aan haar. Weet ik dat uit ervaring dat ze dol op pijpen is. Na 5 minuten op haar knieën gezeten te hebben. Zijn we op bed beland. Waarna we in standje 69 zijn beland. Toen werd ze nog Wilder met blasen (pijpen) . Daarna heb ik haar in verschillende gevechtpositie's genomen. En daarna in haar gulzige pijpmondje klaar gekomen. Man man man. En wat is Gabi bloedgeil zeg. Ze lust er echt pap van
Wil je ook een keer met Gabi kameren. Dan is het beter om een termin (afspraak) met haar te maken. Want ze is nogal veel bezet.
Royal Passion zit op het industrieterrein. Waar genoeg parkeergelegenheid is ..ook voor grotere en langere voertuigen
Royal Passion
Willkommen bei Royal Passion. Wir sind ein kleines Team attraktiver, humorvoller Damen und möchten dich gerne vielseitig verführen und verwöhnen. Absolut diskret erwarten wir dich in unserem stilvollen und etwas extravaganten 200m² (6 Zimmer, 3 Bäder, 1 Jacuzzi-Suite) Ambiente, um schöne Stunden...
www.royal-passion.com
Laatst bewerkt: