Recensie Gabi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

greonte

Newbie
8
22/08/21
15
6
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1122139-gabi
Totale kosten (in euro)
100
Gabi bezocht in Amsterdam-Noord, onderdeel van de Hi bby club. Contact via WA, in de ochtend snel reactie, half uur vooraf gewenste date contact opnemen. Dat werkt slecht, heb ik gedaan en ik was eigenlijk al op de weg terug dat er een bericht binnen kwam dat over een half uur mogelijk was, dus je hebt er de tijd voor nodig, want ik was dus al een half uur kwijt. Vervolgens prima, duidelijke foto van entree met nummer en etage, makkelijk te vinden. Bij binnenkomst in een appartement waar meer dames ontvangen gezien de matras in de woonkamer. Ik werd gemaand stil te zijn, maar Gabi was wel meteen zeer enthousiast, kusjes, omhelzen, lachen, kusje op de mond (maar tongzoenen komt er niet van ook al staat dat in haar services). Ze is echt de dame van de foto's. heeel mooi! Ze leek na de enthousiaste ontvangst wat teleurgesteld dat ik slechts een half uur wilde doorbrengen, maar ze draaide snel bij en vroeg me om me uit te kleden, waarbij ze leuke grapjes maakte. Ze wees me een plek op het bed en na wat kussen begon ze me met condoom te pijpen. Ik vond het wat ruw. Op een gegeven moment besloot ze op met te kruipen, echt lekker, maar dat bed kraakte en piepte enorm. Ze ging steeds rustiger en vroeg vervolgens of ik op haar wou. Prima, maar dat kraken en piepen werd er natuurlijk niet minder om en ze maande me rustig/stil te doen. Ik stelde voor op zijn hondjes, vond ze goed, maar net zoveel kabaal. Toen stelde ze voor dat ik naast het bed kwam staan en zij met haar kontje vanaf het bed naar me toe. Daar kon het bed beter tegen en zo kwam ik heerlijk klaar waarbij ik gemaand werd stil te zijn). Ze was wel onder de indruk van de opbrengst. Helaas geen douche of wastafel, alleen doekjes. Maar ze was wel weer superlief. Alles bij elkaar toch slechts 20 minuten. Misschien als je een uur boekt dat er meer kan, maar ik doe dat nooit bij een eerste kennismaking. Herhalingsgevaar? Ze is echt een heerlijke dame, leuk, gezellig, vrolijk, grappig, maar ik verwachtte iets meer van de services.

Terug
Bovenaan Onderaan