Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze het (erg mooie) Vlaamse accent niet had, dan kon ze zo doorgaan voor Nederlandse 😂
Klopt. Ben ook een krent. Wie sponsort mijn wishlist? 😂😂😂 kidding. Or not.

Fun fact: mijn oma is Hollands. Nog nooit echt bij stilgestaan tot nu.

Bon whatever. Ben weer aan het ratelen. Komt door de oprechte zenuwen voor dinsdag.
Hopelijk gaat de moderator niet kwaad worden 😇
 
Klopt. Ben ook een krent. Wie sponsort mijn wishlist? 😂😂😂 kidding. Or not.

Fun fact: mijn oma is Hollands. Nog nooit echt bij stilgestaan tot nu.

Bon whatever. Ben weer aan het ratelen. Komt door de oprechte zenuwen voor dinsdag.
Hopelijk gaat de moderator niet kwaad worden 😇

We houden wel van je hoor. En dat je oma Nederlandse is verklaart natuurlijk alles. Ik ben ook Nederlands en een krent dus die wishlist kun je op je buik schrijven 😂😂😂
 
Hier volgd er verkeersinformatie:
Op 11 oktober wordt er tussen de middag file vorming verwacht vanuit Nederland richting België, in de namiddag weer andersom terug richting Nederland met mannen met een vreemde lach op hun gezicht of behoorlijk afgepeigerd.
De dames die hier verantwoordelijk voor zijn bieden hiervoor alvast hun verontschuldigingen aan.

Dit was de verkeersinformatie
 
Laatst bewerkt:
Hier volgd er verkeersinformatie:
Op 11 oktober wordt er tussen de middag file vorming verwacht vanuit Nederland richting België, in de namiddag weer andersom terug richting Nederland met mannen met een vreemde lach op hun gezicht of behoorlijk afgepeigerd.

Dit was de verkeersinformatie

Er rijden continue pendelbussen (ca 80 stuks) vanaf Breda. Kom je toch met eigen vervoer, volg dan niet de navigatie. Er staan evenement bordjes met wegwijzers langs de hele snelweg vanaf Antwerpen. Ook voor de Belgische evenement gangers zal dit aangegeven worden vanaf charleroi en Brussel. Zoals het er nu naar uitziet, zal dit het grootste evenement in de benelux zijn na de Corona pandemie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan