Gangbang Haagse(G)B 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het jaar 2022 knallend gestart met een feestje bij HaagseB onder de noemer: nieuwjaarsbang. En hoe kun je het jaar beter starten dan te genieten met de wulpse Amber Annabel en de even geile Cheryl!

Na een kleine toost op het nieuwe jaar konden we van start gaan. De meiden hadden er zin in! Zij zorgde er ook voor dat de nieuweling een warm welkom kregen. Na een beste lange ronde pijpen en vingeren werd er eindelijk geneukt. En niet te kort. Doggy (Cheryl op de bank, geil geluid dat geklets van haar lekkere kont) , cowgirl, normaal. En net op het moment dat ik dacht: heey, niemand heeft AA nog DP genomen werd ook dit gedaan door enthousiaste heren. Hoorbaar genoot AA ervan.
Het feestje werd traditie getrouw geëindigd met een bukake. De meiden werden flink getrakteerd door de aanwezige mannen.

Toevoeging op mn voorganger: AA merkte iets op over aardbeien en idd prompt kwam de slagroomspuit. Twee toefjes op de prachtige borsten van AA en een lijntje op haar buik. Moest eig een pijl naar beneden zijn m.i. En ook Cheryl kreeg 2 flinke toefjes op haar kont. Yummie! Heb er daar 1 van opgegeten.

Ik had mijzelf 2 dingen voorgenomen: wat nader kennis te maken met Cheryl en eens een keer niet het CD vol te spuiten. Heb idd wat nader kennis gemaakt met Cheryl, maar dat kan beter (blaim is on me!). En heb ditmaal ook lekker op de mooie borsten van AA gespoten. Best geil!

Verheug mij nu alweer op het volgende feestje!

Njoy3r
 
Het jaar 2022 knallend gestart met een feestje bij HaagseB onder de noemer: nieuwjaarsbang. En hoe kun je het jaar beter starten dan te genieten met de wulpse Amber Annabel en de even geile Cheryl!

Na een kleine toost op het nieuwe jaar konden we van start gaan. De meiden hadden er zin in! Zij zorgde er ook voor dat de nieuweling een warm welkom kregen. Na een beste lange ronde pijpen en vingeren werd er eindelijk geneukt. En niet te kort. Doggy (Cheryl op de bank, geil geluid dat geklets van haar lekkere kont) , cowgirl, normaal. En net op het moment dat ik dacht: heey, niemand heeft AA nog DP genomen werd ook dit gedaan door enthousiaste heren. Hoorbaar genoot AA ervan.
Het feestje werd traditie getrouw geëindigd met een bukake. De meiden werden flink getrakteerd door de aanwezige mannen.

Toevoeging op mn voorganger: AA merkte iets op over aardbeien en idd prompt kwam de slagroomspuit. Twee toefjes op de prachtige borsten van AA en een lijntje op haar buik. Moest eig een pijl naar beneden zijn m.i. En ook Cheryl kreeg 2 flinke toefjes op haar kont. Yummie! Heb er daar 1 van opgegeten.

Ik had mijzelf 2 dingen voorgenomen: wat nader kennis te maken met Cheryl en eens een keer niet het CD vol te spuiten. Heb idd wat nader kennis gemaakt met Cheryl, maar dat kan beter (blaim is on me!). En heb ditmaal ook lekker op de mooie borsten van AA gespoten. Best geil!

Verheug mij nu alweer op het volgende feestje!

Njoy3r
Goedenacht, ik zou graag ook is een gangbang willen meemaken. 😁
Hoeveel mannen zijn er meestal aanwezig?
Bv bij deze met Amber en Cheryl?
Bij voorbaat dank
 
Afgelopen vrijdag 7-1 was het dan zover de New Years bang van Amber Annabel & Cheryl bij HaagsB

Dit was voor mij de eerste bang bij HaagsB. Allereerst mijn complimenten voor de organisatie. Communiceert snel en de rest is alles tot in de puntjes goed geregeld.

Na korte uitleg van de huisregels en een glas bubbels kon het feest beginnen. Gewillige op hun knietjes pijpte AA & Cheryl de aanwezig heren stijf.. Na beide mondjes getest te hebben was het tijd om lekker op mijn rug te gaan liggen en AA mijn jonge heer te laten berijden terwijl ze 2 andere heren heerlijk aan het deepthroaten was. Daarna even gewisseld om Cheryl doggy te nemen. Helaas kon ze mij anaal niet hebben maar gelukkig AA wel en die genoot er van en dat was duidelijk te horen.

De hele middag was er volop actie en heb ik meerdere keren gebruik gemaakt van de gewillige verschillende gaatjes van de twee dames. Dit kan ik iedereen aan raden want wat een geile dames zijn dit!

Een van de hoogtepunten was de DP met AA. Waarbij ik mijn zaad heerlijk hard in het condoom in die verrukkelijke kont van AA mocht spuiten. Na deze Dp had AA even tijd nodig om zich weer op te frissen voor de volgende rondes.

Aan bijna het einde van de GB ging Cheryl nog rond op haar knietjes om mijn mede Gb heerlijk te verwennen met een heerlijke blowjob. Waarna ze ook geil naar mij kroop en mijn jonge heer weer op oorlogsterkte kreeg. Maar ja als AA vraagt of er nog mannen zijn die haar voor de bukake nog 1 keer wil neuken dan kun je natuurlijk geen nee zeggen.

Ik had de eer om AA nog 1 keer goed solo hard door te neuken. Aangemoedigd door mijn toekijkende mede-bangers liet Aa het brandalarm goed afgaan terwijl ik mij naar een laatste hoogtepunt stootte.

Helaas had ik geen kracht meer in mijn jongeheer zitten voor de afsluitende bukake.

Maar gelukkig hadden mijn mede-bangers nog wel wat over om deze heerlijke dames te voorzien van wat Zaad!

En dit zaad werd tot de laatste druppel uit een van mijn mede bangers gezogen.

Amber Anabel & Cheryl en HaagseB bedankt voor een onwijs geile middag!

Geile groet Joshua
 
Ik mocht vandaag mijn zesde sessie alweer bij Haagse meemaken. Man man wat een topmiddag was dat weer. Nu zijn de middagen bij Haagse nog nooit een teleurstelling en altijd geweldig geweest, maar deze was weer echt fantastisch. Met een voor mij en ook voor de andere gasten een nieuwe dame, een echte lekkere neukslet, Liza. Wat een topper dit. Geweldig. Terwijl de mannen omgekleed (zeg maar uitgekleed) op de bank zaten, werd Liza geblinddoekt binnengeleid. Ik zag meteen dat dit een topmiddag moest worden. Wat een prachtig lijf heeft deze, klein van gestalte, vrouw. Op haar knieën midden op het matras werd ze al snel omringd door een aantal stijve piemels, die één voor één haar warme mond binnengingen. Nat en diep. Heerlijk. Die van mij was als tweede aan de beurt. Wat een geweldige ervaring was dat weer. Na even lekker gepijpt te zijn ging ik onder haar liggen om haar heerlijke kutje te proeven en lekker met mijn tong naar binnen te gaan. Wat een genot. Liza pijpte lekker door, maar vroeg toch al snel om de eerste pik in haar geweldige kut. Dat liet één van de mannen zich geen tweede keer zeggen. Hij had het cd al om en Liza op haar knietjes werd lekker stevig op z'n hondjes geneukt. Ook ik deed snel een cd om en kon haar daarna lekker neuken. Zo ging dat maar door en er bleven continu mannen om haar heen staan om gepijpt te worden en om beurten neukten ze Liza lekker in haar zalige neukspleet. Al snel werd het andere neukgaatje bij haar gevonden en deze superslet genoot ervan als er een pik in haar kontje verdween. De drive van haar was enorm, zelden een vrouw gezien die continu maar doorging met pijpen en geneukt worden en bleef aanmoedigen: kom op mannen, ik heb zin in jullie heerlijke pikken. Wat een enthousiasme, wat een passie, wat een drive. Geweldig dit.
Toen Liza met haar kut op de pik van één gast zat en hem bereed stuurde ze er snel op aan om een tweede pik in haar kontje te krijgen. Zo werd ze heerlijk DP genomen. Ook ik heb haar lekker anaal kunnen nemen, wat heerlijk was. Na een klein uurtje was voor mij de spanning zo groot geworden dat ik wilde klaarkomen. Dat deed ik heerlijk over haar gezicht en in haar mond. Wat een genot.
Ik moest even een kwartiertje bijkomen en opladen maar daarna volgde snel het vervolg, dat met lekker neuken en gepijpt worden eindigde in wederom een orgasme in haar reeds met zaad gevulde mond. Ze slikte alles heerlijk door en daarop volgde een slot bukkake, waar ik dan wel niet meer aan meedeed, maar genoot van het genieten van al die mannen en het echte genot dat Liza uitstraalde. Het was werkelijk een geweldige middag. Zoals altijd bij Haagse, maar deze was er wel een om in te lijsten. Wat een prachtige vrouw, wat een heerlijk lichaam, wat een drive, wat een passie, wat een seks, wat een genot en zo fijn om te zien dat zo'n dame zo'n plezier beleefd en dat ook uitstraalt. Bedankt Liza, bedankt Haagse weer voor de geweldige middag. Tot snel.
 
Ik mocht vandaag mijn zesde sessie alweer bij Haagse meemaken. Man man wat een topmiddag was dat weer. Nu zijn de middagen bij Haagse nog nooit een teleurstelling en altijd geweldig geweest, maar deze was weer echt fantastisch. Met een voor mij en ook voor de andere gasten een nieuwe dame, een echte lekkere neukslet, Liza. Wat een topper dit. Geweldig. Terwijl de mannen omgekleed (zeg maar uitgekleed) op de bank zaten, werd Liza geblinddoekt binnengeleid. Ik zag meteen dat dit een topmiddag moest worden. Wat een prachtig lijf heeft deze, klein van gestalte, vrouw. Op haar knieën midden op het matras werd ze al snel omringd door een aantal stijve piemels, die één voor één haar warme mond binnengingen. Nat en diep. Heerlijk. Die van mij was als tweede aan de beurt. Wat een geweldige ervaring was dat weer. Na even lekker gepijpt te zijn ging ik onder haar liggen om haar heerlijke kutje te proeven en lekker met mijn tong naar binnen te gaan. Wat een genot. Liza pijpte lekker door, maar vroeg toch al snel om de eerste pik in haar geweldige kut. Dat liet één van de mannen zich geen tweede keer zeggen. Hij had het cd al om en Liza op haar knietjes werd lekker stevig op z'n hondjes geneukt. Ook ik deed snel een cd om en kon haar daarna lekker neuken. Zo ging dat maar door en er bleven continu mannen om haar heen staan om gepijpt te worden en om beurten neukten ze Liza lekker in haar zalige neukspleet. Al snel werd het andere neukgaatje bij haar gevonden en deze superslet genoot ervan als er een pik in haar kontje verdween. De drive van haar was enorm, zelden een vrouw gezien die continu maar doorging met pijpen en geneukt worden en bleef aanmoedigen: kom op mannen, ik heb zin in jullie heerlijke pikken. Wat een enthousiasme, wat een passie, wat een drive. Geweldig dit.
Toen Liza met haar kut op de pik van één gast zat en hem bereed stuurde ze er snel op aan om een tweede pik in haar kontje te krijgen. Zo werd ze heerlijk DP genomen. Ook ik heb haar lekker anaal kunnen nemen, wat heerlijk was. Na een klein uurtje was voor mij de spanning zo groot geworden dat ik wilde klaarkomen. Dat deed ik heerlijk over haar gezicht en in haar mond. Wat een genot.
Ik moest even een kwartiertje bijkomen en opladen maar daarna volgde snel het vervolg, dat met lekker neuken en gepijpt worden eindigde in wederom een orgasme in haar reeds met zaad gevulde mond. Ze slikte alles heerlijk door en daarop volgde een slot bukkake, waar ik dan wel niet meer aan meedeed, maar genoot van het genieten van al die mannen en het echte genot dat Liza uitstraalde. Het was werkelijk een geweldige middag. Zoals altijd bij Haagse, maar deze was er wel een om in te lijsten. Wat een prachtige vrouw, wat een heerlijk lichaam, wat een drive, wat een passie, wat een seks, wat een genot en zo fijn om te zien dat zo'n dame zo'n plezier beleefd en dat ook uitstraalt. Bedankt Liza, bedankt Haagse weer voor de geweldige middag. Tot snel.
Klinkt weer als een geslaagde middag, jammer dat ik er niet bij was, haha 😌
 
😂 Ik doe lekker waar ik zin in heb
Hoe dan ook, was Leuke gb. Helaas te lang niet geneukt dus te geil.... Toen ik een gaatje hoger ging te snel klaar gekomen wat niet prestatieverbeterend werkt.
Pauline kan heerlijk pijpen..... Heeft meerdere DP gedaan..... En aan het einde dat prachtige gezichtje onder gespoten.
Goeie recensie, lekker kort. Top! Fijn dat je genoten heb en lekker doet waar jij zin in heb. Geniet ervan!
 
Vandaag was ik ook bij deze GB. Erg gezellige sfeer. Pauline is een zeer mooie dame die er niet voor schuwt zich in alle gaatjes te laten verwennen. Een DP kon ik dan ook niet laten schieten. Het kruit verschoot ik zodoende dan ook snel. De middag werd afgesloten met een geile bukake. Pauline's gezicht droop van het sperma. De roodharige dame die vandaag erbij was om wat te oriënteren hoop ik ooit ook nog eens in volle actie mee te mogen maken. Dan ben ik zeker weer van de partij! Bedankt Pauline (& Haagse) voor een fijne geile middag! Tot de volgende keer!
 
Vandaag was ik ook bij deze GB. Erg gezellige sfeer. Pauline is een zeer mooie dame die er niet voor schuwt zich in alle gaatjes te laten verwennen. Een DP kon ik dan ook niet laten schieten. Het kruit verschoot ik zodoende dan ook snel. De middag werd afgesloten met een geile bukake. Pauline's gezicht droop van het sperma. De roodharige dame die vandaag erbij was om wat te oriënteren hoop ik ooit ook nog eens in volle actie mee te mogen maken. Dan ben ik zeker weer van de partij! Bedankt Pauline (& Haagse) voor een fijne geile middag! Tot de volgende keer!
Ben heel benieuwd naar die 'roodharige' een beetje mijn type 😉...kan je wat meer vertellen over haar? Heeft ze een advertentie? PM mag natuurlijk altijd.
 
Ben heel benieuwd naar die 'roodharige' een beetje mijn type 😉...kan je wat meer vertellen over haar? Heeft ze een advertentie? PM mag natuurlijk altijd.
Deze dame was een dame van een stel die gewoon eens mee wilde kijken. Ze was dus gewoon een gast, zoals mijn andere gasten. Nergens toe verplicht, dus er is ook geen verdere informatie.
 
Vandaag was het dan zover. De eerste SPECIAL van HaagseGB. En wat voor één? De Vlaamse topper Ginger deed een blowbang. Alleen pijpen en niet neuken, Missen we dat laatste? Nee zeker niet, want dit was een middag om nooit te vergeten. De aanwezige heren stonden naakt in een kring toen de heerlijke slet werd binnengebracht, In een heerlijke outfit, bekend als het schoolmeisjespakje. Ze straalde, als altijd toen ze de verlangde heren zag die allen bewonderend naar haar keken en verlangend hun gegroeide geslachten aan haar toonden. Ginger ging snel in midden van de kring op haar knietjes en alle heren werden om beurten heerlijk gepijpt. Nadat ik mijn eerste heerlijke beurt had gehad zakte ik door mijn knieën om onder haar rokje haar roze slipje van haar heerlijk kontje te ontdoen wat ze gewillig toeliet. Haar zalig gladgeschoren kutje voelde fantastisch en het deed mij besluiten om onder haar te kruipen om haar heerlijk te likken. Wat een geweldig lekkere smaak heeft zij toch tussen haar slanke benen. Terwijl ik haar befte ging ze door met de mannen om beurten te verwennen in haar zachte en warme mond. De mannen genoten volop en hadden moeite om het orgasme uit te stellen. De afspraak was immers om pas te ontladen na zo ongeveer 45 á 50 minuten. Na een volgende ronde hebben we ook haar rokje uitgedaan en later ook het bovenstukje zodat ze rest van de sessie alleen nog kousen en schoenen aanhad. De schat ging lekker door met rondjes pijpen en daarbij werd ze in haar kruis gelikt, gevingerd en later ook verwend met de satisfyer, hetgeen ze wel waardeerde. En toen, na 50 minuten genot kwam het hoogtepunt: de bukkake op haar gezicht en in haar mond. Ik geloof dat ik de eerste was die haar kostelijk geopende mond volspoot met sperma en snel daarna volgde de volgende ontlading. Alle mannen kwamen in korte tijd achter elkaar over haar gezicht en in haar mond klaar en het was een prachtig gezicht dat lieve smoeltje helemaal onder gekliederd te zien genieten. Wat een feest, wat een meid, wat een zaligheid.
Deze SPECIAL mag absoluut niet de laatste zijn. Natuurlijk gaan de gewone (wat is gewoon? want ook die zijn geweldig bij HaagseGB) ook door en speciaal moet speciaal blijven, maar we hopen natuurlijk op herhalingen. En ik hoop om met deze heerlijke Ginger nog eens zo'n feestje mee te maken. Ik ben een echte Ginger-fan, dat mag duidelijk zijn.
Ginger, bedankt, je bent top. Haagse, bedankt voor de weer geweldige organisatie, de sfeer die maakt en de gastvrijheid. Een topmiddag om niet te vergeten.
 
Vandaag was het dan zover. De eerste SPECIAL van HaagseGB. En wat voor één? De Vlaamse topper Ginger deed een blowbang. Alleen pijpen en niet neuken, Missen we dat laatste? Nee zeker niet, want dit was een middag om nooit te vergeten. De aanwezige heren stonden naakt in een kring toen de heerlijke slet werd binnengebracht, In een heerlijke outfit, bekend als het schoolmeisjespakje. Ze straalde, als altijd toen ze de verlangde heren zag die allen bewonderend naar haar keken en verlangend hun gegroeide geslachten aan haar toonden. Ginger ging snel in midden van de kring op haar knietjes en alle heren werden om beurten heerlijk gepijpt. Nadat ik mijn eerste heerlijke beurt had gehad zakte ik door mijn knieën om onder haar rokje haar roze slipje van haar heerlijk kontje te ontdoen wat ze gewillig toeliet. Haar zalig gladgeschoren kutje voelde fantastisch en het deed mij besluiten om onder haar te kruipen om haar heerlijk te likken. Wat een geweldig lekkere smaak heeft zij toch tussen haar slanke benen. Terwijl ik haar befte ging ze door met de mannen om beurten te verwennen in haar zachte en warme mond. De mannen genoten volop en hadden moeite om het orgasme uit te stellen. De afspraak was immers om pas te ontladen na zo ongeveer 45 á 50 minuten. Na een volgende ronde hebben we ook haar rokje uitgedaan en later ook het bovenstukje zodat ze rest van de sessie alleen nog kousen en schoenen aanhad. De schat ging lekker door met rondjes pijpen en daarbij werd ze in haar kruis gelikt, gevingerd en later ook verwend met de satisfyer, hetgeen ze wel waardeerde. En toen, na 50 minuten genot kwam het hoogtepunt: de bukkake op haar gezicht en in haar mond. Ik geloof dat ik de eerste was die haar kostelijk geopende mond volspoot met sperma en snel daarna volgde de volgende ontlading. Alle mannen kwamen in korte tijd achter elkaar over haar gezicht en in haar mond klaar en het was een prachtig gezicht dat lieve smoeltje helemaal onder gekliederd te zien genieten. Wat een feest, wat een meid, wat een zaligheid.
Deze SPECIAL mag absoluut niet de laatste zijn. Natuurlijk gaan de gewone (wat is gewoon? want ook die zijn geweldig bij HaagseGB) ook door en speciaal moet speciaal blijven, maar we hopen natuurlijk op herhalingen. En ik hoop om met deze heerlijke Ginger nog eens zo'n feestje meet te maken. Ik ben een echte Ginger-fan, dat mag duidelijk zijn.
Ginger, bedankt, je bent top. Haagse, bedankt voor de weer geweldige organisatie, de sfeer die maakt en de gastvrijheid. Een topmiddag om niet te vergeten.
Top recensie !
 
Er staat a.s. vrijdag weer een feestje gepland bij HaagseGB; nu heb ik gehoord dat hij nog wel één of twee aanmeldingen kan gebruiken. Zijn gegevens staan in het derde bericht van deze rubriek, dus hierbij van harte aanbevolen. De dame is ex-Ramontiek en staat bekend als absolute pijpexpert...
 
Er staat a.s. vrijdag weer een feestje gepland bij HaagseGB; nu heb ik gehoord dat hij nog wel één of twee aanmeldingen kan gebruiken. Zijn gegevens staan in het derde bericht van deze rubriek, dus hierbij van harte aanbevolen. De dame is ex-Ramontiek en staat bekend als absolute pijpexpert...
En 5 tong piercings 😌 hoop dat het doorgaat
 
Vorige donderdag was ik er ook bij. Mijn eerste keer. Het was al direct een special voor mij, maar gezien ik anti condoom ben kwam deze special me goed uit. Ik denk dat als de druk in zo'n kleine groep er had op gelegen om te neuken (en dus een condoom om te moeten doen) voor mij teveel stress zou hebben bezorgd.


Eigenlijk is alles al zeer mooi omschreven door Jimmy. We hadden te doen met een Belgische vrouw dus, ik schat haar 25 jaar, schoon gezichtje. De dreadlocks waren voor mij op foto wat afschrikwekkend (ik vind dreadlocks iets cool in sommige gevallen maar niet iets geil in de meeste gevallen), maar toen ik zag dat er geen condooms mee gemoeid waren en dat ik die dag toevallig verlof had staan (wou eigenlijk enkele dagen naar Duitsland), heb ik de stap toch gewaagd. En geen spijt van gekregen want de dame zag er lekker uit. Ze was ook goedlachs. Misschien iets te goedlachs. Iedereen kreeg evenveel aandacht, in totaal een 8 tal mannen. Tot mijn grote verbazing slaagde ik er in alles op te houden tot het einde, ik was zelfs de laatste die spoot. Maar ik heb wel serieus moeten edgen. De dame haar gezicht hing volledig vol, haar vriend maakte er nog een kiekje van.
 
Vorige donderdag was ik er ook bij. Mijn eerste keer. Het was al direct een special voor mij, maar gezien ik anti condoom ben kwam deze special me goed uit. Ik denk dat als de druk in zo'n kleine groep er had op gelegen om te neuken (en dus een condoom om te moeten doen) voor mij teveel stress zou hebben bezorgd.


Eigenlijk is alles al zeer mooi omschreven door Jimmy. We hadden te doen met een Belgische vrouw dus, ik schat haar 25 jaar, schoon gezichtje. De dreadlocks waren voor mij op foto wat afschrikwekkend (ik vind dreadlocks iets cool in sommige gevallen maar niet iets geil in de meeste gevallen), maar toen ik zag dat er geen condooms mee gemoeid waren en dat ik die dag toevallig verlof had staan (wou eigenlijk enkele dagen naar Duitsland), heb ik de stap toch gewaagd. En geen spijt van gekregen want de dame zag er lekker uit. Ze was ook goedlachs. Misschien iets te goedlachs. Iedereen kreeg evenveel aandacht, in totaal een 8 tal mannen. Tot mijn grote verbazing slaagde ik er in alles op te houden tot het einde, ik was zelfs de laatste die spoot. Maar ik heb wel serieus moeten edgen. De dame haar gezicht hing volledig vol, haar vriend maakte er nog een kiekje van.
Dat plaatje zie ik zo voor me… Heerlijk!!
 
Vorige donderdag was ik er ook bij. Mijn eerste keer. Het was al direct een special voor mij, maar gezien ik anti condoom ben kwam deze special me goed uit. Ik denk dat als de druk in zo'n kleine groep er had op gelegen om te neuken (en dus een condoom om te moeten doen) voor mij teveel stress zou hebben bezorgd.


Eigenlijk is alles al zeer mooi omschreven door Jimmy. We hadden te doen met een Belgische vrouw dus, ik schat haar 25 jaar, schoon gezichtje. De dreadlocks waren voor mij op foto wat afschrikwekkend (ik vind dreadlocks iets cool in sommige gevallen maar niet iets geil in de meeste gevallen), maar toen ik zag dat er geen condooms mee gemoeid waren en dat ik die dag toevallig verlof had staan (wou eigenlijk enkele dagen naar Duitsland), heb ik de stap toch gewaagd. En geen spijt van gekregen want de dame zag er lekker uit. Ze was ook goedlachs. Misschien iets te goedlachs. Iedereen kreeg evenveel aandacht, in totaal een 8 tal mannen. Tot mijn grote verbazing slaagde ik er in alles op te houden tot het einde, ik was zelfs de laatste die spoot. Maar ik heb wel serieus moeten edgen. De dame haar gezicht hing volledig vol, haar vriend maakte er nog een kiekje van.
Niet mijn bedoeling om vervelend naar je te doen.... Maar stress om een condoom..... Misschien eens thuis oefenen.......
 
Vorige donderdag was ik er ook bij. Mijn eerste keer. Het was al direct een special voor mij, maar gezien ik anti condoom ben kwam deze special me goed uit. Ik denk dat als de druk in zo'n kleine groep er had op gelegen om te neuken (en dus een condoom om te moeten doen) voor mij teveel stress zou hebben bezorgd.


Eigenlijk is alles al zeer mooi omschreven door Jimmy. We hadden te doen met een Belgische vrouw dus, ik schat haar 25 jaar, schoon gezichtje. De dreadlocks waren voor mij op foto wat afschrikwekkend (ik vind dreadlocks iets cool in sommige gevallen maar niet iets geil in de meeste gevallen), maar toen ik zag dat er geen condooms mee gemoeid waren en dat ik die dag toevallig verlof had staan (wou eigenlijk enkele dagen naar Duitsland), heb ik de stap toch gewaagd. En geen spijt van gekregen want de dame zag er lekker uit. Ze was ook goedlachs. Misschien iets te goedlachs. Iedereen kreeg evenveel aandacht, in totaal een 8 tal mannen. Tot mijn grote verbazing slaagde ik er in alles op te houden tot het einde, ik was zelfs de laatste die spoot. Maar ik heb wel serieus moeten edgen. De dame haar gezicht hing volledig vol, haar vriend maakte er nog een kiekje van.
Enorm knappe dame vind ik dat, en de dreadlocks staan haar goed ;) klinkt als een toffe ervaring! Hoe bedoel je dat ze misschien te goedlachs was?
 
Vandaag een spetterende bang gehad met de sloppy blowjob queen Kim en dat terwijl het misschien niet doorging door te weinig aanmeldingen 😅

Nou het aantal mannen vereist was gelukkig bereikt om Kim te temmen.

De denker stond als eerste klaar om gulzig afgezogen te worden door Kim en de tijd was 13:58
Iemand had er zin in 🤣

De rest van de mannen waren geduldig aan het wachten tot de wisseling van plek.

Het gesop en geslurp klonk als muziek in de oren.

Een paar goede pikken zorgde ervoor dat Kim trillend klaar kwam, heerlijk.

Ook ik werd heerlijk afgezogen en de balletjes gelikt, heerlijk wipje gemaakt nog.

10 voor 4 was er nog tijd voor een bukkake, Kim stond al klaar met haar beker en lepeltje 😅
Heerlijk als eerste m'n donatie kunnen doen, heerlijk.
Toen iedereen klaar was nam Kim nog een slokje zaad en liet het lekker over haar borsten druipen.

Kim bedankt en HaagseB bedankt 😉

Even correctie van mij, zijn dus geen 5 piercings maar twee, my bad 😅 voelde alsnog super aan.
 
Kun je van een feestje weggaan met een grote grijns op je gezicht en tegelijkertijd een beetje verdrietig? Ja, dat kan, want dat overkwam me vandaag in Den Haag. De aanleiding heet Kim.

Kim was vandaag te gast bij HaagseGB. Ik keek er naar uit, want Kim was bekend van een andere organisator, en als Kim daar op het rooster stond dan was het altijd feest. (De eerste keren had Kim nog zo'n schattig driehoekje rossig schaamhaar, en ik beken hierbij dat als ik, nog maanden later tijdens seks of zelfbevrediging tegen een orgasme aanzat en nog even een zetje nodig had, ik alleen maar aan dat driehoekje hoefde te denken, en dan kwam ik). Die tijd is helaas voorbij, maar HaagseGB had Kim gelukkig weer ingevangen voor een vrijmibo met weinig kleren, dus ik meldde me enthousiast aan, en gelukkig was ik niet alleen.

De ontvangst was hartelijk, en al snel werd de matras in gebruik genomen. In de voor Kim karakteristieke pose: zij op haar knieën, van achteren door iemand genomen, en van voren iemand heel erg nat pijpen, en dat is bepaald geen straf voor diegene. Er ontstaat dan ook altijd typisch een wachtrij voor een pijpsessie terwijl Kim's kutje soms even niet bediend wordt, en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Maar we hadden vandaag een goed team mannen, een ingespeeld team mag ik wel zeggen, en werd er goed afgewisseld aan beide kanten. Na een kwartiertje was "Kim's knopje" (zoals ze dat zelf noemde) gevonden, en dat betekent dat Kim op stoom is om aan de lopende band klaar te komen. Ikzelf maakte de fout om even niet door te stoten toen dat wel nodig was, en Kim wees me terecht op mijn plichten. Een gangbang met Kim is werken voor de mannen! Al snel leidde Kim's pijpkwaliteiten ook tot de eerste ladingen sperma op haar tong en dat zag er goed uit. Na een uurtje hard werken kwam dan een moment waarop Kim weer klaarkwam, maar dan echt op de manier die we kennen: helemaal van de kaart, schokkend en trillend als in de Exorcist.

Goed, tijd voor een korte pauze. En nu verklapte Kim ons een leuk feitje: ze is erg gevoelig voor het likken van haar tenen tijdens de seks. Ja hallo, dat vertelt ze dan na een kleine drie jaar dat ik haar ken! Hoeveel lol hadden we niet kunnen hebben als we dat eerder hadden geweten? Never mind. Na de pauze weer lekker verder, Kim nu op haar rug. Een medestrijder pakte de rechtervoet van Kim en haar kousen gingen uit. Dus ik naar de linkervoet. En terwijl iemand Kim flink doorneukte begonnen wij haar voeten te likken (die overigens helemaal schoon en geurloos waren). Nou dat hebben we geweten! Om nog eens een film te noemen: in Deep Throat zit Linda Blair's clitoris in haar keel, bij Kim waarschijnlijk tussen haar tenen. Wat mooi om haar steeds weer te zien en voelen klaarkomen. En weer gingen er ladingen sperma over haar hals en gezicht. Bij het schoonmaken gehoorgang niet vergeten!

Laatste rondje weer op de knieën, en tijd voor de spermadouche. HaagseGB kwam met een glas en een lepeltje. Wij om Kim heen, en ik was zo opgewonden dat ik een flinke lading over en in haar mond kon spuiten, die Kim handig in het glas liet verdwijnen. En zo waren er nog meer, de laatste lading van mijn buurman kwam uit zijn tenen. En Kim alles oplepelen. En daarna een beetje spelen met sperma. Wat een vrouw. Een verdiend applaus, en nagenieten. Topmiddag!

Waarom dan een beetje verdrietig? Wel, het was een van de laatste feestjes van Kim. Misschien dat we haar nog eens hier en daar treffen, in een lesbisch spel met een andere dame, en wie weet mogen er dan wat mannen bij. Maar het voelde toch als het einde van een tijdperk. Maar wacht, dat kan toch helemaal niet? Ga maar protesteren, zegt Kim, piemels in de lucht! Ik begin een petitie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan