Recensie Gaby, Amsterdam (voorheen Rotterdam) 2,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.016
37
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4903940-gaby
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond het pittoreske den Haag verruilt voor het Rotterdamse. Ik wilde op bezoek bij Carina. Na een minuut of 25 kreeg ik het huisnummer, straatnaam had ik al eerder gekregen. Aangekomen bij het betreffende nummer bleek het een winkel, en reageerde Carina plots niet meer.. snel klaar mee, dus op naar de volgende.
Gaby bleek letterlijk aan de andere kant van de straat te huizen, dus hop met de geit!
Wat een prachtige verschijning is het 🤪Mooie jonge meid met onversleuteld lolita lichaam.
Na overdracht van het geld ging ze naakt en begon te pijpen.
Dit deed ze heel vreemd, met onderbrekingen, terwijl ze hem gewoon in haar mond hield, niet diep ook.
Neuken was vrij standaard, maar ach wat een mooi uitzicht en geil koppie heeft deze meid.
Ted heeft er voor gezorgd dat haar lange zwarte haar flink door elkaar zat toen ik eenmaal met een diepe zucht klaarkwam.. wat een feest. 🤪
Een minpunt was er wel, ze wilde totaal niet zoenen.. dat was echt wel een beetje balen, zeker omdat in haar advertentie staat dat ze tongzoend en in haar tekst staat ook van alles over kisses enz enz..
Maar goed, al met al toch een prima bezoek bij een bovengemiddeld mooie meid.
Voor de verandering.. de foto's kloppen.
 
Kan ik begrijpen hoor..
Ik vond het ook niet leuk dat ze niet wilde zoenen terwijl haar in advertentie tekst staat kisses dit en kisses dat, en ook bij opties zoenen, en tongzoenen!!
Las op een ander forum ook dat ze blijkbaar bij niemand zoent.
Ik heb Kinky ook gevraagd of ze de dame hierop aan kunnen spreken, maar die kunnen er niks mee zeggen ze 🤷‍♂️
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4903940-gaby
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dame is van de foto, maar niet zo mooi opgemaakt. Een jonge meid met een knap koppie en strak lichaam met hele mooie rondingen. Perfect om in te knijpen en mee te spelen.

Dat is het enige positieve. Ze is een lopende band werker. Telefoon gaat continu af en zit constanr gespannen uit haar raam te kijken alsof er nog 10 man buiten wachten. Ze doet snel condoom om en probeert je in no time hard te krijgen. Daarna bespringt je als een bezetene in cowgirl. Na dat even gedaan te hebben en haar een aantal keer gevraagd te hebben rustiger aan te doen heb ik maar opgegeven. Wilde naar missio zodat ik de tempo kon bepalen, maar mevrouw zegt nee en blijft in doggie stand wachten. Zo had ik geen zin meer en deed ik maar doggie om zsm klaar te komen. Alsnog wel een lekker kontje om vast te houden en in te stoten.

Erg jammer, want het is een knappe meid.

PS voor degene die geinteresseerd zijn, ze biedt NC aan. Kost wel extra.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gister bij de dame geweest.

Een mooie dame om te zien, ik vind haar borsten supermooi. Vond haar kontje ook wel mooi. Daar hou ik wel van.

Pijpen was 10 likjes
Ze kwam op me zitten, dat was wel lekker
Doggystyle was ook lekker
Helaas had ze tijdens het neuken veel pijn, waardoor ik maar gestopt ben en ging ze me aftrekken. Na een paar trekken had ze arm pijn. Toen maar zelf afgemaakt en gespoten over haar borsten.

Herhalingsvatbaar 4/10. Alleen als ik echt geil bent en niemand bereikbaar is.
 
@admin Dame heet tegenwoordig Ema en ontvangt in den Haag.

Deze topic kan eventueel samengevoegd worden, betreft dezelfde dame:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan