Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stuur even een mailtje wil je :)
Niets houd je tegen om op dat moment het aan de dame zelf te vragen. Wij zijn alledrie anders
Ja uiteraard, maar ik dacht als er straks vele mannen tegelijk bezig zijn is het misschien niet te doen ze één voor één te beantwoorden op dat moment, dus leek me handig voor de geïnteresseerden om te weten.

Ouderwetse mail mail? Ok komt er aan.
 
Ja uiteraard, maar ik dacht als er straks vele mannen tegelijk bezig zijn is het misschien niet te doen ze één voor één te beantwoorden op dat moment, dus leek me handig voor de geïnteresseerden om te weten.

Ouderwetse mail mail? Ok komt er aan.
De meesten weten wat 'pzc' betekend ☺️ Als er geen 'cim' staat vragen ze het dat gewoon. Dan kiest de dame zelf. Ik ga niet beslissen voor mijn collega's wat ze moeten doen, toch?

Voor orgasmes zijn er genoeg opties: in condoom of op het lichaam? Wilt iemand cim doen geeft ze dat wel aan.
Gangbangers weten dat heus wel 🙏
Maar zoals in de ad staat, bij vragen mailen. Want probeer hier al heel de tijd mijn info onderaan te houden, zodat het makkelijk terug te vinden is, maar lukt precies niet 😅

Dus whatever ik ga nu echt genieten van mijn vakantie. Bye Girlsreview ❤️
 
Mailen bij vragen staat bij de ad? Dan heb ik denk ik de echte ad gemist, want bij de twee posters en afbeelding met do's en don'ts zie ik dat niet. Argh, newbie stress. 😵‍💫🤣
 
Goedemiddag allemaal, vooral aan de gangbang liefhebbers. Ik heb even jullie input nodig.
In afwachting totdat Elise is verhuisd willen KimberlyX, Yentel en ik zelf een party organiseren.

De datums en locatie hebben we al. Nu nog de promotie. Waar doen we deze het best?
Zelf heb ik al gekeken op
- Redlights: daar is er geen speciale pagina voor gangbangs. Dus geen idee of deze site dan nut heeft?

- Afspraakjes: daar komt sowieso een advertentie op

- Twitter, Onlyfans, Fancentro en Instagram: kunnen we doen als het voorzichtig is

Weet iemand anders een andere website/ kanaal?
Bedankt ☺️🙏

Ps: als dit op de verkeerde plaats staat, sorry.
Fetlife
Zalige flyer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De heren die van hier komen, vertel me achteraf eens wie jullie zijn.
Ben daar altijd zo benieuwd naar! Op de vorige feestjes hebben ook enkelen dat gedaan en het contact nadien is dan nog leuker.
Je hoeft dat niet op het moment zelf te doen, want jullie willen ons objectiever beoordelen. Dat snap ik wel 😇
Dus vandaar de vraag erachter, vind die gedachte ook geil. Je kunt me dan vergezellen tijdens de opkuis 😂


@Spieker = Out je moet dit nu niet zitten liken. Je mag niet komen nee. :sneaky::ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
No way !
Lang leve de mystery shopper ...

Tot nu toe heb ik altijd al mijn recensenten kunnen 'identificeren' :sneaky:
Al was het maar door de gelijkende schrijfwijzen van mails of een service die ze benoemen.
Anyway, ik geef het maar mee. Ook gewoon fijn dan te pijlen hoeveel er van hier komen.
Het is geen verplichting, blijf jij maar lekker een anoniempje
 
@Lisa Lefèvre , krijgen we een sneak peak op de mystery guest ? :)
Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen, de mystery guest is niet iemand die meedoet in het team van Lisa als een soort verassing, het gaat om een deelnemer die anoniem blijft, in dit geval swtdisposition, in winkels heb je soms mystery shoppers die zich anoniem voordoen als klant om bijvoorbeeld de service te beoordelen of om te kijken of de regels worden nageleefd
 
Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen, de mystery guest is niet iemand die meedoet in het team van Lisa als een soort verassing, het gaat om een deelnemer die anoniem blijft, in dit geval swtdisposition, in winkels heb je soms mystery shoppers die zich anoniem voordoen als klant om bijvoorbeeld de service te beoordelen of om te kijken of de regels worden nageleefd
Nee, er komt blijkbaar nog een mystery Dame bij 😊 ze houden die nog geheim tot de dag zelf.. of toch voor diegene die langsgaan 😅
 
Nee, er komt blijkbaar nog een mystery Dame bij 😊 ze houden die nog geheim tot de dag zelf.. of toch voor diegene die langsgaan 😅
Enkel die dat komen gaan het weten. Als zij dit even leuk en geil als ons vind dan zal ze dit vaker doen. Who knows 😏 maar ik denk dat het een match ga zijn.
 
Moet je maar komen 🫣👌🏻 Teveel fantasie snoepers hier met teveel blabla en weinig ***** 😇
Precies, juist die spanning van wie zijn er en hoe zien ze er uit is juist een extraatje.
Jammer dat het voor mij een behoorlijk afstand is, helemaal op de fiets wat ik nu nog wel eens doet😂

Hopelijk word ik wel goed gekeurd op je Twitter account.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan