Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enkel Lori pijpt met condoom Feynoord. Geen onwaarheden verkopen vooraleer je u duidelijk heb geïnformeerd ☺️. Maar dat heb je niet gedaan, want zie nergens een mailtje van je
Ik verwijs naar de comments van het laatste feestje...toen was alles met condoom... nu eentje toch nog met condoom, dit is een wereld van verschil.. amuseer jullie
 
@Squirtfan Als het kon dan zette ik 'wereldvrede' en een winnend lotto ticket op mijn wishlist. Maar gaat niet 😭. Die Antwerpse ring is verschrikkelijk! Maar bedankt dat van zover bent gekomen ☺️

@Tepellover ik merk aan mezelf dat ik op een bang geen leeftijdsgrens hanteer. Daar let ik op iemand zijn vibe en attitude.
Mensen die pushen, onhygiënisch of ambetant zijn negeer ik of spreek ik daarop aan.
Als ik ze ken krijgen die achteraf ook een berichtje dat ze niet meer welkom zijn.
Dit kan voor jonkies als voor mature mannen zijn.
Wel geef ik toe dat ik nooit spontaan ga warm worden van iemand die eruit ziet als een senior. Maar hier is moeilijk een leeftijd op te plakken natuurlijk. Wil hier niemand tegen de schenen schoppen.
@Marco daarom dat ik dees zei ☺️
 
Goedemiddag allemaal, vooral aan de gangbang liefhebbers. Ik heb even jullie input nodig.
In afwachting totdat Elise is verhuisd willen KimberlyX, Yentel en ik zelf een party organiseren.

De datums en locatie hebben we al. Nu nog de promotie. Waar doen we deze het best?
Zelf heb ik al gekeken op
- Redlights: daar is er geen speciale pagina voor gangbangs. Dus geen idee of deze site dan nut heeft?

- Afspraakjes: daar komt sowieso een advertentie op

- Twitter, Onlyfans, Fancentro en Instagram: kunnen we doen als het voorzichtig is

Weet iemand anders een andere website/ kanaal?
Bedankt ☺️🙏

Ps: als dit op de verkeerde plaats staat, sorry.
Op sdc.com misschien ook?
 
D4012AF1-4F33-4867-B95F-DA56F4060692.jpeg
AD98CC37-55AB-453D-B4A8-51E5E4C74BB9.jpeg

Nog even alles delen ☺️

Ben jij de Cupido die wij zoeken?

Ga jij ons vleugels geven en in de zevende hemel brengen?
Kom mee en vier samen met ons Valentijn.


Je bent welkom vanaf 13:30 (of 18:30) voor de financiële zaken (€150) af te handelen en al een praatje te slaan met de dames.
Jouw persoonlijke spullen kunnen in bewaring gebracht worden bij de gerant.

Nadien omkleden, douchen en… vanaf 14u (of 19u) boven Valentijn vieren met de dames.
Even nood aan een pauze? Benden gaan er hapjes en drankjes voorzien zijn.

Regels:

  • douchen is verplicht. Bij slechte hygiëne gaat de dame jou terugsturen.
  • Intiem is altijd met condoom, wisselde condoom bij andere dames.
  • Lori pijpt met condoom, respecteer dit.
  • Yentel, Amber en Lisa… die hebben graag echt vlees in hun mond.
  • Niet pushen, geen haantjesgedrag.
  • Meerdere orgasmes is zeker toegestaan!
Inkom: €150
Adres: Steenweg 230 9810 Eke
parkeren kan langs de straat of aan de Lidl
Reserveren is niet nodig.

Hopelijk tot dan 😍🔥
 
Bekijk bijlage 90050
Bekijk bijlage 90051

Nog even alles delen ☺️

Ben jij de Cupido die wij zoeken?

Ga jij ons vleugels geven en in de zevende hemel brengen?
Kom mee en vier samen met ons Valentijn.


Je bent welkom vanaf 13:30 (of 18:30) voor de financiële zaken (€150) af te handelen en al een praatje te slaan met de dames.
Jouw persoonlijke spullen kunnen in bewaring gebracht worden bij de gerant.

Nadien omkleden, douchen en… vanaf 14u (of 19u) boven Valentijn vieren met de dames.
Even nood aan een pauze? Benden gaan er hapjes en drankjes voorzien zijn.

Regels:

  • douchen is verplicht. Bij slechte hygiëne gaat de dame jou terugsturen.
  • Intiem is altijd met condoom, wisselde condoom bij andere dames.
  • Lori pijpt met condoom, respecteer dit.
  • Yentel, Amber en Lisa… die hebben graag echt vlees in hun mond.
  • Niet pushen, geen haantjesgedrag.
  • Meerdere orgasmes is zeker toegestaan!
Inkom: €150
Adres: Steenweg 230 9810 Eke
parkeren kan langs de straat of aan de Lidl
Reserveren is niet nodig.

Hopelijk tot dan 😍🔥
Eindelijk ga ik de prachtige Lisa morgen ontmoeten. Groeten Floris.
 
ik kom af ! ik krijg toch geen lijfstraffen als ik kwartiertje later toekom ? maar serieus eerste gangbang dus wel beetje gespannen gelukkig bekend huis en heelllllllllllll fijne dames
 
Dat is echt triestig geworden. In een supermarkt een flesje water kopen en 150 euro bijvragen hehe
"Hallo, ik had graag een pakje kauwgum gekocht, maar heb enkel een briefje van 500 euro bij"

Meteen wisselgeld voor 2-3 dates/gangbangs op die manier.
De vreemde blikken van de kassierster moet je er wel bijnemen.
 
Goede vraag! Bijna niet meer. Dus best zelf al afhalen in je gekende bank ☺️.
Met de QR code betalen is ook mogelijk hoor
Als je met payconiq/QR betaalt, wat verschijnt er dan uiteindelijk als beschrijving op je bankrekening?

Jij kiest dat zelf, zodat niet voor eeuwig "gangbang" staat te lezen op je bank app?

Ben hier niet zo mee vertrouwd.
 
Ben dit momenteel aan het missen, maar voelde me vandaag niet goed genoeg... had er zo naar uitgekeken 😞 Hopelijk komt er nog zo een met de dames van huize Rene, en niet pas over een jaar... Veel plezier allen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan