Recensie Gaby, Antwerpen 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga bij haar langs voor een snelle pijpbeurt. Dan neem ik plaats in de zetel en laat ik me heerlijk klaarpijpen. Ik heb haar nog nooit geneukt... en nu ik bovenstaande lees wil ik het ook niet meer. Maar af en toe zo'n snelle pijpbeurt onderweg naar huis... tja ik ben ook maar een mens.
 
Ik ga bij haar langs voor een snelle pijpbeurt. Dan neem ik plaats in de zetel en laat ik me heerlijk klaarpijpen. Ik heb haar nog nooit geneukt... en nu ik bovenstaande lees wil ik het ook niet meer. Maar af en toe zo'n snelle pijpbeurt onderweg naar huis... tja ik ben ook maar een mens.
Toch ook lekker als je van zo'n pijpbeurt kan genieten. Zelf ga ik wel steeds voor het volledige pakket, tongzoenen, beffen, pijpen en neuken. Maar als jij geniet van alleen maar een pijpbeurt, prima zo toch. Daar gaat het toch om, het genieten.
 
Ik ging regelmatig bij haar langs, simpelweg omdat ze voor mij zo vlot bereikbaar woont. Maar na mijn recentste ervaring, stopt het helaas. Ze eiste zelf dat ik haar zou vingeren om lekker opgehitst te geraken. Dat deed ik met veel plezier. Tot ik enkele minuten later de vieze geur aan mijn vingers rook. Tot overmaat van ramp duwde ze mijn gezicht richting haar onwelriekende kut en ik niet anders kon dan stop roepen. De rest van de date is bij wat zoenen en een aftrekbeurt gebleven. Een halve dag en tien wasbeurten later roken mijn vingers nog steeds naar rotte vis... En dan te beseffen dat mijn allereerste date met haar zo'n topervaring was. Echt jammer.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/duitse-curvy-pijpgodin-gaby-ontvangt-prive-op-het-hippe-zuid-xxx.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij deze Gaby gepasseerd. Bij binnenkomst is meteen duidelijk dat ze graag babbelt, maar dat is opzich geen probleem voor mij.
Eerst het financiële geregeld, ik heb 100 euro betaald voor 45 min. Na het korte wasje en de mond gespoeld te hebben moest ik op bed gaan liggen, zei ze. Ze begon met zoenen en de tepels te likken. Vervolgens ging ze doen waar ik voor kwam en dit deed ze goed. Ze pijpt stevig en goed maar niet met veel variatie vind ik. Ze houdt het ook lang vol, als het kon had ze 45 minuten liggen pijpen. Omdat ik het niet lang meer ging volhouden, zei ik dat ik ging klaarkomen. Haar reactie: geen, blijven zuigen tot alles in haar mond is. Omdat ze maar bleef doorgaan na het klaarkomen, moest ik even bijkomen. Zij ging even naar de badkamer om haar mond te spoelen en kwam daarna terug in bed liggen om even te praten. Na 5-10 te liggen praten, wou ze er al terug aan beginnen. Ze heeft me dan opnieuw liggen pijpen, zeker 20 minuten lang maar omdat de eerste lading zo groot was, is een 2de keer niet meer gelukt. Maar aan haar (moeite) lag het niet, ze heeft nog andere posities geprobeerd, mij afgetrokken, haar borsten en kont laten zien... maar het zat er niet meer in dus ben ik na 45 minuten binnen gezeten te hebben, terug vertrokken naar huis.
Over het algemeen goede service maar voor mij geen herhalingsgevaar omdat ze in het echt toch wat voller is als op de foto's en ik dus niet direct een klik had met haar. Maar als je je gewoon wilt laten leegzuigen, ben je bij haar wel aan het juiste adres.
 
Terug
Bovenaan Onderaan