Gangbang Haagse(G)B 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naomi is ook geweldig! Heb ik gelukkig al eerder een GB bij mogen ervaren. Ziet er heerlijk uit met alle rondingen op de juiste plaats en ook pijpen als de beste! Ook een hele spontane en gezellige meid met humor en zelfspot. Ik kijk er naar uit om ook haar vrijdag weer te ontmoeten! Wat een dubbel feest gaat dat worden.... ❤😍
 
's Nachts om kwart voor 1 kwam mijn trein weer aan in mijn woonplaats.
Brrr... wat is het koud buiten, heb lekker een dutje gedaan in de warme trein, krijg je als je al op leeftijd bent :ROFLMAO: 😅

Wat heb ik weer uitgespookt in Den Haag? :unsure:
Mijn verjaardag gevierd bij HaagseB, met taart en met z'n allen gezellig in een kringetje om twee dames, het was weer een dolle boel ;)

Middag sessie met Mila & Naomi, deze toppers lusten wel wat piemels, als je van plan bent om even toe te kijken voel je het handje van Mila al weer handig om je lid, heerlijk.
Ook vroeg Mila mij om even op de bank te gaan zitten, al snel werd Naomi er ook bij geroepen, dubbele blowjob voor de jarige job, daar zeg ik geen nee tegen, dames bedankt 😘
En als tegen het einde een stilte valt en Mila opent het buffet op Naomi, dan kunnen we niets anders doen dan het schouwspel in stilte bekijken, prachtig om te zien.

Helaas komt aan al het moois een einde en moesten we de natte buitenlucht weer opzoeken, gelukkig niet voor lang, want de avondsessie begon alweer 3 uur later.

Hier stonden Sofie en Emma op het programma, twee dames die ik nog niet eerder ben tegengekomen.
Waande mijzelf even in een studentenflat, ze konden zo van een studie afkomen.
Heerlijke dames en vooral geen spijt dat ik mij heb aangemeld voor beide feestjes.
Wederom tegen het einde werden de heren gevraagd om te zingen en ik werd dan weer getrakteerd
op een dubbele pijpbeurt, man, het kan niet op, of wel?
Heren bedankt, Dames bedankt, heb een prachtige verjaardag gehad en zal er vaak aan terugdenken 😌

En natuurlijk dank aan HaagseB voor het mogelijk maken van dit alles, Ik wens jullie veel plezier volgende week 😉
 
's Nachts om kwart voor 1 kwam mijn trein weer aan in mijn woonplaats.
Brrr... wat is het koud buiten, heb lekker een dutje gedaan in de warme trein, krijg je als je al op leeftijd bent :ROFLMAO: 😅

Wat heb ik weer uitgespookt in Den Haag? :unsure:
Mijn verjaardag gevierd bij HaagseB, met taart en met z'n allen gezellig in een kringetje om twee dames, het was weer een dolle boel ;)

Middag sessie met Mila & Naomi, deze toppers lusten wel wat piemels, als je van plan bent om even toe te kijken voel je het handje van Mila al weer handig om je lid, heerlijk.
Ook vroeg Mila mij om even op de bank te gaan zitten, al snel werd Naomi er ook bij geroepen, dubbele blowjob voor de jarige job, daar zeg ik geen nee tegen, dames bedankt 😘
En als tegen het einde een stilte valt en Mila opent het buffet op Naomi, dan kunnen we niets anders doen dan het schouwspel in stilte bekijken, prachtig om te zien.

Helaas komt aan al het moois een einde en moesten we de natte buitenlucht weer opzoeken, gelukkig niet voor lang, want de avondsessie begon alweer 3 uur later.

Hier stonden Sofie en Emma op het programma, twee dames die ik nog niet eerder ben tegengekomen.
Waande mijzelf even in een studentenflat, ze konden zo van een studie afkomen.
Heerlijke dames en vooral geen spijt dat ik mij heb aangemeld voor beide feestjes.
Wederom tegen het einde werden de heren gevraagd om te zingen en ik werd dan weer getrakteerd
op een dubbele pijpbeurt, man, het kan niet op, of wel?
Heren bedankt, Dames bedankt, heb een prachtige verjaardag gehad en zal er vaak aan terugdenken 😌

En natuurlijk dank aan HaagseB voor het mogelijk maken van dit alles, Ik wens jullie veel plezier volgende week 😉
Wat een verjaardagsfeestje zeg! 🎉🎉🎉🎉🎉
 
's Nachts om kwart voor 1 kwam mijn trein weer aan in mijn woonplaats.
Brrr... wat is het koud buiten, heb lekker een dutje gedaan in de warme trein, krijg je als je al op leeftijd bent :ROFLMAO: 😅

Wat heb ik weer uitgespookt in Den Haag? :unsure:
Mijn verjaardag gevierd bij HaagseB, met taart en met z'n allen gezellig in een kringetje om twee dames, het was weer een dolle boel ;)

Middag sessie met Mila & Naomi, deze toppers lusten wel wat piemels, als je van plan bent om even toe te kijken voel je het handje van Mila al weer handig om je lid, heerlijk.
Ook vroeg Mila mij om even op de bank te gaan zitten, al snel werd Naomi er ook bij geroepen, dubbele blowjob voor de jarige job, daar zeg ik geen nee tegen, dames bedankt 😘
En als tegen het einde een stilte valt en Mila opent het buffet op Naomi, dan kunnen we niets anders doen dan het schouwspel in stilte bekijken, prachtig om te zien.

Helaas komt aan al het moois een einde en moesten we de natte buitenlucht weer opzoeken, gelukkig niet voor lang, want de avondsessie begon alweer 3 uur later.

Hier stonden Sofie en Emma op het programma, twee dames die ik nog niet eerder ben tegengekomen.
Waande mijzelf even in een studentenflat, ze konden zo van een studie afkomen.
Heerlijke dames en vooral geen spijt dat ik mij heb aangemeld voor beide feestjes.
Wederom tegen het einde werden de heren gevraagd om te zingen en ik werd dan weer getrakteerd
op een dubbele pijpbeurt, man, het kan niet op, of wel?
Heren bedankt, Dames bedankt, heb een prachtige verjaardag gehad en zal er vaak aan terugdenken 😌

En natuurlijk dank aan HaagseB voor het mogelijk maken van dit alles, Ik wens jullie veel plezier volgende week 😉
Wow jij hebt een hele leuke dag gisteren gehad @ho walker! Alsnog gefeliciteerd man!

2 dubbele blowjobs van 2 dames op 1 dag maak je niet vaak maak mee. Het is je gegund 👊👊
 
Het was gisteravond inderdaad weer een subliem feestje bij HaagseB. Dank zij de nationale spoorwegen kwam ik iets te laat en was het feest al in volle gang, maar met die twee dames gisteravond kon dat natuurlijk ook gewoon niet anders, heerlijk heerlijk. Net zo heerlijk, overigens, als de taart van @ho walker die op tafel stond, dank en gefeliciteerd nog, wat een leuke manier om je verjaardag te vieren! Maar de dames, dus. Sofie hier al eerder beschreven, liefhebster van vooral veel en stijve piemels in haar mondje en kutje, en iedere keer weer een groot plezier om te zien hoe zij geniet. Sofie werd dan ook weer in allerlei standjes genomen, misschien wel het geilst toen ze languit op haar buik lag en dan van achteren genomen, kontje beetje omhoog, en je hoorde haar kreunend klaarkomen.

En dan de andere dame, een nieuwe dame aangekondigd als Emma. Ik was erg benieuwd naar Emma, en mijn hart sloeg een slag of wat over toen ik haar zag en herkende als ook een oude bekende uit de gangbanghistorie die ik helaas al een flinke tijd niet meer gezien had. (En voor alle DM-zenders: nee, ook Emma is niet Estelle). Want Emma is ook een plaatje, net zo blond als Sofie en ongeveer dezelfde lengte, een guitig kopje met een ondeugende blik, kleine maar hele mooie en opwindende borstjes, en een beetje vlees op de plekken waar ze het prima kan hebben en die een vrouwenlichaam nou juist zo opwindend maakt. En ook Emma genoot met volle teugen van haar eerste optreden bij Haagse B, nagenoeg de hele avond actief op de matrassen, piemels in haar mondje en kutje, of kronkelend van plezier onder de tong van een ervaren beffer. Of cowgirl rijdend op de pik van een medestrijder, het genot af te lezen van haar gezicht. Sofie en Emma dus, moge dit duo nog vaak optreden. Ook leuk, vind ik, was het dat de vriend van Sofie ook meedeed, en dan met zijn flinke piemel Emma goed doorneukt terwijl Sofie er naast ligt te kreunen met een andere lul in haar poesje. Dat is nog eens een droomrelatie.

Na een kleine twee uur was het weer tijd voor de traditionale bukkake. De jarige werd door beide dames tegelijk afgezogen terwijl wij Lang zal hij leven zongen, en waarschijnlijk zijn wij de komende maanden toevallig allemaal op vrijdag jarig. Ik moest een moeilijke keuze maken tussen spuiten over Sofie of spuiten over Emma, maar Emma ging gewillig voor me liggen en ik spoot me leeg over haar buik en in het gaatje van haar navel, haha. Ach ja, weer eens iets anders dan in de neus of gehoorgang van Sofie, niet waar.
Ja en dan weer naar huis, en ook ik was pas ruim na middernacht weer thuis (spoorwerkzaamheden, brandmelding in de Schipholtunnel, trekken aan de noodrem, incident met politie...). Maar wel ingeslapen met een dikke grijs op mijn gezicht.
 
Het was gisteravond inderdaad weer een subliem feestje bij HaagseB. Dank zij de nationale spoorwegen kwam ik iets te laat en was het feest al in volle gang, maar met die twee dames gisteravond kon dat natuurlijk ook gewoon niet anders, heerlijk heerlijk. Net zo heerlijk, overigens, als de taart van @ho walker die op tafel stond, dank en gefeliciteerd nog, wat een leuke manier om je verjaardag te vieren! Maar de dames, dus. Sofie hier al eerder beschreven, liefhebster van vooral veel en stijve piemels in haar mondje en kutje, en iedere keer weer een groot plezier om te zien hoe zij geniet. Sofie werd dan ook weer in allerlei standjes genomen, misschien wel het geilst toen ze languit op haar buik lag en dan van achteren genomen, kontje beetje omhoog, en je hoorde haar kreunend klaarkomen.

En dan de andere dame, een nieuwe dame aangekondigd als Emma. Ik was erg benieuwd naar Emma, en mijn hart sloeg een slag of wat over toen ik haar zag en herkende als ook een oude bekende uit de gangbanghistorie die ik helaas al een flinke tijd niet meer gezien had. (En voor alle DM-zenders: nee, ook Emma is niet Estelle). Want Emma is ook een plaatje, net zo blond als Sofie en ongeveer dezelfde lengte, een guitig kopje met een ondeugende blik, kleine maar hele mooie en opwindende borstjes, en een beetje vlees op de plekken waar ze het prima kan hebben en die een vrouwenlichaam nou juist zo opwindend maakt. En ook Emma genoot met volle teugen van haar eerste optreden bij Haagse B, nagenoeg de hele avond actief op de matrassen, piemels in haar mondje en kutje, of kronkelend van plezier onder de tong van een ervaren beffer. Of cowgirl rijdend op de pik van een medestrijder, het genot af te lezen van haar gezicht. Sofie en Emma dus, moge dit duo nog vaak optreden. Ook leuk, vind ik, was het dat de vriend van Sofie ook meedeed, en dan met zijn flinke piemel Emma goed doorneukt terwijl Sofie er naast ligt te kreunen met een andere lul in haar poesje. Dat is nog eens een droomrelatie.

Na een kleine twee uur was het weer tijd voor de traditionale bukkake. De jarige werd door beide dames tegelijk afgezogen terwijl wij Lang zal hij leven zongen, en waarschijnlijk zijn wij de komende maanden toevallig allemaal op vrijdag jarig. Ik moest een moeilijke keuze maken tussen spuiten over Sofie of spuiten over Emma, maar Emma ging gewillig voor me liggen en ik spoot me leeg over haar buik en in het gaatje van haar navel, haha. Ach ja, weer eens iets anders dan in de neus of gehoorgang van Sofie, niet waar.
Ja en dan weer naar huis, en ook ik was pas ruim na middernacht weer thuis (spoorwerkzaamheden, brandmelding in de Schipholtunnel, trekken aan de noodrem, incident met politie...). Maar wel ingeslapen met een dikke grijs op mijn gezicht.
Was ik maar elke vrijdag jarig 😛😋🤩🥳
 
Gangbang HaagseGB vrijdagmiddag 18 november met Naomi en Mila.

Oh oh wat ben ik toch een bofkont dat ik afgelopen vrijdagmiddag een leuk verjaardagsfeestje heb bijgewoond. Alle ingrediënten waren aanwezig voor een top (verjaardags)feestje: de gastvrijheid van HaagseB, twee sexy dames die er zin in hadden, genoeg taart voor de hele buurt en natuurlijk de jarige Job himself, Ho Walker.

De twee dames die ons gingen verwennen (en die wij mochten verwennen), waren Mila en Naomi, twee wat vollere mooie dames met incredible curves. Over Mila heb ik al eerder geschreven hoe lekker ze is (zie bericht #169). Maar Naomi kende ik nog niet. Mijn hemel, wat een overheerlijke Latina dame, zoals HaagseB haar omschreef. Prachtig gezicht, superzachte lippen, mooie borsten en wat een heerlijke kont heeft zij.

Naomi had haar lichtgetinte curvy lichaam verpakt in een mintgroen lingeriesetje. Wat sloot dat lekker aan om haar body en om haar zachte borsten met donkere tepels. Wat ook lekker aansloot, waren direct na de start van het feestje haar zachte lippen om iedere pik die voor haar neus gehouden werd. Dik, dun, lang, kort. Alle formaten werden liefdevol door haar handen beroerd en stijf in haar mond gestopt. En net zoals Mila deed, ging dat bij Naomi ook in deepthroat-style. Ondertussen was haar mintgroene lingeriesetje wat losgeknoopt, zodat haar dikke billen en haar kutje volledig beschikbaar kwamen voor de grijpgrage handen van de gasten. En later trouwens ook voor de grijpgrage handjes van Mila 😋😋.

Ik denk dat de meeste gasten, waaronder ik, toch wel zwaar onder de indruk waren van het aanzien én het aanraken van deze tremendo culo. Ik moest haar gewoon in doggy style nemen. Ongelooflijk hoe lekker dat aanvoelde om in haar te stoten terwijl ik haar enorme billen vastgreep.

En tijdens dat heerlijke standje doggy bij Naomi gebeurde er iets, dat naar mijn gevoel anatomisch helemaal niet eens mogelijk kan zijn, maar wel degelijk plaatsvond. Mijn lul floepte op de een of andere manier uit haar kutje en bij de voorwaartse beweging dreigde hij er naast of in het luchtledige naar boven te prikken. Maar op miraculeuze wijze en met een rare knik floepte hij weer terug in haar heerlijke kutje. Anatomisch niet mogelijk, maar kennelijk heeft de veerkracht en de vorm van Naomi's billen de mogelijkheid om je lul, die dreigt van richting te veranderen, toch weer daar te loodsen waar hij thuishoort: in haar warme kutje 😋😋. Wat een enorm lekker gevoel gaf dat, achter die heerlijke kont van haar.

Ondertussen was het feest in volle gang, lag het mintgroene lingeriesetje op de salontafel van HaagseB, en zogen beide dames dat het een lieve lust was. Er werd flink geneukt en uiteraard werd Mila ook anaal genomen.

Mila in doggy nemen is één groot feest, met uitzicht op zo'n heerlijke kont. Tijdens die positie was Mila overigens van activiteit gewisseld, namelijk in plaats van lullen afzuigen, hield ze zich bezig met het kutje van Naomi. En daar kwamen die grijpgrage handjes van haar als ze zich geregeld vol overgave op Naomi stortte en beide dames innig tongzoenend van elkaar aan het genieten waren. Wat een heerlijk verjaardagsfeestje!

Aangezien ik 's avonds ook nog een tweede (verjaardags)feestje zou bijwonen, was ik in dubio, of ik deze middag wel klaar zou moeten komen of toch maar zou opsparen voor de avondsessie. Maar bij dit lesbische spel dacht ik, laat maar zitten, we zien wel hoe het vanavond gaat lopen. En daar spoot ik mijn zaad in krachtige klodders over beide dames tegelijk heen.

Wat een gezellig verjaardagsfeestje zeg. De jarige werd gezellig toegezongen, kreeg ook nog een blowjob, zittend op de bank met beide dames knielend voor hem, waarbij het uitzicht op die twee prachtige billen aan de andere kant ook niet verkeerd was om te aanschouwen. Superlekkere taart, die Ho Walker voor ons had meegenomen. En dat maak je ook niet vaak mee bij een verjaardagsfeestje: naakte dames lekker taart zien eten. (HaagseB: pas op, Naomi, straks hangen je borsten in de taart!).

HaagseGB, tot de volgende keer en dit was het leukste verjaardagsfeestje ooit!! Of wacht eens even, er is ook nog een deel 2 😁😆. Het is nog niet afgelopen!!
 
Gangbang HaagseGB vrijdagavond 18 november met Sofie en Emma

Wat een happening zeg, het vrijdagavondfeestje, deel 2.

Het was donker en guur buiten. Maar binnen was de sfeerverlichting aan en de
stemming zat er al goed in. Na al dat geneuk en gezuig tijdens het middagfeestje had ik de verwachting dat het er vanavond niet meer in zou zitten voor mij en dat ik het maar vooral rustig aan zou moeten doen. Maar dat zou dan zeker niet aan de dames kunnen liggen. Wat een formidabele line up zeg! Bij het binnentreden van de woonkamer zag ik beide dames al gezellig met een glaasje tussen de heren staan keuvelen. Ho Walker schrijft hierboven dat hij zich in een studentenflat waande. Precies. Zeg maar een hospiteeravond in een mannenstudentenhuis waar twee jonge Nederlandse studentes op bezoek komen en dat het dan een beetje uit de hand loopt, zeg maar haha 😋😋.

Sofie is een prachtige jonge slanke dame met mooigevormde borsten en een lekker kontje. Ze had een geil zwart lingeriesetje aan en droeg lange zwarte knielaarzen. Die gingen tijdens de sex echter al snel uit. En Emma, wat een lief gezichtje heeft deze dame, met mooie blauwe ogen, heerlijke kleine tietjes, en wat een stel prachtbenen! Ze droeg een roze lingeriesetje met bijpassende naaldhakken. Het ging er erg gemoedelijk aan toe en er werd zelfs afgeteld tot de start 😆.

Maar naast het feit dat het op een soort uit de hand gelopen hospiteeravondje leek, was het natuurlijk ook de verjaardag van Ho Walker en op de achtergrond was HaagseB al druk in de weer om de stukken taart op de bordjes te leggen, terwijl het vrouwelijk deel van de aanwezige gasten druk in de weer was met het afzuigen van de mannelijke gasten. En af en toe hoorde je deepthroat geluidjes. En die geluidjes maakten vervolgens plaats voor heerlijke kreungeluiden die de dames maakten. Beiden werden goed doorgeneukt. Mooi om te zien was dat er ook af en toe oogcontact tussen de beide dames was. Bijvoorbeeld dat Emma in cowgirl positie op en neer ging en over haar schouder naar Sofie keek die in doggy style werd geneukt en een pik in haar mond had. En wat nog meer mooi was: terwijl Emma lekker hard geneukt werd, greep ze iedere keer naar de dichtstbijzijnde gast. Wat voelde dat lekker, dat ze met haar nagels over je lijf ging. Overigens, haar huid voelde ultrazacht aan, niet te geloven zo lekker. En beide lijven van de twee beauties werden steeds warmer door alle actie. HaagseB hoeft voorlopig de verwarming niet aan te zetten.

Ik had al gezegd dat ik vreesde dat het niet meer zou gaan lukken deze avond. Maar zodra HaagseB vroeg of er nog mannen waren die wat sperma over hadden voor de dames, kwam ik BAM direct klaar over de borsten van Sofie. 'Hahaha je bent precies op commando klaar gekomen', grapte Sofie.

Een andere gast spoot geloof ik hoog over Emma heen richting de tv van HaagseB. Het had weinig gescheeld, of HaagseB had de hele week naar Kreatief met Klodder moeten kijken.

Merkwaardig, maar aan het eind van de gangbang drong het pas tot mij door dat Emma een oude bekende is. Mijn hemel, hoe kon ik haar nu vergeten!? Ja, ze was ietsje aangekomen, maar haar lieve gezicht en die formidabele benen zijn toch echt hetzelfde gebleven. Onbegrijpelijk! Maar oh zo tevreden dat ik deze twee toffe dames heb (her)ontmoet!

En met een glimlach op mijn gezicht trok ik voor de tweede keer deze dag de deur achter me dicht, de regenachtige avond van Den Haag tegemoet. Waren alle verjaardagsfeestjes maar zo! Met zulke mooie meiden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan