Recensie Gangbang Haagse(G)B 4,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ha ha, als trots lid van de Charlie fanclub kan ik alleen maar het mooie verslag van El Niño bevestigen. Wat een wervelwind waaide er gisteren in Den Haag bij HaagseB. Verbouwereerd moest HaagseB toezien hoe alle gangbare rituelen met geloofsbelijdenis en lezing van het Evangelie werden doorbroken; Charlie bepaalt zelf wel hoe ze haar hoogmis uitvoert, en wel volgens het Evangelie van Charlie. Dat is geen blasfemie, dat is het voortzetten van Gods werk.

Charlie komt namelijk om geneukt te worden, een avond lang, door iedereen, continu. Dat heeft ze nodig en dat laat ze ons ook weten, en dat is geen act of PR-stunt, Charlie is zo. En geen gepruts en gehannes: "stop hem er in!". Of "put it in!" voor de Engelstalige deelnemers. Charlie beheerst ook de kunst van geil praten in het Engels, namelijk. Het is zo geil hoe ze je in de ogen kijkt en zegt dat ze er zo van geniet als je haar doormidden splijt met je piemel, en hoe je pik alle gevoelige plekjes van haar kutje bereikt.

Nog twee dingen. Ten eerste: het prachtige korte witte jurkje met kant (of was het een babydoll?) waarin Charlie opkwam. Wow. Het contrast met haar gitzwarte haren en prachtige huid, verbluffend. Was dit een Maria-verschijning?
Ten tweede: tegen het einde, ik nam Charlie op z'n hondjes, ze smeekt om diep en hard en ik was de uitputting nabij, maar ze kreunt "ik kom", en ik voel haar kutje rondom mijn piemel verstrakken en samentrekken, en dan wordt het warm en nat, en Charlie squirt alles onder. Maar ik lees net dat het wijwater was, en wij zijn allemaal gezegend.

Hierbij wil de Charlie fanclub aan HaagseB een petitie aanbieden, en voorstellen dat Charlie vaker terugkomt. Veel, veel vaker.

Het witte kanten jurkje van Charlee stond inderdaad ook nog in de aantekeningen van el niño. Charlee zag er engelachtig uit. Je kon lekker makkelijk de bovenkant van het jurkje naar beneden schuiven, zodat haar tietjes zichtbaar werden.

Ze had ook nog een paars babydolletje bij zich. Hierbij kon je de beide koordjes ervan opzij schuiven om die heerlijke kleine knopjes te zien.

Terug
Bovenaan Onderaan