Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pas de Donna à voir, encore des promesses vides via la publicité. Sont-ils encore fiables ?
ce qui signifie ??? Donna n'est pas venue ???
Je vous rappelle juste que Donna n'est pas une femme Freya... N'importe qui peut privatiser la salle de gangbang, puis passer une annonce et finir par ne pas venir...
Dans ce cas TOUT LE MONDE perd : NOUS, la Freya et DONNA...
Malheureusement ce n'est pas la première fois qu'un amateur se désiste = je peux comprendre
Parfois c'est un mauvais choix... Mais parfois comme avec les draps rouges de NOORTJE Freya rappelez-vous la MÉTÉO ahahahhahaa
Ça fait partie des risques avec AMATEUR
 
Donna is geen Freya-vrouw en Donna komt hier voor het eerst = niemand kan haar aan jou beschrijven!!!
Over Donna : ze kwam al een keer.
.Maar er was Waarschijnlijk geen tweede keer omdat niemand heeft haar gezien.

Niet betrouwbaar. En geen entschuldigung van die Erotheek.
Teleurstelling👎
Blijkbaar alleen Nicole en Daisy betrouwbaar, als genoeg mannen aanwezig zijn.
 
Laatst bewerkt:
gisteren donderdag,
Ik kom om 13.50 uur aan en ik ben ALLEEN, het baart me zorgen ...
14:15 uur Nog steeds alleen, Nicole komt naar me toe en vraagt me of ik nog 15 minuten mag wachten = ik vertel het haar natuurlijk!!!
14:25 uur: 2 jongens arriveren samen OUFFF... Geen van de 2 neemt een DOUCHE = ik vertel ze dat het HIER verplicht is en ze douchen!!!
14.30 uur Nicole arriveert
14:35 uur Ik heb mijn eerste sperma in Nicole's mond
14:40 een van de 2 komt klaar in Nicole's mond
14:45 uur de tweede komt ook klaar in Nicole's mond
14.50 uur vertrekken de 2 jongens en ik ben ALLEEN met Nicole...
15:10 uur een 4e man arriveert die ook in de mond zal klaarkomen
15:30 EINDE van Gangbang
 
gisteren donderdag,
Ik kom om 13.50 uur aan en ik ben ALLEEN, het baart me zorgen ...
14:15 uur Nog steeds alleen, Nicole komt naar me toe en vraagt me of ik nog 15 minuten mag wachten = ik vertel het haar natuurlijk!!!
14:25 uur: 2 jongens arriveren samen OUFFF... Geen van de 2 neemt een DOUCHE = ik vertel ze dat het HIER verplicht is en ze douchen!!!
14.30 uur Nicole arriveert
14:35 uur Ik heb mijn eerste sperma in Nicole's mond
14:40 een van de 2 komt klaar in Nicole's mond
14:45 uur de tweede komt ook klaar in Nicole's mond
14.50 uur vertrekken de 2 jongens en ik ben ALLEEN met Nicole...
15:10 uur een 4e man arriveert die ook in de mond zal klaarkomen
15:30 EINDE van Gangbang
Triest?
Reden = vakantie / solo?
 
Triest?
Reden = vakantie / solo?
Nicole denkt dat het door de feestdagen komt...
Ik denk dat het kwam door de grote bergetappe in de "Tour de France"
Ik hoop dat de vrienden de volgende keer terugkomen ? Ik zal er in ieder geval zijn want ik breng mijn vakanties door in Hulst ahahhahahahaha
 
Aan de andere kant, gisteren waren de 2 jongens die samen aankwamen BI-seksueel omdat ze een fysieke benadering met mij probeerden = het maakte me in het begin erg ongemakkelijk (zoals 3 ") en toen vertelde ik ze met een glimlach "hey jongens BEDANKT maar ik ben niet BI...ik ben heteroseksueel"

Aan de andere kant, ze neukten Nicole niet en ze werden gewoon gepijpt...

Terwijl Nicole aan de ene zoog, speelde de andere met de ballen van zijn vriend... Als het maar niet met de mijne is ahahhahahaha
 
Aan de andere kant, gisteren waren de 2 jongens die samen aankwamen BI-seksueel omdat ze een fysieke benadering met mij probeerden = het maakte me in het begin erg ongemakkelijk (zoals 3 ") en toen vertelde ik ze met een glimlach "hey jongens BEDANKT maar ik ben niet BI...ik ben heteroseksueel"

Aan de andere kant, ze neukten Nicole niet en ze werden gewoon gepijpt...

Terwijl Nicole aan de ene zoog, speelde de andere met de ballen van zijn vriend... Als het maar niet met de mijne is ahahhahahaha
Is dat daar zo triestig? Die Nicole lijkt me toch een heel mooie vrouw. Toegegeven, ik heb ze nog nooit ontmoet en weet niet wat ze allemaal toelaat. Tongzoent ze bijvoorbeeld? Slikt ze? Doch als ik hierboven de recensies lees dan was het deze week huilen met de pet op. Figuurlijk wel te verstaan.
 
Nog even en dan is Nicole alleen met haar Fransman,ze doet al geen gang bang meer op maandag,maar nu begint de miserie op donderdag,en ter info,Nicole tongzoent niet en slikken ook niet
 
Nog even en dan is Nicole alleen met haar Fransman,ze doet al geen gang bang meer op maandag,maar nu begint de miserie op donderdag,en ter info,Nicole tongzoent niet en slikken ook niet
Ik moet toegeven dat Sexyfreya niet langer meer veel vrouwen en/of activiteiten biedt.
Alles baseren op Nicole (ze is echter uitstekend) is een marketingfout.
Vroeger waren meer aantrekelijke vrouwen maar ook een gb bijna elke dag.
De Sexyfreya kan nog evolueren of het wordt misschien wel het einde van de gb.
 
Zal de Fransman alleen naar de Freya voor Nicole?
Nee, dat denk ik niet, zelfs als hij een abonnement met Nicole heeft ( met uiteraard douche verplicht) 😜
Nicole s een fantastiche sexy vrouw voor gb.

Maar onze Franscollega mag ook over onze voorstel ( meer vrouwen, meer gb) met Nicole of de baas of bazin praten.
" impossible n'es pas francais" (Napoleon)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er waarschijnlijk geregeld komen als ze eens andere "type's" dame in dienst hebben. Hou nu eenmaal niet van superslank/mager/cup A/B. Minimaal naturel cup D. Zodra dat er rondloopt ........ :cool: :p
 
De keuze van dames in de Freya is de laatste tijd wel erg beperkt. De tijd dat er dagelijks steeds 2 tot 3 dames waren in de prive is volgens mij definitief voorbij.
Een reden om andere clubs te bezoeken.
Maar waar anders vind je intieme feestjes zonder massaal opkomst en met zulke mooie jonge meiden, (nu ook zonder de fantastiche gb van Ramontiek.)
 
Zal de Fransman alleen naar de Freya voor Nicole?
Nee, dat denk ik niet, zelfs als hij een abonnement met Nicole heeft ( met uiteraard douche verplicht) 😜
Nicole s een fantastiche sexy vrouw voor gb.

Maar onze Franscollega mag ook over onze voorstel ( meer vrouwen, meer gb) met Nicole of de baas of bazin praten.
" impossible n'es pas francais" (Napoleon)
Die heeft daar niks te vertellen,weet uit goeie bron dat ze hem beu zijn daar met zen fratsen en die verslagen hoeveel keer hij klaar gekomen is,wie heeft daar boodschap aan:mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan