Recensie Gangbang Le Baron Heerewaarden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3748

Meubelstuk
1.033
09/10/21
2.359
10
Vandaag naar Heerewaarden gefietst voor de gangbang. Mijn eerste bezoek daar, en mijn tweede gangbang.

Ik vond de ambiance een beetje kneuterig. (Zie dit topic voor praktische info en hoe anderen deze parenclub beoordelen: https://www.girlsreview.nl/threads/le-baron-heerewaarden.2794/.) Een van de dames met wie ik plezier heb gemaakt, noemde het een bruin café waar je ook 'stoute' dingen mag doen.

De dames die aan de gangbang meededen, waren stuk voor stuk de 50 (bijna) gepasserd, zo op het oog. En over het algemeen niet bepaald slank. Hoewel ik de meeste vrouwen van die leeftijd niet seksueel opwindend vind (ik ben zelf 59 en kies als DvP's meestal slanke, liefst fitte dames van tussen de 25 en 40), besloot ik toch mee te doen. En eerlijk gezegd viel het me niet tegen. Ik heb met drie dames gespeeld, ben klaargekomen bij een ronduit dikke vrouw die ik op straat geen tweede blik zou hebben toegeworpen, maar wat vond ik haar lekker! Tot slot heb ik een tijdlang plezier gemaakt met een leuke dame bij wie ik me gewoon goed voelde en die heerlijk zoende en pijpte. Met een wat jongere gast erbij hadden we feitelijk een trio'tje: er kwamen wel mannen kijken, maar niet meedoen. Ik heb me nog even door hem laten pijpen en dat deed hij erg goed.

Qua inzet waren de dames die ik trof helemaal top. Volgens mij zijn het allemaal liefhebbers die dit als een betaalde hobby doen. Ze genieten er zelf ook echt van.

Je betaalt € 90,- voor de gangbang en dat is inclusief drinken en buffet (niet erg uitgebreid of culinair hoogstaand, maar wel oké). Voor dat geld krijg je als je wilt veel seks met dames die zich bovengemiddeld inzetten.
 
Vandaag naar Heerewaarden gefietst voor de gangbang. Mijn eerste bezoek daar, en mijn tweede gangbang.

Ik vond de ambiance een beetje kneuterig. (Zie dit topic voor praktische info en hoe anderen deze parenclub beoordelen: https://www.girlsreview.nl/threads/le-baron-heerewaarden.2794/.) Een van de dames met wie ik plezier heb gemaakt, noemde het een bruin café waar je ook 'stoute' dingen mag doen.

De dames die aan de gangbang meededen, waren stuk voor stuk de 50 (bijna) gepasserd, zo op het oog. En over het algemeen niet bepaald slank. Hoewel ik de meeste vrouwen van die leeftijd niet seksueel opwindend vind (ik ben zelf 59 en kies als DvP's meestal slanke, liefst fitte dames van tussen de 25 en 40), besloot ik toch mee te doen. En eerlijk gezegd viel het me niet tegen. Ik heb met drie dames gespeeld, ben klaargekomen bij een ronduit dikke vrouw die ik op straat geen tweede blik zou hebben toegeworpen, maar wat vond ik haar lekker! Tot slot heb ik een tijdlang plezier gemaakt met een leuke dame bij wie ik me gewoon goed voelde en die heerlijk zoende en pijpte. Met een wat jongere gast erbij hadden we feitelijk een trio'tje: er kwamen wel mannen kijken, maar niet meedoen. Ik heb me nog even door hem laten pijpen en dat deed hij erg goed.

Qua inzet waren de dames die ik trof helemaal top. Volgens mij zijn het allemaal liefhebbers die dit als een betaalde hobby doen. Ze genieten er zelf ook echt van.

Je betaalt € 90,- voor de gangbang en dat is inclusief drinken en buffet (niet erg uitgebreid of culinair hoogstaand, maar wel oké). Voor dat geld krijg je als je wilt veel seks met dames die zich bovengemiddeld inzetten.
Ook anaal, dp, squirten (enkele) dames?
 
Vandaag toch een keer naar de Mega Gangbang in Le Baron gegaan. Het moest er een keer van komen. Voor de deur staand, lang wachten tot er open gedaan wordt, begin ik al te twijfelen of ik dit door moet zetten. Had ik maar naar mezelf geluisterd en rechts omkeert gemaakt….
Wat een aanfluiting…. Le Baron adverteert op SJ met een verhaal dat je bij lezen al met wat zout neemt maar wat zout is niet genoeg.
Zonde van je tijd en geld om hier een bezoek te brengen. Onaardige uitbaters, die werkelijk niets waarmaken van wat de verwachting in de advertentie beloofd. 6? Zoals de advertentie schrijft Nymfomane dames? Ik heb er 3 gezien. De geilheid spatte er niet bepaald vanaf, sorry.
Ik was er voor gewaarschuwd, had beter moeten weten. Stom van me.
Le Baron, ik raadt het niemand aan.
 
Vandaag toch een keer naar de Mega Gangbang in Le Baron gegaan. Het moest er een keer van komen. Voor de deur staand, lang wachten tot er open gedaan wordt, begin ik al te twijfelen of ik dit door moet zetten. Had ik maar naar mezelf geluisterd en rechts omkeert gemaakt….
Wat een aanfluiting…. Le Baron adverteert op SJ met een verhaal dat je bij lezen al met wat zout neemt maar wat zout is niet genoeg.
Zonde van je tijd en geld om hier een bezoek te brengen. Onaardige uitbaters, die werkelijk niets waarmaken van wat de verwachting in de advertentie beloofd. 6? Zoals de advertentie schrijft Nymfomane dames? Ik heb er 3 gezien. De geilheid spatte er niet bepaald vanaf, sorry.
Ik was er voor gewaarschuwd, had beter moeten weten. Stom van me.
Le Baron, ik raadt het niemand aan.
Wij hadden ook aangekondigd te komen als koppel voor de MEGA GB.
De flyer gaf aan voor koppels gratis entree. En de dame wilde wel flink wat pikken krijgen.

Bij aankomst stonden er veel auto's. Eenmaal binnen moesten we €48,= betalen. Ook nadat we zeiden dat op de flyer wat anders stond!!
Maar goed ze wilden zien of we actief waren.Ehhm we komen speciaal voor de GB.
Ff gedouched en beneden op matras gegaan. 3 mannen erbij. Op andere matrassen lagen wat dames met 1 of meerdere mannen.
2 vd 3 mannen hadden wat moeite om haar te neuken en t viel snel stil. Dus ff wat eten. Kregen we vd (kok!?) te horen dat beneden voor de GB is. Ehhm ja wij zijn daar voor gekomen. Ja maar LB had dames ingehuurd voor de GB dus wij konden beter boven gaan spelen. Want nu kon 1 vd dames t matras niet gebruiken!! Vonden wij maar raar, maar ok dan wij maar naar boven. Uiteindelijk nog wat mannen die haar geneukt hebben.
Er bleken ook mannen aangekleed rond te lopen en geregeld hoorden we hun gsm afgaan. Dus filmen zou kunnen!!!
Saunaatje stond niet aan.
Bubbelbad vies en werd later ook leeggepompt.
Bardame was vnl druk met bellen en ouwehoeren waardoor drinken bestellen ook niet leuk was.
Er liepen wat muntjesdames rond. Tot uur of 20.30u gebleven maar was gewoon stil.
Wel met 2 leuke mensen buiten fijn gesprek gehad.
DJ, ook niets van gezien Gewoon wat muziek stond er op.

Waarschijnlijk hebben wij begrip MEGA GB verkeerd beoordeeld of zo🤦‍♂️.En hoe kun je laten zien dat je actief sekst als je beneden niet gewenst bent als vrouw op een matras en boven zeer weinig mannen zijn die ook echt neuken🤷‍♂️

Wij zijn veel betere GB partys gewend. Dus voor ons is LeBaron eens maar nooit weer. Mart&Jolan
 
Laatst bewerkt:
Jullie omschrijven het wel heel erg negatief hoor.
De kamers beneden zijn idd voor de gangbang dames bedoeld.
Er zullen best 6 dames geweest zujn maar aangezien het van 11-19:00 duurt is dat dus verdeeld over de dag.
Entree zou kunnen 48 is idd normaal de prijs voor een koppel.
Wij waren er ook en het was idd wat rustiger als anders maar we hebben ons nog steeds best vermaakt.
 
we gingen uit vd flyer. Die had dan wat duidelijker gemogen.
We benoemden de feitelijkheden die we mee maakten. Dus als dat negatief overkomt!!
Uiteindelijk moeten we t zelf leuk maken dat weten wij ook wel.
Maar dat was deze dag helaas zeer moeilijk..
Als iemand zich daar wel prima voelt, lekker gaan dan.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230517-153027_Chrome.jpg
    Screenshot_20230517-153027_Chrome.jpg
    113,5 KB · Weergaven: 23
Le Baron maakt gewoon totaal niet waar wat ze op hun flyer wel beweren aan te bieden. En inderdaad MartSabaai, als er gasten zijn die het daar wel naar hn zin hebben, helemaal goed en niks mis mee. Ik stoorde mij J ook aan de mannen die er gekleed rond hingen met hun telefoon in de hand. Ik heb niets te verbergen maar inderdaad wie zegt mij dat zij geen filmopnames maken?
Nogmaals, een aanfluiting en het bezoeken niet waard!!
 
Dinsdag eens deze GB in Heerewaarden bezocht. Parkeren is er drama, is beperkt en aan de kant van een smallere weg als er nog plek is. Buiten dat een boven verwachting zeer aangename middag voor een nette prijs; drankjes, wat te eten, douches, kluisjes, werd goed bijgehouden. Het was een zeer actieve middag met zeker >7 dames beneden, postuur voor ieders smaak, wel allemaal zeker 50+, maar zeer goede inzet overal en in een leuk sfeertje.
 
Dinsdag eens deze GB in Heerewaarden bezocht. Parkeren is er drama, is beperkt en aan de kant van een smallere weg als er nog plek is. Buiten dat een boven verwachting zeer aangename middag voor een nette prijs; drankjes, wat te eten, douches, kluisjes, werd goed bijgehouden. Het was een zeer actieve middag met zeker >7 dames beneden, postuur voor ieders smaak, wel allemaal zeker 50+, maar zeer goede inzet overal en in een leuk sfeertje.
Debby nog geproefd, hoe is zij? Hoeveel man ongeveer bij de gb?
 
Terug
Bovenaan Onderaan