Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben jij dezelfde waarmee ik voor dinsdag via PM communiceerde over 'de stap zetten naar een GB' ?!😉 Jij bent niet meer te stoppen ...😂
Haha, tis niet dat ik nou ineens een hoop GBs ga aflopen of zo, maar @Empress Layla heb ik niet alleen als dvp, maar bovenal als mens heel hoog zitten en @Lisa Lefèvre vond ik al een droomvrouw voordat ik haar in levende lijve ontmoet had en dat is daarna alleen maar meer geworden. Dus als die twee giganten van het genot werkelijk samen gaan komen (pun intended), dan zou ik het mezelf nooit kunnen vergeven als ik daar niet bij zou zijn. Andere GBs? Meh, niet direct interesse in hoor om naar elke te gaan, maar deez is een specialleke. ☺️
 
Laatst bewerkt:
Woow, het valt bijna niet meer te ontwijken, die tsunami van enthousiasme hier.. voor het komend event van deze ladies. Inderdaad, als deze gevierde knappe topsterren samen komen (pun indeed), dan ga ik ook maar eens voor een VIP kaart. Als de bodyguards en vaste fanclub dat nog kunnen gunnen op dit uitzonderlijk top festival...
Binnenkort : Kinkpop !
met @Lisa Lefèvre en @Empress Layla samen op de affiche ! 😄
 
Die Kimberlly heb ik voldoende reeds gegangbanged.. maar dat was noig in het Dreammotel te Wommelgem... en alles gebeurde condoomloos., eerst in het poesje dan in het mondje.. ze kon er géén genoeg van krijgen.. haar genots grotje zat vol met sperma...
 
Die Kimberlly heb ik voldoende reeds gegangbanged.. maar dat was noig in het Dreammotel te Wommelgem... en alles gebeurde condoomloos., eerst in het poesje dan in het mondje.. ze kon er géén genoeg van krijgen.. haar genots grotje zat vol met sperma...
Denk niet dat we over dezelfde Kimberly spreken. Ze is jaren gestopt geweest en is maar recent terug gestart. Intiem is MET condoom.

Edit: Kimberly gecontacteerd, zij is niet deze persoon.
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat we over dezelfde Kimberly spreken. Ze is jaren gestopt geweest en is maar recent terug gestart. Intiem is MET condoom.

Edit: Kimberly gecontacteerd, zij is niet deze persoon.
Die Kimberlly heb ik voldoende reeds gegangbanged.. maar dat was noig in het Dreammotel te Wommelgem... en alles gebeurde condoomloos., eerst in het poesje dan in het mondje.. ze kon er géén genoeg van krijgen.. haar genots grotje zat vol met sperma...
Hey,

Dreammotel in Wommelgem ken ik niet dus ik vrees dat je het over een andere Kimberly hebt! En vooral mij neuken zonder condoom ik dacht het niet die vlieger gaat niet op xx
 
Hey,

Dreammotel in Wommelgem ken ik niet dus ik vrees dat je het over een andere Kimberly hebt! En vooral mij neuken zonder condoom ik dacht het niet die vlieger gaat niet op xx
Welkom op het forum. DVP labeltje komt eraan :)

//Edit, misschien moet je een apart topic openen als je dat wenst in het "dames aan het woord" eenmaal je je DVP badge hebt, want ik vermoed dat je hier een gans pak vragen gaat krijgen anders, en dat is niet echt de bedoeling in dit topic.
 
Welkom op het forum. DVP labeltje komt eraan :)

//Edit, misschien moet je een apart topic openen als je dat wenst in het "dames aan het woord" eenmaal je je DVP badge hebt, want ik vermoed dat je hier een gans pak vragen gaat krijgen anders, en dat is niet echt de bedoeling in dit topic.
Zal dinsdag eens goed aan ons Lisa vragen hoe alles hier werkt hahaha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan