Recensie Gabriella, House of Pleasure, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.416
30/06/21
1.635
121
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/112258-gabriella
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Poging gedaan om een mooie Chinese in Maaseik te "doen", vooraf aangegeven dat ik rechtsomkeert zou maken indien ze niet de dame van de foto's was. ?
En jawel hoor, omgedraaid na aanblik van een minstens 15 jaar oudere dame.
Niet getreurd want vlakbij is ook HOP te vinden en daar voor Gabriella gekozen uit de beschikbare line-up.
Niet bepaald het skinny type waar ik vooral op val maar ze heeft een supermooi koppie, veel mooier dan de foto's. ?
Latina kont en flinke echte boezem die ze wel wil laten liften naar eigen zeggen.
Op de kamer eersdt gedoucht, daarna voorzichtig beginnen te zoenen wat allengs beter ging toen ze opwarmde.
Haar naar een orgasme gebeft/gevingerd, oppervlakkig want geen vingers naar binnen toegestaan. Daarna mij beurt en de dame pijpt zoals ik dat graag heb, langzaam en sensueel, soms erg diep en kijkt je intussen heel lief aan met haar geweldig mooie ogen. ?
Wilde echter ook neuken dus condoom geplaatst, moets wel beloven "gentle" te zijn, poesje was wat gevoelig blijkbaar?
Minuutje of 10 zo volgemaakt totdat ik merkte dat ze het minder prettig begon te vinden, uiteindelijk gefinischt met behulp van haar mondje en handen tussen haar borsten.
Uurtje zat er ook volledig op, tijd goed gevuld dus. Ze sprak nog haar verbazing uit dat ik het zolang vol gehouden had, niet gewend blijkbaar maarja, ik kom niet heel gemakkelijk en geniet graag langdurig. ? Wat goed gelukt was dus.
Lieve, leuke dame die redelijk goed engels spreekt, wellicht nog eens vaker bezoeken want die mooie ogen maken indruk zoals ze je aankijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
begin van de week weer eens bij HOP langs geweest. Gekozen voor Gabriella, ik kende haar nog van een hele tijd terug.

Heerlijke wandeling gehad. echte GFE, kijkt je verleidelijk aan terwijl ze je sloppy pijpt. ook heerlijk tongzoenen. Ik hou van langdurig likken, iets waarbij zij zich ook helemaal liet gaan. Al met al een verrukkelijke date die zeker voor herhaling vatbaar is.
 
Gisteren een bezoek gebracht aan Gabriella bij HOP. Het was een heerlijke date, eigenlijk te kort... 😊
In het echt heeft ze idd een mooier gezicht dan op de foto's. Haar lichaam is heel naturel, mooie zachte borsten en een flinke kont en bovenbenen. Maar een hele mooie dame om te zien.
Ze heeft mij een echte GFE gegeven, ze kan echt lekker tongzoenen. Dat heb ik bij meerdere dames bij HOP toch wel gemist het laatste jaar.
Ze pijpt echt heerlijk. Zo lekker dat ik het niet meer kon houden en klaar kwam. Ik heb haar toen lekker gebeft waarbij ze 2 keer achter elkaar klaar kwam. Ze schokte helemaal en kneep mijn hoofd zowat plat tussen haar benen. 😍
Daarna lekker nog geknuffeld en tongzoenen. Helaas was de tijd te kort voor een tweede ronde. Ik had maar een half uur. Ik ga dus volgende week terug om de rest an het programma af te werken. 😉
 
vorige week wederom heerlijke date gehad met deze bulgaarse. lekker rustig de tijd nemend, echte GFE. tongzoenen+++ en teasend pijpen terwijl ze je aankijkt. mmm...... ze heeft er zelf ook lol in.
i'll be back
 
Wow vandaag een afspraak gehad bij deze prachtige dame. Wat een passie en een hartstochtelijke beleving. Heb er 2 uur voor moeten rijden maar was het daarom ook echt meer dan waard. Als je haar met respect behandeld dan weet je niet wat er met je gebeurt. En die ogen….. daar verdwaal je in. Voor herhaling vatbaar. Dankjewel Gabriella.
 
Vandaag ook weer eens met gabriella gewandeld. En hoe! Blijft een heerlijke gfe. Bij HOP is ze momenteel ongeëvenaard. Of vergis ik me?? Andere dames? Volgens Joep zou Mia ook een topper zijn. Iemand ervaring?
 
Wow vandaag een afspraak gehad bij deze prachtige dame. Wat een passie en een hartstochtelijke beleving. Heb er 2 uur voor moeten rijden maar was het daarom ook echt meer dan waard. Als je haar met respect behandeld dan weet je niet wat er met je gebeurt. En die ogen….. daar verdwaal je in. Voor herhaling vatbaar. Dankjewel Gabriella.
was de pijpbeurt met een condoom?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan