PartyLoverUtrecht
Newbie
- 3
- 25/01/26
- 6
â—‹ Nee ik ben niet van de organisatie.
â—‹ Krijg ook geen korting.
Goed om te lezen! Ik had het ook niet verwacht, maar ik vond dat na alle (overdreven?) positieve verhalen er ook eens een ander geluid moest worden verteld.
Misschien was ik iets te negatief, maar dit is wel zoals ik het ervaren heb. Ik heb in het verleden veel gangbangs meegemaakt, door heel Nederland (en België), maar dit is echt één van de mindere locaties.
Oudere dames is misschien enigszins overdreven, maar de dames waren zeker niet de 21-jarige sletjes waarmee regelmatig wordt geadverteerd. Als je dit topic, of andere topics over Maison Monty terugleest, zie je dat dit meer dan regelmatig voorkomt. Ze adverteren met jonge meiden, die "last minute afhaken". Dit doen ze zowel bij hun gangbangs, maar ook bij hun privéhuis. Ga maar eens op de website kijken, er zijn altijd (!!) een paar jonge meiden aanwezig, maar als je langs gaat zijn ze altijd toevallig ziek, afwezig, bezet of wat-dan-ook. Je kunt mij niet wijsmaken dat dit niet hun manier van adverteren is.
De lage prijs maakt absoluut een hoop goed, maar is voor mij niet bepalend. Liever iets meer en kwaliteit, dan goedkoop en kwantiteit.