Gangbang Party players - eerste woensdag vd maand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

District90

Newbie
1
13/03/22
1
Hey vrienden!

Beetje gekeken in het forum en ook bij de parenclub rubriek, maar kan niet echt iets vinden erover.

Waar: Party players club
Wanneer: Elke eerste woensdag van de maand
Tijdstip: van 1100 tm 2000 volgens de agenda/flyer.

Het tijdstip is voor mij ideaal, lekker ruimschoots. En goed te Combineren met m'n diensten op werk.

Nu de vragen.. Welke meiden zijn er? En hoeveel meiden zijn er?
Zijn het buitenlandse dames? Of ook Nederlandse dames? Wat is de leeftijd?
Is het te vergelijken met de dames van Ramontiek?

Wat is de prijs?
Is er constant actie van 11 tm 20u savonds?

Zijn er mensen die er wel eens geweest zijn en mij dit kunnen vertellen?
Ik las ook dat actieve stellen ook welkom zijn, maar het gaat mij meer om de gangbang dames zelf.
Hoeveel man komt er meestal op af?

Ik hoor het graag,

Groetjes!
 
Heb hier ooit eens aan meegedaan.

Je kan deze gb niet vergelijken met Ramontiek.

Het zijn vaak dames van stellen die dit doen, dat kunnen dus mooie meiden zijn.. maar ook minder mooie. De aktie duurt wel de hele dag, maar de dames worden wel afgelost door anderen meestal na 4 of 5 uur en dan is het ook voor hun afgelopen.

De gb is wel over het hele pand verspreid en het is vrijwel altijd druk. Entreeprijs weet ik niet meer, is enkele jaren geleden dat ik hier aan meedeed.

Probeer het gewoon een keer.
 
Wel eens op de eerste woensdag van de maand geweest. Inderdaad stellen waarbij de dame wat mannen erbij waardeert. Sommige dames alleen en een enkele semi-professionele. Maar iedereen in eigen tempo. Maar ook club bezoekers die niet speciaal voor GB activiteiten komen.
Niet te vergelijken met Ramontiek met een aantal artiesten die er constant voor gaan.
Ondanks dat de gangbang verhuisd is naar donderdag is de woensdag (en de eerste in bijzonder) nog steeds de beste dag bij PP trouwens
 
Wel eens op de eerste woensdag van de maand geweest. Inderdaad stellen waarbij de dame wat mannen erbij waardeert. Sommige dames alleen en een enkele semi-professionele. Maar iedereen in eigen tempo. Maar ook club bezoekers die niet speciaal voor GB activiteiten komen.
Niet te vergelijken met Ramontiek met een aantal artiesten die er constant voor gaan.
Ondanks dat de gangbang verhuisd is naar donderdag is de woensdag (en de eerste in bijzonder) nog steeds de beste dag bij PP trouwens
Hi maat ik ben er over aan het nadenken om volgende week woensdag naar de pp te gaan is het een aanrader ? Ben nog nooit geweest mvg
 
Woensdagen zijn altijd goed. Rond het weekend meer stellen die meer andere stellen zoeken maar op woensdag prima voor alleengaande man. Nooit te hoge verwachtingen hebben en wel zien wat er allemaal gebeurt. Je krijgt ook een "muntje" die je aan een dame kan geven als je het samenzijn waardeert (subtiel gezegd hè). Als je bij de bar gaat zitten ontdek je de dames wel die deze sparen. Dus gegarandeerd pret. Afgewisseld met sauna of zwembad, hapje en drankje en je dag kan toch niet stuk?
 
Woensdagen zijn altijd goed. Rond het weekend meer stellen die meer andere stellen zoeken maar op woensdag prima voor alleengaande man. Nooit te hoge verwachtingen hebben en wel zien wat er allemaal gebeurt. Je krijgt ook een "muntje" die je aan een dame kan geven als je het samenzijn waardeert (subtiel gezegd hè). Als je bij de bar gaat zitten ontdek je de dames wel die deze sparen. Dus gegarandeerd pret. Afgewisseld met sauna of zwembad, hapje en drankje en je dag kan toch niet stuk?
En wat denk je voor aanstaande woensdag net voor Hemelvaartsdag dat velen vrij zijn zou het druk genoeg zijn ? Wil echt gaan man 😊dankje voor je reactie maat 👍🏼
 
Dan moet je gaan hè. Drukte is altijd afwachten maar je kan ook op hun website het gastenboek in de gaten houden. Later maat!
Maat goedenavond sorry als ik je lastig val wil jou nog eens jou ervaring vragen over PP op een vrijdag heb in hun dagboek wat gezet hoe het is op een vrijdag maar niemand die daar gereageerd heb dacht misschien. Kan jij jou ervaring met mij delen alvast hartstikke bedankt maat 👍🏼Mis dat ik aanstaande vrijdag ga maar zou het echt waarderen op meer info
 
Hi Kaan,

Hou er rekening mee dat a.s vrijdag de dag na Hemelvaart is. Er gaan dus heel veel gezinnen en stellen 4 dagen de hort op. Kans dat het dus vrijdag druk is.. zou het? 🤨
Ik vermoed eerder dat de vrijdag concurentie gaat ondervinden van de hemelvaartsparty die er de dag ervoor wordt gehouden (flink wat aankondigingen in het gastenboek voor die party).
 
Laatst bewerkt:
Maat goedenavond sorry als ik je lastig val wil jou nog eens jou ervaring vragen over PP op een vrijdag heb in hun dagboek wat gezet hoe het is op een vrijdag maar niemand die daar gereageerd heb dacht misschien. Kan jij jou ervaring met mij delen alvast hartstikke bedankt maat 👍🏼Mis dat ik aanstaande vrijdag ga maar zou het echt waarderen op meer info
En nog geslaagd? Volgens het forum was het druk en gezellig....
 
En nog geslaagd? Volgens het forum was het druk en gezellig....
Na 5 jaar een parenclub bezocht te hebben heb ik echt helemaal verpest 🤦🏼‍♂️Ik was naar Eroxx geweest kei leuke club met leuke mensen maar ik heb het echt verpest niks gelukt maar jah wat verwacht je na 5 jaar zoiets was te gretig en de dames zagen dat hopelijk volgende x rustiger aan 👍🏼
 
Ik ben gisteren (vrijdag, de dag na hemelvaart) met een vriendin geweest. Was redelijk druk maar ben eind van de middag weg gegaan.

We hebben uitgebreid geneukt onder toeziend oog van 5-6 man. Was top!
 
Na 5 jaar een parenclub bezocht te hebben heb ik echt helemaal verpest 🤦🏼‍♂️Ik was naar Eroxx geweest kei leuke club met leuke mensen maar ik heb het echt verpest niks gelukt maar jah wat verwacht je na 5 jaar zoiets was te gretig en de dames zagen dat hopelijk volgende x rustiger aan 👍🏼
Tsja, met hoge verwachtingen loopt het vaak niet goed af. Ik probeer toch gewoon een lekkere dag te hebben en wat er gebeurt zie ik wel. Je hebt altijd je "muntje" nog die je misschien kan helpen.
En eerlijk is eerlijk komen mijn verwachtingen ook niet altijd uit maar kan me ook erg vermaken met het kijken naar...
 
Tsja, met hoge verwachtingen loopt het vaak niet goed af. Ik probeer toch gewoon een lekkere dag te hebben en wat er gebeurt zie ik wel. Je hebt altijd je "muntje" nog die je misschien kan helpen.
En eerlijk is eerlijk komen mijn verwachtingen ook niet altijd uit maar kan me ook erg vermaken met het kijken naar...
Tsja, met hoge verwachtingen loopt het vaak niet goed af. Ik probeer toch gewoon een lekkere dag te hebben en wat er gebeurt zie ik wel. Je hebt altijd je "muntje" nog die je misschien kan helpen.
En eerlijk is eerlijk komen mijn verwachtingen ook niet altijd uit maar kan me ook erg vermaken met het kijken naar...
Je hebt volkomen gelijk had inderdaad na een bepaalde tijd te hoge verwachtingen , denk dat ik in de zomer op een vrijdag met super mooie weer neer PP zal gaan wat je zegt gewoon een heerlijke zonnige dag van maken een verwen dag voor mij zelf heerlijk lekker zonnen en zie wel wat er daarna nog gebeurt 👍🏼
 
Gisteren naar de Mega-gangbang geweest voor het eerst in 2 jaar. De zaak was weer aardig verbouwd maar dat ben ik wel gewend daar. (ze houden erg van verbouwen). Meest opvallende verandering was de bar die geheel verplaatst was. Over de gangbang, eigenlijk hetzelfde als 2 jaar geleden. Wat meer oudere dames die er vaak wel pap van lusten. Ik heb mij prima vermaakt
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan