Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lisa, bij aanvang vd berichten spreek je van "in afwachting van de verhuis van Elise". Gaan er daar geen feestjes meer doorgaan en us het daarom dat het instagramaccount van elise us verdwenen? Ik checkte haar pagina voor de gb´s, vandaar.....
Nee die insta is verdwenen omdat insta zelf ambetant deed. Na haar verhuis gaan er zeker nog doorgaan bij haar.
Maar denk dat als deze in Eke goed draaien we die ook gaan blijven organiseren. Er zijn er tenslotte heel weinig in Oost-Vlaanderen
 
Verwachten jullie geen overrompeling of chaos zonder inschrijvingen? bedankt
Nee helemaal niet. Vind niet dat je u moet inschrijven voor een gangbang. Het is erop of eronder bij Gb's. Ben daar wel nuchter in. Ben ook bang dat het mensen zou afschrikken eigenlijk. Ook, wat ben je met een inschrijving? Mensen gaan zich inschrijven met een dummy mail. Dus het is niet dat je die persoon dan kunt 'straffen' als ze niet komen opdagen.

Velen gaan nu wachten tot er feedback is van het eerste event. Daarna gaan ze pas komen.
(Dit is allemaal gissen hè natuurlijk)

Vinden jullie dat we moeten doen?
 
ik hou eerder van kleinschaligere events en als ik inschrijf kom ik zeker :) (en ik zou betalen bij inschrijving)
Als er bvb 50mannen zijn voor 3 vrouwen voel ik me niet zo op gemak
Dat begrijp ik hoor ☺️ Maar wat jij zegt en wilt doen is heel uitzonderlijk. Dit kunnen wij niet doortrekken voor iedereen.
Bij zulke bangs heb je soms 18 man maar soms ook 35. Dat weet je gewoon niet.
Als je liever met hen alleen wilt zijn dan best even apart boeken 🙏 nog eens, ik begrijp jou. Maar wij kunnen dat niet beloven. Ook is dit voor ons een verdienste, dus we zetten geen maximum op de teller
 
Dat begrijp ik hoor ☺️ Maar wat jij zegt en wilt doen is heel uitzonderlijk. Dit kunnen wij niet doortrekken voor iedereen.
Bij zulke bangs heb je soms 18 man maar soms ook 35. Dat weet je gewoon niet.
Als je liever met hen alleen wilt zijn dan best even apart boeken 🙏 nog eens, ik begrijp jou. Maar wij kunnen dat niet beloven. Ook is dit voor ons een verdienste, dus we zetten geen maximum op de teller
Ik vind eigenlijk dat als er meer mannen zijn ik dat leuker vind. Als er veel mannen zijn die goed bangen met de dames windt me dat weer op om voor een 2e of 3e keer te gaan. Mits de dames ook actief en gewillig zijn.
 
Ik vind eigenlijk dat als er meer mannen zijn ik dat leuker vind. Als er veel mannen zijn die goed bangen met de dames windt me dat weer op om voor een 2e of 3e keer te gaan. Mits de dames ook actief en gewillig zijn.
Same here. Naast de verdienste vindek zoiets gewoon geil. Hoe meer hoe liever ik het heb. Ook om die bezig te zien met de andere dames is super opwindend. Zo zie je maar, iedereen zijn kinks
 
de aantallen die je vernoemd zijn jan ik mee leven :) 20-30 vind ik genoeg, 1 op 1 zijn er idd andere opties :). Kheb vroeger nog naar de feestjes van cynthia fun geweest en daar waren de dames met 2 en dan max 10-20 mannen
 
Is er ergens een draadje wat de (ongeschreven) regels zijn van zo'n GB? Dit klinkt als een enorm unieke ervaring met 3 toppers maar weet begod niet hoe ik hieraan zou beginnen en of ik mij op mijn gemak zou voelen.
Wanneer is het "uw beurt"? Kies je zelf wat en hoelang je iets doet als het uw beurt is? Wat doe je als het niet uw beurt is? Wordt er gezwaardvochten? Anders start ik wel een draadje, dat ik deze niet kaap.
 
Zijn leven zal wel als een film zijn. Soms een drama soms een komedie, maar altijd vermakelijk en het bekijken waard.

Mijn reden is wat dat betreft eenvoudiger. Ik durf nie ... oh, en het 2,5 uur rijden ... en ik weet niet hoe het werkt ... en ik vind Lisa veel te mooi ... en, en, en, allez tis nog nie zo simpel eh! 🤪
Heheheh begrijp ik volledig. 5u in de auto en de helft ervan na een intensieve sessie. Laat dat maar uit 😂 straks val je in slaap. Voor mij ook de reden dat ik geen bangs verder dan 1u rijden doe. Nadien ben je veels te moe.

Bedankt voor het complimentje ☺️
 
Heheheh begrijp ik volledig. 5u in de auto en de helft ervan na een intensieve sessie. Laat dat maar uit 😂 straks val je in slaap. Voor mij ook de reden dat ik geen bangs verder dan 1u rijden doe. Nadien ben je veels te moe.

Bedankt voor het complimentje ☺️
Dat je überhaupt nog bij je auto komt na een bang. Ik al doodmoe na één vrouw, wat moet jij wel niet zijn na tien of meer mannen. 😳

En hoe mooi ik je vind? Bangelijk!

(See what I did there?)😄

Maar het zal altijd bij de foto's en verhalen hier van je blijven, want voor mij ook echt maximaal een uur reizen. Snif.
 
Zijn leven zal wel als een film zijn. Soms een drama soms een komedie, maar altijd vermakelijk en het bekijken waard.

Mijn reden is wat dat betreft eenvoudiger. Ik durf nie ... oh, en het 2,5 uur rijden ... en ik weet niet hoe het werkt ... en ik vind Lisa veel te mooi ... en, en, en, allez tis nog nie zo simpel eh! 🤪
Gekkie, niet zo veel je hersens gebruiken.
 
Zijn er bij dergelijke gangbangs ook mannen die betalen, maar nadien toch drempelvrees hebben en enkel toekijken zonder zelf deel te nemen?
Of die bewust eerst 1-2 uur super rustig aan doen en wachten tot de meeste mannen hun kruid verschoten hebben en weg zijn?
 
Dat vind ik ook. Soms is het leuk om eens te zeggen: fuck it, ik ga wel die 2 uur reizen om zo'n mooie dame te ontmoeten. Zonder jezelf druk op te leggen van, oh ik moet meteen presteren. Beschouw het als een dagje uit maar in plaats van naar een museum bezoek je deze fantastische vrouw 😁👌😋. Je gaat snel genoeg zien hoe het werkt en zij zal je zeker dan ook voldoende aandacht geven (of geef het vantevoren aan, hee ik ben Forumlurker 😋). En anders boek je gewoon een keer een 1 op 1 date. En na afloop even gezellig een pintje pakken in Gent
 
Zijn er bij dergelijke gangbangs ook mannen die betalen, maar nadien toch drempelvrees hebben en enkel toekijken zonder zelf deel te nemen?
Of die bewust eerst 1-2 uur super rustig aan doen en wachten tot de meeste mannen hun kruid verschoten hebben en weg zijn?
Dat denk ik wel. Mannen die eerst even het schouwspel bekijken en pas later aanschuiven, of zich eerst laten pijpen en pas later aan de slag gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan