Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
OMG! OMG! OMG! OMG!

De planning op mijn werk is omgegooid en er is nu een grote kans dat ik wel de 25ste kan. Nog niks in kannen en kruiken, dus moet niet te enthousiast worden, maar dat lukt niet. Ik word gek!

Op het gemakkie overdag naar Gent en dan tegen de avond door naar het event. Ik zie dat helemaal zitten. Mijn GB ontmaagding. Zou het dan toch? Ooeeh, duim voor me!

OMG! OMG! OMG! OMG!

(sorry, beetje hyper nu) 🤪
Als je kan gaan gewoon doen en daar ten volle van genieten.
 
Als het de eerste keer is dat je haar ontmoet, je zeker voorstellen ...
Ligt ze op de GB met drie heren te stoeien, kom ik binnen gelopen:
"Hoi Lisa, ik ben FL."
*Steek mijn hand uit.
"Oh, je hebt je handen vol zie ik. Wat zeg je? Oh ik zie het, ook je mond vol. Nou uhm aangenaam kennismaken. Ik zit in die hoek daar."
 
Niet teveel praten tijdens de bang hè zeg. Dan zit ik in mijn eigen geile wereld 😂 Handjes, mond, gedachten. Allemaal vol dan 👌🏻
Kom gewoon wat vroeger en maak dan kennis met ons 🙏
Je slaat de spijker op z'n kop, als je volop wil genieten moet je echt die knop om zetten en praten helpt daar niet bij, eerst de geilheid, gezelligheid voor en na de bang.
 
Heren, zalig! Verzot op humor!
Wel ik heb al vaak gevloekt dat je hier in privé bericht geen spraak functie hebt. Toch veel makkelijker 😂 maar ASMR is effectief een dingetje 🤭 will think about it. Maar tot dan zal ik aan de producers vragen of ze mij extra lang willen laten praten.
Over laatst nog zo een opname gedraaid. Zal het van jullie wel horen wanneer ze het spotten op Telenet 👌🏻😌
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan