Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bekijk bijlage 90731
Bekijk bijlage 90732

It's my birthday 🥳❤️‍🔥🎉🎊

Zondag 5 maart mag ik 27 kaarsjes uitblazen. Dit wil ik uitgebreid vieren met mijn beste vriendinnen en uiteraard, jullie!
Op dinsdag 7 maart organiseren wij opnieuw 2 feestjes. 🔥
Middag editie 13u tot 16u. Je bent welkom vanaf 12:30 voor al eens kennis te maken en gezellig te babbelen.
Na een pauze is er een avond editie vanaf 19u tot 22u.

Welke services mag je verwachten van ons? (Mits jouw hygiëne oké is): kussen, tongzoenen, beffen, vingeren, pzc en imc. Ben jij een 'handige' Harry? Dan mag je daar ook squirting bijzetten. 😇

De inkomprijs is €150. Dit kan je cash betalen of met de QR code. Parkeren doe je het best in de straat.
Uiteraard zijn er hier douches en voor zien wij wat lekkers (naast onszelf natuurlijk).

Cadeautip: boeken of zoetigheden die we kunnen delen met de groep 😏

Tot dan!
Kus
Lisa 💋


Volgende bang zal in mei of juni zijn.
Nog nooit gangbang gedaan, maar zou graag eerste land doen bij jullie. Gewoon uit interesse …. Is het drukke bedoening… bedoel hiermee.. veel mannen aanwezig?
 
Hey,

Nog nooit gangbang gedaan, maar zou graag eerste land doen bij jullie. Gewoon uit interesse …. Is het drukke bedoening… bedoel hiermee.. veel mannen aanwezig?
Hey Kareltje,

Hetzelfde hier, ook nog nooit een gangbang gedaan, maar onzettend nieuwsgierig, en dit feestje lijkt me een respectvol en clean feestje (maar volgens mij heel heet), in tegenstelling tot de bare feestjes 😀. Dus sterk aan het overwegen om mij onzekerheid opzij te zetten en ervoor te gaan 😀
 
Ik twijfel er sterk aan om te komen morgen. Heb nog nooit een gb gedaan.
Uiterlijk zie ik er beetje anders uit (lichte beperking arm) en soms wijst een dvp je af hierom
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
150 eur
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste gb en het was geweldig!
De dames zijn prachtig en als ass lover zit je hier goed. Maar de manier waarop Lisa je aankijkt, met die ogen.... Ze weet hoe ze jou speciaal kan laten voelen.
Ben 3x gekomen, laatste met Lisa in doggy en daar gaf ik wat gas. Heerlijk die mooie volle kont met tatoeage en je pik erin.
Het was rustig, 7 of 8 man dacht ik in de middag editie. Ik moest uurtje eerder weg dus het einde heb ik gemist.
Locatie en sfeer was top. Het muziek op de achtergrond maakt het af.
De heren waren relax, geen haantjes ertussen.
Voor herhaling vatbaar.
 
Mooi om te lezen, ik was bij de avond editie, waar ook twee voor het eerst op een gangbang waren, leuk om te horen wat ze er van vonden.
Het is toch anders en je houd er van of je gaat nooit meer.
Hoorde van Yentel dat Kimberley ook een feestje had in de buurt, vandaar de lagere opkomst?
Ik klaag niet, meer aandacht voor ons 😌
 
Mooi om te lezen, ik was bij de avond editie, waar ook twee voor het eerst op een gangbang waren, leuk om te horen wat ze er van vonden.
Het is toch anders en je houd er van of je gaat nooit meer.
Hoorde van Yentel dat Kimberley ook een feestje had in de buurt, vandaar de lagere opkomst?
Ik klaag niet, meer aandacht voor ons 😌
Ja had er sowieso mee te maken. Maar kijk de avond editie was dan wel veel drukker. En dan hadden we eens wat meer tijd voor de heren uitgebreid te verwennen 😍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
"Ben je alweer vrij?"
"Ja" zeg ik, "ik heb een verjaardag" 😁
Met de gedachten aan 3 knappe dames ging ik weer vrolijk richting Eke, België.

Het is toch elke keer afwachten waar het verkeer dit keer weer vast staat en dat was weer rond Antwerpen natuurlijk, langzaam tot stilstaand verkeer door een ongeval.

Gelukkig ben ik ruim op tijd vertrokken.
Zo tegen half 7 bel ik aan, Lori doet open, ik loop met haar mee naar de keuken waar alle dames al aan het voor bereiden zijn, ook al enkele heren aanwezig, ik geloof twee die een dubbele gb deden 😁
Ik groet en zoen de dames.
Had voor Lisa wat grappige "kinder" boekjes en chocolaatjes meegenomen.
Er werd hard om de boekjes gelachen, sfeer was gezellig en we hadden er zin in.

Kwart voor 7 werden we naar boven gestuurd, tijd om te douchen en klaar te maken voor een leuk feestje 😉

Het ging er heet aan toe, zo heet dat de spiegel boven het bed beslagen werd en Lisa er een piemel op kon tekenen 🤣

Niemand kwam aandacht tekort.
Heb me heerlijk vermaakt met voornamelijk Lisa en Amber en even met Yentel gespeeld.
Werd heerlijk gepijpt door Amber toen Lisa erbij kwam nam ze het lekker over en klom nog even bovenop, heerlijk 😌
Lisa riep later Yentel er nog bij, het was weer bijna ten einde en cumshotjes tijd, helaas zat er voor mij niks meer in het vat.
Maar heb genoten van de aandacht en ben weer blij dat ik er weer bij kon zijn 😍

Na het douchen nog even iedereen gedag zeggen en met een kus en Saluukes van Lori trok ik de deur weer achter mij dicht, kon weer een stukje terug rijden 😅

Dames bedankt 😘
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan