Gangbang Ashley

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
geen idee
Maar zie ook dit topic
 
Steffie en Ashley zijn hetzelfde.
Ze zitten op precies dezelfde locatie.

Ben alleen wel benieuwd of het de moeite is om te gaan.
Of is het dezelfde organisatie van P. uit Delft.
 
De organisatie is van P uit delft.
Maar ik moet zeggen dat het heel goed bevallen is.
Ashley is een hele leuke dame en was deze keer ook zelf aanwezig.
Het is natuurlijk wel fijn als het ook om de dame gaat waar de advertentie van is.

Ashley is echt super. Ze doet heerlijk mee en alles mag.
Haar vriend is aanwezig maar is heel relaxed en laat je lekker je gang gaan en doet soms even mee.

Er was wel 1 praat graag figuur bij aanwezig, maar ja je kan de Gangbang deelnemers niet uitkiezen.
 
Ik ben wel eens geweest, sterker nog… twee keer. Ashley is super vriendelijk en haar vriend is een toffe gast. Je kan met haar en d'r vriend lachen en hij zorgt zelfs voor een leuke sfeer en alles is luchtig en relaxed. Zij is een mooie, lieve en leuke meid. Heel spontaan. Haar lichaam is echt.. oef… zandloper figuurtje, rood haar, grote borsten, lingerie en doet alles in bed.
Elke keer dat ik ben geweest ga ik met een goed gevoel naar huis. Echt niets negatiefs te vermelden… aanrader !
 
Vandaag super gb gehad met Ashley. Echt een hele leuke, knappe, actieve meid die er zelf ook echt van geniet.

Waren met zn 5en en hebben haar 1.5 uur heerlijk kunnen aanpakken. Veel standjes, deep throat pijpen, enz.

Nette locatie, top ontvangst, echt de moeite waard!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan