Gangbang Haagse(G)B 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo, dat was inderdaad weer een heftige middag in het Haagse! Twee dames die allebei al eerder waren geweest, Sofie en Mila, nu voor het eerst samen. Ik dacht dat ze elkaar niet kenden, maar man man wat een chemie tussen die twee! Zoveel chemie, daar zou je eigenlijk een vergunning voor moeten hebben. De vonken vlogen er van af, sterker nog, een transformatorhuisje in Dronten vloog vanmiddag in de fik en bewijs maar eens dat dat niet door Sofie en Mila kwam.

Voor slanke blonde Brabantse cutie Sofie heb ik toch wel een klein zwak, maar ook Mila mag er meer dan wezen. Ietsje voller dan slank, maar heerlijke billen, en die prachtige ogen die je aankijken als ze je pijpt, geweldig. En pijpen kan ze, lekker flink zuigen en de handen erbij, ik begrijp dat @Boog 64 er erover kan meepraten, want die was de "lucky dick of the day". (Dat ie eerder weg moest was minder lucky). Meerdere malen liet Mila grote piemels helemaal verdwijnen in dat keeltje van haar.

Eerst een rondje pijpen door beide dames, en al snel werden ze ook doggy-style genomen, en ze lieten luid horen dat wel te waarderen. Mila deed ook aan DP, dat was erg lekker. Maar het bijzondere van vandaag was dat ook Sofie (ik meen voor het eerst tijdens gangbangs?) dat vandaag deed, en dat viel ook erg in de smaak. Meerdere mannen wilden dat wel even uitproberen, het was wat passen en meten, maar na afloop een glunderende Sofie: "dat was lekker!". Mijn eerste portie sperma geloosd over Sofie's mooie borsten en keeltje.

Kleine pauze, maar al snel weer verder in allerlei standjes. En toen, spontaan, stortte Mila zich op Sofie en begon haar vakkundig oraal te verwennen, en Sofie ging helemaal door het lint. Mila lag Sofie op haar buik te beffen, en als de billenman die ik ben voelde dat als een enorme uitnodiging om Mila eens van achteren te nemen. En zo lagen we als een rups te neuken en te beffen, en Sofie maar genieten: "Als Mila ook zo kan pijpen, dan begrijp ik jullie mannen wel!".

Het liep weer tegen vieren, en de dames gingen liggen op de matras en begonnen met elkaar te vrijen, en de piemels die nog stijf stonden en konden spuiten er om heen. Er werden weer wat flinke ladingen over de gezichtjes van de dames gevuurd, en Sofie kreeg de slappe lach na salvo's in haar neus, in haar oog, en in haar gehoorgang (ja hoor, Z. weer). Wat zagen ze eruit na afloop!

Wij moesten helaas weg, maar de dames zouden nog een avondsessie doen, ben benieuwd naar een verslag. Tot de volgende vrijmibo!
 
Eerst bij het oog, daarna in het gehoorgang echt hoe krijg ik het voor elkaar :ROFLMAO:. Sofie en Mila waren een hele leuke duo samen: goede teamwork zoals ze ook zeiden. De heren genoten van beide toppers en ook toen Mila Sofie heerlijk aan het beffen was. Ik vond het leuk om deel te nemen aan Sofie haar eerste DP. Voor herhaling vatbaar en hoop beide dames zeker weer terug te zien.

Goede recensie trouwens weer sxjunkie:cool:(y)
 
Op de zondagavond is het altijd prettig om terug te blikken op het weekend - en weinig weekenden zijn zo goed begonnen als deze, met de avond-gangbang bij HaagseB.

Zoals altijd werd men vriendelijk ontvangen, en terwijl de wasmachine nog stond te draaien en de dames aan een ongetwijfeld welverdiend wijntje zaten, werd het langzamerhand tijd voor het begin van het feestje.

Mila en Sofie, en alle heren, hadden het uitstekend naar hun zin. Van Mila's pijpkunsten en lekker volle lijf ben ik inderdaad onder de indruk, evenals van de beeldschone verschijning en rij- en DP-kunsten van Sofie. De chemie tussen de dames was ook heerlijk om te zien, en als je dan na een uur actie gepijpt wordt door een meid die aan het genieten is van hoe ze door een andere meid wordt gebeft, zou je eigenlijk even in je arm moeten knijpen om te zien of het geen droom is.

Maar een droom was het niet, en helaas kwam ook aan dit feestje een einde. HaagseB bedankt voor de klasse organisatie, en meiden bedankt voor jullie klasse prestatie!
 
Ik was er vorige week toen Naomi er was en wilde daar toch nog iets over kwijt want dit was een topmiddag!!! Naomi is een heerlijke meid die ik nog ken van de feesten bij Michel in Rotterdam en nu eindelijk weer een keer in Den Haag was. De gasteb werden super goed ontvangen in een mooi huis en we moesten eerst even douchen. Allemaal goed geregeld.
Toen begon de gangbang en Naomi had er zin in want ze zat gelijk op dr knieen iedereen te pijpen en dat doet ze onwijs lekker en diep. Ik moest me echt inhouden om niet gelijk klaar te komen maar ik wilde nog even wachten.
Toen kwam nog een leuke verrassing want er was nog een tweede meid. Marielle heette ze geloof ik en die kwam een keer meekijken had haagsegb gezegd. Na een kwartier moest iedereen keihard lachen want vanaf toen was ze niet meer aan het kijken maar deed ze keihard mee!!! Het was een mooie meid, gewoon een lekker ding met een zacht lijf en ze kon super pijpen. niemand geloofde dat dit haar eerste keer was want ze was super actief. Ik heb haar zelfs anaal geneukt en klaargekomen, topmeid!!
Helaas was het feest na een tijd over maar volgens mij wilde de meiden nog wel even door. Allemaal super goed geregeld en ik kom zeker weer een keer!!
 
