Gangbang Casa Cherda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het heeft niets met haantjes gedrag te maken. Beffen kost teveel tijd als er een boel mannen staan te wachten. 3 Uur lijkt veel, maar met een gangbang is dat zo voorbij.

Als je wilt beffen moet je zeker niet op een gangbang zijn.

Hmmm... niet helemaal met je eens. Of je nou drie minuten aan het neuken bent, of drie minuten aan het beffen, je houdt dat kutje gewoon een tijdje bezet. En dat is precies de bedoeling, toch? Belangrijkste is dat je de ogen in je rug gebruikt om in de gaten te houden of er enthousiastelingen achter je staan te wachten, zodat ook zij hun minuten kunnen maken. Wat je doet is niet belangrijk, toch?

Er zijn sommige dames die liever niet gebeft willen worden, er zijn ook dames die het tussen het neuken door als een heerlijke afleiding zien. Als de beffer tenminste weet wat hij doet, en hij op tijd plaats maakt voor de volgende ;)

Hmmm... niet helemaal met je eens. Of je nou drie minuten aan het neuken bent, of drie minuten aan het beffen, je houdt dat kutje gewoon een tijdje bezet. En dat is precies de bedoeling, toch? Belangrijkste is dat je de ogen in je rug gebruikt om in de gaten te houden of er enthousiastelingen achter je staan te wachten, zodat ook zij hun minuten kunnen maken. Wat je doet is niet belangrijk, toch?

Er zijn sommige dames die liever niet gebeft willen worden, er zijn ook dames die het tussen het neuken door als een heerlijke afleiding zien. Als de beffer tenminste weet wat hij doet, en hij op tijd plaats maakt voor de volgende ;)
100% mee eens. Er doen zich vrijwel altijd wel momenten voor waarbij de aanloop op de lager gelegen gebieden bij die of gene opeens even stil valt. Heb meegemaakt dat dames de heren zelfs even moesten aansporen met "jongens ik heb 2 kanten he... maar niemand paraat (lees stijf genoeg) was om daar gehoor aan te geven simpelweg omdat menigeen zijn eerste zaad al verschoten had en/of even uitgeblust was. Los daarvan zijn er ook heren die al dan niet als voorspel of bij gebrek aan neukzin/neukers overgaan op handwerk (waar menig dame nog minder op zit te wachten). Is er nou zoveel verschil tussen een beffer die een hand in de weg zit en een hand die een beffer in de weg zit? Of wat dacht je van borstengraaiers die pijpen lastig of onmogelijk maken ? Dat ook maar schrappen dan?

Gangbangen doe je met z'n allen en als iedereen elkaar wat ruimte gunt en oog houdt voor het geheel kan iedereen ruim aan zijn of haar trekken komen.

Ik mag graag met mijn hoofd tussen de benen van een dame duiken of als kijker/borstenstreler een eersterangs plekje bezetten als dat verder niemand in de weg zit maar voornoemde ogen in de rug en samenspelszin zijn bij mij goed ontwikkeld en zodra iemand naderd met een erectie die aandacht verdiend, mogelijk anderszins wil aanmeren of gewoon als uitnodigend gebaar richting de bankhangers en afstandhouders (zo van jongens, om mij hoef je het niet te laten he) maak ik ruim baan. Dat doe ik zelfs zo proactief dat ik regelmatig een gat achter laat dat alsnog niet door anderen wordt ingevuld waarop ik dan zelf maar weer aan schuif.

Ter illustratie wat citaten uit een van de de gaafste gangbangs die ik ooit meemaakte (Gangbangfriends meets Mariska Girls met iets van 10 dames en 60 heren in het voormalige Bananas)...

"Op weg naar de douches kon ik het niet laten ook nog even een tussenblik in de engelse kamer te werpen, die met een vloer vol matrassen en ca 25 in witte handdoeken gehulde mannen klaar leek voor actie. Na het douchen begaf ik mij direct naar kinky waar op dat moment eveneens een stuk of 25/30 popelende heren stonden te wachten (het liep inmiddels ook al tegen 13:20). Links achterin ontwaarde ik zowaar nog een onbezet plekje op de bank waarbij ik helaas moest constateren dat het delen van een bank voor sommige heren kennelijk nog moeilijker is dan het delen van een dame, want een van de heren hield zijn benen (ondanks mijn tussenwurmen) wijder uit elkaar dan ik welk van de dames ook die dag heb zien doen."........

..... Waar mogelijk zat ik met mijn neus boven op de actie, maar ik denk niet dat ik de door The Sorrow omschreven claimer was want claimen is (zoals inmiddels duidelijk moge zijn) bepaald niet in mijn eigen belang. Ik zocht alleen een 1ste rangs plekje op als er niemand anders in de buurt was om dat plekje op te vullen maar zodra ik iemand in de smiezen kreeg die zelfs maar de geringste aandrang voelde maakte ik met liefde ruim baan......

Terug in de Engelse kamer was het aantal daar aanwezige heren inmiddels al behoorlijk afgenomen. Ik trof er o.a SALMA aan met ook weer zo'n beffer tussen haar benen die, meer nog dan dan het heerschap van zoeven, volledig beslag op haar legde (en dat op een spelersveld met slechts 2 dames). Tja, claimers, er is al het nodige over geschreven o.a. door The Sorrow wiens verslag u er nog maar eens goed op moet nalezen. Maar lieve forumvrienden, het is de pot die de ketel verwijt want de beffer in kwestie bleek niemand minder te zijn dan His Royal Badness The Sorrow himself die prinsheerlijk tussen haar benen de vermoorde onschuld lag te spelen. Toegegeven, het was geen boze opzet en de term "in beslag nemen" doet geen recht aan de situatie, maar het was wel ZIJN TONG die Salma dusdanig in hoger sferen bracht dat zij even alles en iedereen om haar heen vergat en even geen aandacht meer had voor de andere heren. En denk maar niet dat daar dan achteraf met terugwerkende kracht iets van gezegd wordt in de trant van "foei foei denk ook eens aan de andere heren", integendeel, mevrouw kwam woorden te kort om hem de hemel in te prijzen want kennelijk had hij zowel qua techniek als qua timing midden in de roos geschoten. Echt beklagen over deze "gestolen tijd" kan ik me overigens niet want dit is precies het soort pretoogjes momenten dat ik zo hogelijk waardeer (niets is zo sexy als een dame die zichtbaar geniet van wat ze doet ...of in dit geval ondergaat)."

Als iedereen gewoon een beetje rekening houd met een ander kan iedereen een leuke tijd hebben, zeker als we wat simpele verkeersregels als" snel verkeer heeft voorrang op langzaam verkeer" omarmen bijv " een harde paal/volle zak gaan voor beffen of doormodderen met een lege zak/halfslappe worm " :).

Maar ook wat HaagseB zegt "Of je nou drie minuten aan het neuken bent, of drie minuten aan het beffen, je houdt dat kutje gewoon een tijdje bezet. En dat is precies de bedoeling, toch?"

Want voor ik een geschikt befmomentje gevonden heb heb ik menig superneuker soms al 4 keer of vaker aan zien schuiven :).

Laatst bewerkt:

Helemaal eens! Maar er zijn/of waren een paar beffers die een dame erg lang bezet hielden.

Als de kans, tijd en mogelijkheden er zijn en de dame vind het prettig dan kan er zeker gebeft worden.

Ik ben zelf nog nooit op een gangbang geweest. Het lijkt me dan vooral opwindend om een dame achter elkaar geneukt te zien worden en daaraan deel te nemen, kun je dan gwn op de bonnefooi langskomen op de GB dagen van casa cherda?

Terug
Bovenaan Onderaan