Gangbang Haagse(G)B 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was op weg naar Milan Zuiderpark om @neukpop en @DonaldDucky daar te ontmoeten voor een bhatwaan, maar onderweg even een tussenstop gemaakt bij @HaagseB voor een feestje met @Mila. Ik kende haar nog niet.

Venue: de huiskamer van HaagseB, gezellig.

De dame Mila: jammie, een leuke, iets vollere dame, maar wat een lekker figuur heeft ze, een heerlijke volle kont en prachtige borstjes. Mooie sprekende ogen en lichtbruine lange haren 😍😍. En weet je wat nu zo mooi was? Haar lichtbruine haren veranderden gaandeweg de gangbang in donkerbruin, door het zweet, zoveel energie zat er in deze meid.

Ze ging superenthousiast van start en dat hebben wij mannen geweten: lekker met voldoende kracht pijpen (oeff), ze vond het lekker om ook veel spuug te gebruiken en de ballen hierbij niet over te slaan. Daarbij keek ze de mannen met haar mooie ogen aan, 😍🤩. In doggy style bewoog ze fanatiek mee, anaal was geen probleem bij haar. En zo werden er ook een paar DP'tjes afgehandeld waarbij ze moeiteloos meebewoog. En wat ook moeiteloos was: ze trok het zaad uit de deelnemers, in haar gezicht, op haar borsten, op haar rug, één deelnemer presteerde het over haar hoofd heen te schieten (!), ja het laken moest ook verschoond worden. Door haar mooie en sympathieke verschijning kostte het mij ook geen enkele moeite om in deze twee uurtjes twee keer bij haar klaar te komen. Wat een heerlijke meid!!

Met een glimlach trok ik even na 16u de deur achter me dicht, nog tijd genoeg voor Milan Zuiderpark.
waar is dit?
 
Hebben jullie ook wel eens dat het eigenlijk te heet is om te neuken? .... .... Nee, hè? Ik ook niet. Niemand had natuurlijk kunnen voorzien dat het op 12 augustus 32 graden zou worden. Maar HaagseGB wel, die had een hele batterij coolers laten aanrukken om de temperatuur op het feestje van vandaag beheersbaar te houden. Is niet echt gelukt, maar was wel een gaaf feestje!

Want, niemand minder dan Natasja en Kim waren er vandaag! Natasja die al eerder geweest is onder een andere naam, en Kim zou in februari één van haar laatstje feestjes doen, maar na het aanbieden van een petitie met duizenden en duizenden handtekeningen (van mij, hoeven toch niet uniek te zijn?) kwam ze toch weer langs. En dat hebben we geweten! Natasja en Kim zijn ook een stel, en niet vies van enige lesbische aktie zo tijdens de gangbang, altijd leuk. Behalve dat ze steeds gestoord werden door stijve piemels die in mond of kutje geduwd werden, gelukkig zijn de dames daar ook niet vies van!

Al vanaf de start werden de dames nauwelijks met rust gelaten. Twee rondjes piemels rond de dames stonden al snel stijf. Je door Kim kleddernat laten pijpen terwijl ze zelf geniet van een harde dikke pik in haar kutje is iets dat voor iedere man eigenlijk op de bucketlist moet staan. Want als bij Kim de knop om is, dan gaat ze los. Een beetje spelen met haar voeten en zuigen aan de tenen werkt eigenlijk altijd, en het is zo geil om Kim te zien genieten. Maar ook Natasja liet zich gaan, en het gekreun was niet van de lucht.

Na een uurtje verrassing van HaagseGB: waterijsjes om af te koelen! Die gingen er in als, eh, waterijsjes op een tropische dag. Verder was alles natuurlijk ook weer tot in de puntjes verzorgd, en kwam iedereen denk ik aan zijn trekken. Ook was er een nieuweling in de gb-wereld onder de mannen op zijn eerste feestje, ik denk wel dat-ie terug komt ...
Na twee uurtjes was het dan tijd voor de bukkake. Als het zo heet is dan duurt dat bij mij altijd even, maar het lukte toch weer om een flinke lading over en in Kim's mondje te spuiten, en ook de andere mannen deden goed hun best. Alleen Z. kon het weer niet laten om naast te schieten, meer oefenen, Z.!

Laten we hopen dat Natasja en Kim dit snel nog eens dunnetjes over willen doen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
  8. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een maand geleden had ik me aangemeld voor dit feestje met deze twee dames.
Het was mijn tweede bezoek aan HaagseGB en de eerste keer met Bo was mij goed bevallen.

HaagseGB is een goed georganiseerde thuis-GB en de deelnemers worden door middel van een besloten nieuwsbrief uitgenodigd.
Je krijgt duidelijke instructies over de ontvangst-procedure en wordt discreet opgehaald aan de voordeur.
Eenmaal in het appartement krijg je een eigen plastic bak voor je kleding en persoonlijke spullen.
Daarna kan je je even douchen voordat om klokslag 1400 uur de GB gaat beginnen.

Bij binnenkomst zat Natascha op de bank.
Het bleek de dame te zijn van mijn eerste GB bij HaagseGB en het weerzien was allerhartelijkst.
Ze was mooi gebruind door een vakantie op Kaapverdië en ze zag er prachtig uit.
Een stevig lijf met goede billen en de nodige tattoos.

Iets verderop in de kamer maakte ik kennis met Kim.
Een slanke dame met kort blond haar gehuld in een mooi setje en rode highheels.
Ze maakte leuk contact en babbelde leuk mee.

Toen iedereen eenmaal was gedouched begon het praatje van de vriendelijke gastheer en het feestje barstte los.
Ondanks de warmte gingen de dames twee uur lang door met een korte pauze op de helft.
Iedereen kon zijn pik in het mondje of kutje van elke dame stoppen.
De dames zaten vooral in doggystyle of op de rug met twee lesbische intermezzo's tussendoor.

Helaas had ik niet zo'n klik met Kim, ik denk dat ik haar irriteerde, maar ik maakte er geen punt van.
Ik heb wel even mijn pik in haar mond kunnen stoppen maar als het niet van harte gaat is voor mij de lol er al gauw van af.
Maar ze zag er beeldig uit en haar acties maakte mij toch erg geil.
Ik speelde een beetje met haar voet terwijl ze geneukt werd met een pik in haar mond die verdween en ik spoot haar voetzool onder en smeerde het uit met mijn pik.
Toch weer een bucketlist-dingetje afgevinkt.

Natasja maakte mijn sessie nog redelijk goed door mijn pik af te zuigen en met haar tongetje mijn balletjes te likken.
Het zorgde voor een heerlijk orgasme van mijn kant en een glimlach.

Op het eind wilde ik nog even doggy neuken en klaarkomen bij Kim maar een verkeerde opmerking zorgde ervoor dat ik het snel afbrak en lekker ging douchen.

Er is genoeg ruimte om even te pauzeren, iets te drinken, even nog een douche te nemen of om een ijsje te eten.

Kortom een goede GB in een huiselijke sfeer. vriendelijke gastheer, een wisselende line-up, hapjes en drankjes aanwezig en een zeer scherpe prijs.
Ik kom hier graag weer terug.
 
Vrijdag 12/8 was ik weer eens aanwezig op de altijd goed georganiseerde bangs van HaagseB. Ditmaal had hij twee toppers: Natasha (die al eerder was geweest) en metgezel/vriendin Kim. Ikzelf ben al gecharmeerd van Natasha met haar prachtige grote borsten en een heerlijke kont, maar ook van Kim ben ik onder de indruk. O.a. mede door haar heerlijke kont en ik ook weet dat ze bep handeling doet dat ik enorm geil vindt. Kim doet nl lekkere sloppy pijpen met veel speeksel..

Vanaf het startschot is er continu actie gewest. Op een kleine pauze van ca 10 min met wat afkoeling middels een ijsje (of dat hielp tegen de hitte die zich in de ruimte afspeelde vraag ik mij af 😉) zijn Kim en Natasha continu bezig geweest. Elk moment zaten er wel pikken in hun mondjes en poesjes. Mede door onze (wij mannen, red.) schuld is er helaas niet veel lesbische content voorbij gekomen. Simpelweg omdat de twee meiden te lekker zijn om niets mee te doen. Echter hetgene wat qua lesbische content (o.a. elkaar likken, elkaar verwennen met speeltjes) voorbij kwam was echt mega geil om te zien!

Tegen het einde natuurlijk de afsluiting met bukake waar grotendeel prima gehoor aan gaf.

HaagseB toonde zich weer een goede organisator. Ruimte was naast de meiden gevuld met diverse ventilators en airco's om het enigszins af te koelen. En in de pauze trakteerde hij op ijsjes - wel met de opmerking deze op te eten en niet ergens in te schuiven. Ondeugende gedachtes heeft HaagseB toch 😉

NB: kleine reactie op Rick666 - in mn optiek is Kim een dame die graag overzicht en enigszins controle houdt. Ik snap dat wel. Wij mannen moeten soms even bijgestuurd worden of ietsjes teruggefloten worden. Is niets mis mee..

NJoy3r
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdag, 19 aug, HaagseGB weer eens bezocht. Dit keer voor Liza.Liza was voor mij onbekend en vol verwachting klopte mijn broek.

Nadat alle deelnemers hadden gedoucht, werd Liza gepresenteerd. Zij heeft een prettig stevig lichaam en een mooie kop. Haar zou ik wel eens een body massage willen geven, maar daar kwam ik niet voor. en Liza ook niet.

Na het aanvangssignaal waarbij zij pijpend de kring rond ging tot het eind, is zij tussendoor alleen gestopt om 'even' iets te drinken. Wat een inzet.
Alle standjes en stevig aanpakken is geen probleem. Het vullen van alle gaatjes ....... tuurlijk, Liza doet het.
Zij is niet te stoppen en is onverzadigbaar. Wat een uithoudingsvermogen heeft die dame. Iedereen ging tevreden en leeg naar huis.

Wat ook niet onvermeld mag blijven is de goede verzorging en hygiëne van HaagseGB. Ook deze keer weer perfect geregeld met coolers, handdoeken, eten en drinken.
En daar kom je voor terug: de prettige sfeer, schone locatie en natuurlijk de geweldige dames.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen vrijdag, 19 aug, HaagseGB weer eens bezocht. Dit keer voor Liza.Liza was voor mij onbekend en vol verwachting klopte mijn broek.

Nadat alle deelnemers hadden gedoucht, werd Liza gepresenteerd. Zij heeft een prettig stevig lichaam en een mooie kop. Haar zou ik wel eens een body massage willen geven, maar daar kwam ik niet voor. en Liza ook niet.

Na het aanvangssignaal waarbij zij pijpend de kring rond ging tot het eind, is zij tussendoor alleen gestopt om 'even' iets te drinken. Wat een inzet.
Alle standjes en stevig aanpakken is geen probleem. Het vullen van alle gaatjes ....... tuurlijk, Liza doet het.
Zij is niet te stoppen en is onverzadigbaar. Wat een uithoudingsvermogen heeft die dame. Iedereen ging tevreden en leeg naar huis.

Wat ook niet onvermeld mag blijven is de goede verzorging en hygiëne van HaagseGB. Ook deze keer weer perfect geregeld met coolers, handdoeken, eten en drinken.
En daar kom je voor terug: de prettige sfeer, schone locatie en natuurlijk de geweldige dames.
 
Afgelopen vrijdag, 19 aug, HaagseGB weer eens bezocht. Dit keer voor Liza.Liza was voor mij onbekend en vol verwachting klopte mijn broek.

Nadat alle deelnemers hadden gedoucht, werd Liza gepresenteerd. Zij heeft een prettig stevig lichaam en een mooie kop. Haar zou ik wel eens een body massage willen geven, maar daar kwam ik niet voor. en Liza ook niet.

Na het aanvangssignaal waarbij zij pijpend de kring rond ging tot het eind, is zij tussendoor alleen gestopt om 'even' iets te drinken. Wat een inzet.
Alle standjes en stevig aanpakken is geen probleem. Het vullen van alle gaatjes ....... tuurlijk, Liza doet het.
Zij is niet te stoppen en is onverzadigbaar. Wat een uithoudingsvermogen heeft die dame. Iedereen ging tevreden en leeg naar huis.

Wat ook niet onvermeld mag blijven is de goede verzorging en hygiëne van HaagseGB. Ook deze keer weer perfect geregeld met coolers, handdoeken, eten en drinken.
En daar kom je voor terug: de prettige sfeer, schone locatie en natuurlijk de geweldige dames.
All for one, and one for all!
 
Vanmiddag voor de eerste keer een GB bij Haagse bezocht.
De gangbang was eigenlijk volgeboekt maar er was een afzegging waardoor ik vandaag toch nog aan kon sluiten. Ik moest door de last minute eerder het feest verlaten maar wat een geweldige ervaring!! Aanwezig waren Sofie en Mila, Haagse, nog een gastheer en 11 of 12 heren. Wat een heerlijk feestje! De heren hadden respect voor de dames en elkaar. Gunden elkaar alle ruimte, dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Mila en Sofie, respect voor jullie uithoudingsvermogen en sexdrive! Heerlijk om mee te maken. Wat een zalige meiden zijn jullie! Mijn hoogtepunt was wel dat beide dames mij tegelijk begonnen af te zuigen en elkaar ook nog heerlijk geil begonnen te tongzoenen. Ik stond er bij en keek er naar 😳 ( begreep later van Haagse dat dit zeer uitzonderlijk was )! Voor mij een ervaring die zeker om een herhaling vraagt. Haagse, dank voor je gastvrijheid en het organiseren en tot de volgende.
 
Zo, dat was inderdaad weer een heftige middag in het Haagse! Twee dames die allebei al eerder waren geweest, Sofie en Mila, nu voor het eerst samen. Ik dacht dat ze elkaar niet kenden, maar man man wat een chemie tussen die twee! Zoveel chemie, daar zou je eigenlijk een vergunning voor moeten hebben. De vonken vlogen er van af, sterker nog, een transformatorhuisje in Dronten vloog vanmiddag in de fik en bewijs maar eens dat dat niet door Sofie en Mila kwam.

Voor slanke blonde Brabantse cutie Sofie heb ik toch wel een klein zwak, maar ook Mila mag er meer dan wezen. Ietsje voller dan slank, maar heerlijke billen, en die prachtige ogen die je aankijken als ze je pijpt, geweldig. En pijpen kan ze, lekker flink zuigen en de handen erbij, ik begrijp dat @Boog 64 er erover kan meepraten, want die was de "lucky dick of the day". (Dat ie eerder weg moest was minder lucky). Meerdere malen liet Mila grote piemels helemaal verdwijnen in dat keeltje van haar.

Eerst een rondje pijpen door beide dames, en al snel werden ze ook doggy-style genomen, en ze lieten luid horen dat wel te waarderen. Mila deed ook aan DP, dat was erg lekker. Maar het bijzondere van vandaag was dat ook Sofie (ik meen voor het eerst tijdens gangbangs?) dat vandaag deed, en dat viel ook erg in de smaak. Meerdere mannen wilden dat wel even uitproberen, het was wat passen en meten, maar na afloop een glunderende Sofie: "dat was lekker!". Mijn eerste portie sperma geloosd over Sofie's mooie borsten en keeltje.

Kleine pauze, maar al snel weer verder in allerlei standjes. En toen, spontaan, stortte Mila zich op Sofie en begon haar vakkundig oraal te verwennen, en Sofie ging helemaal door het lint. Mila lag Sofie op haar buik te beffen, en als de billenman die ik ben voelde dat als een enorme uitnodiging om Mila eens van achteren te nemen. En zo lagen we als een rups te neuken en te beffen, en Sofie maar genieten: "Als Mila ook zo kan pijpen, dan begrijp ik jullie mannen wel!".

Het liep weer tegen vieren, en de dames gingen liggen op de matras en begonnen met elkaar te vrijen, en de piemels die nog stijf stonden en konden spuiten er om heen. Er werden weer wat flinke ladingen over de gezichtjes van de dames gevuurd, en Sofie kreeg de slappe lach na salvo's in haar neus, in haar oog, en in haar gehoorgang (ja hoor, Z. weer). Wat zagen ze eruit na afloop!

Wij moesten helaas weg, maar de dames zouden nog een avondsessie doen, ben benieuwd naar een verslag. Tot de volgende vrijmibo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan