Recensie Gabriela, Hasselt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrsympatico

Wandelaar
41
02/02/23
19
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/gabriela-656/
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame zaterdag bezocht. Een ok ervaring, leuke was haar lichaam. Is wel nog onervaren
 
Slechtste ervaring ooit
VRESELIJK!

Wou niet pijpen uit angst dat condoom uit ging… omdat mijne rakker slap bleef.

Begon af te trekken met 2 vingers totaal geen gevoel niks.

Ze wou ook niet aftrekken zonder condoom. Daarna begon mijn vriend even mee te werken en werd stijf ondanks slechte aftrekkunsten van Gabrielle.

Wat deed ze? Condoom omwisselen…

Zeer onervaren en wou totaal geen seks zoals het leek. Mocht haar niet eens aanraken enzovoort.

Ook sociaal vlak een dikke vette 0, kan geen engels en geen spaans. Alles moeten doen met google translatie maar trok op niks.

Deze nooit meer. Na 15 minuten timer ging af en toen was ze snel opgestaan. Ik mocht vertrekken. Geen hoogtepunt niks, 50€ kon ik beter verbranden. Gelukkig was het maar 50€ anders was deze nog zuurder.

Soit, fijne feestdagen wandelaars…
 
Laatst bewerkt:
Slechtste ervaring ooit
VRESELIJK!

Wou niet pijpen uit angst dat condoom uit ging… omdat mijne rakker slap bleef.

Begon af te trekken met 2 vingers totaal geen gevoel niks.

Ze wou ook niet aftrekken zonder condoom. Daarna begon mijn vriend even mee te werken en werd stijf ondanks slechte aftrekkunsten van Gabrielle.

Wat deed ze? Condoom omwisselen…

Zeer onervaren en wou totaal geen seks zoals het leek. Mocht haar niet eens aanraken enzovoort.

Ook sociaal vlak een dikke vette 0, kan geen engels en geen spaans. Alles moeten doen met google translatie maar trok op niks.

Deze nooit meer. Na 15 minuten timer ging af en toen was ze snel opgestaan. Ik mocht vertrekken. Geen hoogtepunt niks, 50€ kon ik beter verbranden. Gelukkig was het maar 50€ anders was deze nog zuurder.

Soit, fijne feestdagen wandelaars…
Bedankt voor de waarschuwing kan ik ze gelijk van mijn lijstje schrappen
 
Slechtste ervaring ooit
VRESELIJK!

Wou niet pijpen uit angst dat condoom uit ging… omdat mijne rakker slap bleef.

Begon af te trekken met 2 vingers totaal geen gevoel niks.

Ze wou ook niet aftrekken zonder condoom. Daarna begon mijn vriend even mee te werken en werd stijf ondanks slechte aftrekkunsten van Gabrielle.

Wat deed ze? Condoom omwisselen…

Zeer onervaren en wou totaal geen seks zoals het leek. Mocht haar niet eens aanraken enzovoort.

Ook sociaal vlak een dikke vette 0, kan geen engels en geen spaans. Alles moeten doen met google translatie maar trok op niks.

Deze nooit meer. Na 15 minuten timer ging af en toen was ze snel opgestaan. Ik mocht vertrekken. Geen hoogtepunt niks, 50€ kon ik beter verbranden. Gelukkig was het maar 50€ anders was deze nog zuurder.

Soit, fijne feestdagen wandelaars…
Wow. Dat is wel heftig. Pijpen deed ze bij mij wel nog zonder issues. Maarja enorm onervaren. In ieder geval klinkt als een rot evaring dat ze u gaf
 
Terug
Bovenaan Onderaan