WHEM Gabriella, Merksem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zie hier eigenlijk maar één persoon die zijn of haar verhaal deelt. Opmerkelijk, zeker als het gaat om iemand die al geruime tijd actief is en beschuldigd wordt van oplichting."
Ik GA hier mee verder naar de politie. Worst vervolgd
De beschuldiging die hier geuit worden, vallen onder smaad en eerroof.en het stopt niet door gestook. Dus ik ben genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. We zien elkaar dan in de rechtbank.

Laatst bewerkt:
ik zie hier eigenlijk maar één persoon die zijn of haar verhaal deelt. Opmerkelijk, zeker als het gaat om iemand die al geruime tijd actief is en beschuldigd wordt van oplichting."
Ik GA hier mee verder naar de politie. Worst vervolgd
De beschuldiging die hier geuit worden, vallen onder smaad en eerroof.en het stopt niet door gestook. Dus ik ben genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. We zien elkaar dan in de rechtbank.
Zeg even wanneer je naar de politie gaat, dan ga ik graag namens mijn " 'collega's" hier met je mee om aan de politie uit te leggen wat de bedoeling van deze site is. Ik hoef namelijk alleen maar verantwoording aan mezelf af te leggen en heb geen enkele vrees voor de politie en/of rechtbank....

Laat één ding duidelijk zijn: dit is geen kwestie van bluf of bravoure, maar van verantwoordelijkheid en grensoverschrijdend gedrag dat ik niet zomaar laat passeren.

Als jij ervoor kiest om namens je "collega's" evt mee te gaan naar de politie om uitleg te geven over de bedoeling van de site, is dat volledig jouw keuze. en achteraf u ervaring hier ook achterlaat ook volledig u keuze.Dat verandert echter niets aan het feit dat ik dit serieus neem en – indien nodig – de juiste stappen zal zetten. Ik weet dat ik me in geen enkel opzicht laat intimideren.

De tijd van vrijblijvendheid is wat mij betreft voorbij. Als alles zo zuiver is als je beweert, dan heeft niemand iets te vrezen van een onafhankelijk onderzoek. Liefs

1: ik beweer niets.
2: ik geef niet aan of er, en zo ja wie er, verantwoordelijk is voor grensoverschrijdend gedrag.
3: ik ben wel een absolute voorstander van vrijheid van meningsuiting.
4: ik maak me sowieso geen enkele zorgen.
5: iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag.

Dank je voor je toelichting. Het is goed dat je aangeeft geen uitspraken te doen over feiten of verantwoordelijkheden. Dat je veel waarde hecht aan vrijheid van meningsuiting begrijp ik, en dat principe steun ik ook – al verschilt onze invulling daarvan wellicht.

Voor alle duidelijkheid: ik laat me niet intimideren en sta achter mijn eigen standpunt. Ik hoop dat jij daar ook begrip voor hebt, net zoals ik probeer jouw visie te respecteren, ook als we het niet overal over eens zijn.

Precies!
Maar.... verwacht dan ook niet dat degene die hier, in hun ogen, een feitelijke weergave van hun ervaringen neerzetten zich laten afschrikken/intimideren door een aangifte bij de politie.....
Het is namelijk altijd jouw woord(waarheid) tegen hun woord(waarheid)

Terug
Bovenaan Onderaan