Nou Frans 64, das inderdaad een mooie verrassing, extra dame erbij. Door de treinstaking kon ik er helaas niet bij zijn.
Nu ik je recensie lees heb ik helemaal zoiets van #¥%*" NS!!!
Gelukkig verleden week heerlijke tijd gehad met Mila en Sofie.
 
Denk dat een gangbang ook niet voor iedereen is, zowel de bijdrage als het delen van een dame met andere mannen.
Maar vindt dat HaagseGB juist wel schappelijk is met de bijdrage en dat andere solo dames ook al 160-175 vragen voor 1,5-2 uur.
Maar snap dat sommigen dit niet willen betalen, hoeft ook niet.
 
HaagseGB met Jane 9 september.

Je kunt er toch met je gewone verstand niet bij hoe HaagseB er iedere keer weer in slaagt om van die mooie enthousiaste meiden in zijn appartement uit te nodigen voor wat ondeugende handelingen. Afgelopen druilerige vrijdagmiddag had HaagseB de kleine (1.55m) exotische Jane weer eens opgesteld en dat werd tijd ook. De laatste keer dat ik hier over Jane heb geschreven, is al weer veel te lang geleden.

Ze werd door HaagseB aangekondigd als een kleine spring-in-het-veld, bekend als de donkere parel bij een andere organisator. Ik vond haar in vergelijking met de vorige keren wat afgevallen, maar haar heerlijke kont is nog steeds zo lekker rond en haar borsten zijn echt van een uitzonderlijk mooie vorm, met spannende piercings door haar vooruitstekende donkerbruine tepels. Dat ze nog steeds zo lekker is, beaamde een van de medebangers die tijdens standje doggy style maar bleef uitkermen 'Oh she's so fucking tight'.

Jane pijpte fanatiek de ene na de andere lul. Er waren enkele gasten aanwezig met een XL Dick. Maar daar had ze geen enkele moeite mee om die in haar mond te laten verdwijnen. Met voldoende aandacht per pik werkte ze zonder stoppen de ene na de andere af. Er was geen sprake van een echte pauze tijdens deze gangbang.

Sommigen konden zich niet meer inhouden en spoten na een klein kwartiertje al tegen haar lippen en borsten, terwijl ze aan de andere kant in doggy style werd genomen. En zo werd het matras steeds natter, waardoor Jane steeds ietsje verder opschoof naar het droge gedeelte. Gelukkig was er ruimte genoeg :).

Qua seksuele handelingen was het een vrij standaard gangbang. Geen gekke standjes, maar gewoon aan een stuk door onvermoeid pijpen door Jane, waarbij ze fanatiek haar hoofd heen en weer bewoog over alle aangeboden pikken. Veel doggy style, om, hoe kan het ook anders, optimaal te kunnen genieten van die heerlijke ronde billen van haar. Af en toe een 'liggende' doggy style, waarbij Jane gepenetreerd werd, terwijl ze languit op haar buik lag, met haar mond tussen de benen van een andere gast die de grootste moeite had zich in te houden om niet gelijk klaar te komen door dat heerlijke geslobber van haar. Af en toe ook een zijwaartse penetratie, waarbij ze van achter heerlijk werd genomen, met één been opgetrokken, waardoor de penetratie lekker diep ging. Af en toe een heerlijk standje cowgirl waarbij ze een andere gast lekker aan het afzuigen was. En zo meer van al dit moois.

Wat heb ik genoten van haar lekkere billen in doggy style. In het eerste uurtje heb ik haar borsten lekker ondergespoten, samen met een andere gast. In het tweede uurtje heb ik dat herhaald, terwijl daarna een gast met veel kracht een aantal stralen sperma erover heen spoot. Het viel op dat we met zijn allen flink opgespaard hadden, of dat haar erotische verschijning verantwoordelijk moet worden gehouden voor deze extra sperma productie.

Omdat het al zolang geleden was dat ik Jane had gezien en gesproken, wilde ik op tijd aanwezig zijn om nog even de gelegenheid te hebben gezellig met haar te kunnen babbelen voordat de gangbang zou starten. Maar helaas was Jane toen nog niet gearriveerd. Maar er zat wel een ander meisje in de huiskamer van HaagseB en ik herhaal het nu nog maar eens een keer: je kunt er toch met je volle verstand niet bij hoe HaagseB het iedere keer weer flikt om van die mooie meiden uit te nodigen.

In de huiskamer zat Layla, het kleine 23-jarige Mediterrane 'drie turven hoge' opdondertje (ze was nog net iets kleiner dan Jane) die sinds de vorige keer afgevallen is en er bijzonder lekker uitziet. Even had ik stiekem gehoopt op eenzelfde scenario zoals Frans64 hierboven heeft beschreven, dat ze zou meedoen :) Helaas. Layla is pas op 30 september op de matras te bewonderen. Dus voor die heren die op 30 september naar HaagseB gaan: alvast heel veel plezier, mazzelaars!
 
Terug
Bovenaan Onderaan