Gangbang Maison Monty 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
○ Nee ik ben niet van de organisatie 😆.
○ Krijg ook geen korting.

Goed om te lezen! Ik had het ook niet verwacht, maar ik vond dat na alle (overdreven?) positieve verhalen er ook eens een ander geluid moest worden verteld.

Misschien was ik iets te negatief, maar dit is wel zoals ik het ervaren heb. Ik heb in het verleden veel gangbangs meegemaakt, door heel Nederland (en België), maar dit is echt één van de mindere locaties.

Oudere dames is misschien enigszins overdreven, maar de dames waren zeker niet de 21-jarige sletjes waarmee regelmatig wordt geadverteerd. Als je dit topic, of andere topics over Maison Monty terugleest, zie je dat dit meer dan regelmatig voorkomt. Ze adverteren met jonge meiden, die "last minute afhaken". Dit doen ze zowel bij hun gangbangs, maar ook bij hun privéhuis. Ga maar eens op de website kijken, er zijn altijd (!!) een paar jonge meiden aanwezig, maar als je langs gaat zijn ze altijd toevallig ziek, afwezig, bezet of wat-dan-ook. Je kunt mij niet wijsmaken dat dit niet hun manier van adverteren is.

De lage prijs maakt absoluut een hoop goed, maar is voor mij niet bepalend. Liever iets meer en kwaliteit, dan goedkoop en kwantiteit.

Teruglezend vermoed ik dat ik ook namens Mr Sunshine kan spreken dat we vooral dolenthousiast waren over de knappe jonge meiden die aan de gangbang hebben meegedaan. Studente Sofie, blonde kleine Mandy, stunnertje Minou en ik neem mijn Hindoestaanse vrouwtje Melanie mee 😆. Denk dat het vooral daar door komt dat we zo enthousiast zijn.

Wat zijn jullie grote bofkonten dat Minou last minute meedeed met de GB. Dat moet een leuke verrassing zijn geweest. Een ware verleidster die menig man gek weet te maken.

Meedoen met een GB was ze nooit van plan, maar ze zal zich hebben laten overhalen. Ach, meiske toch! was mijn eerste reactie. Wat beschadig je jezelf hiermee. >50 piemels in enkele uurtjes die meerdere keren over je heen gaan. En dat bij een leuk jong meisje die het ieder naar de zin wil maken. Ga er maar aan staan! Vermoed dat veel van haar andere vaste klanten die normaal ook voor een GFE komen bij haar hier ook wel van schrikken. Velen zullen dat hier niet uit durven spreken. Maar hee, ieder zijn eigen mening en eigen ervaringen, toch?

Ik haak in ieder geval af. Mijn plekje mogen jullie hebben. Jullie enthousiasme begrijp ik volkomen! Wees lief voor haar!

Money, money, money zong Abba al in de jaren 70, toch? 50 piemels in korte tijd voor jou als GFE liefhebber en romanticus misschien een schrikbeeld, maar ik vermoed dat zij gedacht heeft tja of ik er nou in een paar weken zoveel verwerk of in een paar uur. Ik pak die centen! Wake up, het is een dvp!

Maak je geen zorgen. Ze hield zich kranig. Maakte me meer zorgen dat er een gast bij zat die kennelijk nog nooit een condoom bij zichzelf om heeft gedaan.

Waarom nu een reactie (wat voor een?), maar zelf nooit een recensie willen schrijven over Minou? Ze zal er leuke, sympathieke en goeie klanten voor in de plaats krijgen ter vervanging van jou. Dat zal echt wel goed komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan