Gangbang / bukkake organiseren in Twente

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De Basis

Newbie
Forumpionier
13
11/07/21
7
Ik heb een vriendin en zij wil eenmalig een inloop gangbang / bukkake met maximaal 15 man organiseren. Ze denkt dat ze het twee uurtjes kan volhouden.
De locatie is ergens tussen Enschede, Hengelo en Almelo.

Helaas heb ik geen idee waar je zoiets moet organiseren in de regio Twente. Ik heb met soort organisatorische activiteiten geen ervaring. Ik heb de website secretrooms.nl gevonden. Iemand enig idee of dit wat is voor deze activiteit ?

Graag geen discussie over mijn vriendin. Ik ben eerst op zoek naar de technische mogelijkheden om dit te organiseren.

De meesten organiseren het op een plek waar de verhuurder niet weet dat er een gangbang gaat plaatsvinden. Dit om weigeringen te voorkomen.
Hotel, appartement of vakantiepark zie ik vaak voorbij komen.
Soms bij een 'bevriend' persoon thuis die er geen moeite mee heeft dat dit daar georganiseerd wordt.
En ook wel bij de organisator/stel thuis. Maar ook dan weten de buren / de buurt niet dat er een gangbang gaat plaats vinden.

Ik denk dat een locatie bij secretrooms / dayuse hotels wel mogelijk is, zeker met een inloop gangbang. Maar eventueel kan ik je wel een naam van iemand sturen die in Oost/Noord Nederland gangbangs organiseert

Bedankt voor de antwoorden. Helaas is er weinig betaalbaars te vinden in deze regio. Secret rooms zou een oplossing zijn maar ik lees veelal in de comments dat deze (erg) gehorig zijn. Buiten dat zijn meestal vier gasten toegestaan.

Zijn er leden die hier meer ervaring mee hebben ?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan