Recensie Gabriela, Amstelveen (voorheen Almere, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.057
06/07/21
1.212
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6292104-gabriela
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Soms blijft een advertentie je op kinky maar aankijken en dan moet je er even heen om het uit je systeem te krijgen. Zo had ik ook al een paar keer naar Gabriele gekeken. Ik vind haar foto's schitterend. Gabriela komt uit Brazilie. Het is een mooie jonge lange meid, met een prachtig lichaam. Whatsapp afspraak gemaakt ging vlot en makkelijk, ze stuurde nog een selfie. Was de dame van de foto's. Ik had niet het idee dat ik met een booker te maken had want ze herinnerde zich zaken van onze chat. 30 minuten afgesproken, even de waar checken. Ontvangt in een rustig gedeelte van Amsterdam met goede parkeergelegenheid. Het appartement is beetje sober, maar prima. Pijpen zonder en tongzoenen is 50 euro extra. Ik gaf haar 20 extra voor alleen tongzoenen en dat was prima. Binnen gekomen afrekenen en douchen. Haar Engels is uitstekend dus je kan goed met haar praten. Ze begon met een massage, en dat vind ik altijd lekker. Een beetje wennen aan elkaars aanwezigheid, beetje praten. Daarna een beetje sensueel tongzoenen, is voor mij altijd een kers op de taart. Daarna wilde ze pijpen(mc). Dat ging mij een beetje te ruw, met de hand erbij, maar ik heb er niks van gezegd. Dames denken vaak als ze stevig gaan trekken dat je sneller komt. Bij mij werkt dat precies andersom, ik heb haar gewoon bekeken terwijl ze wild aan het pijpen was. Toen kon ik haar beffen. Heel mooi kaal poesje. Ze vond het wellicht wel aardig, maar checkte toch tijdens het beffen haar telefoon. Voor mij betekent dat vaak dat je allebei apart bezig bent. Ik met haar en zij met haar zaak. Het mooiste is wanneer je samen iets beleefd, maar daarvan was hier geen sprake. Is dat voor mij dan een afknapper? Nee! Ik vond ik het lekker waarmee ik bezig was, want ik vind het een hele mooi meid. En daarna ging ik toch sex hebben met die mooie meid. Eerst zij on top. Behoorlijk wild, ze ging bijna door het bed heen. Daarna ik on top, en dan mag ik graag haar aankijken, en tijdens het neuken lekker tongzoenen. En dan kijk je naar zo'n mooie meid waarin je gaat klaarkomen. Dan is het voor mij toch weer een mooie afloop. Ze maakte ze zich zorgen of het condoom er nog omzat, maar dat was denk ik een beetje tactiek om af te ronden. Toch nog even gedoucht waarbij ik haar kamergenoot in vol ornaat tegenkwam. Daarna de deur weer uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan