Gangbang safe

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mvangeel

Wandelaar
35
01/05/22
21
Hey,

Ik wil al een tijdje een gangbang doen, echter is het grotendeel steeds bare. Welke gb kunnen jullie aanraden die niet bare is? Graag overdag, want 's avonds is niet mogelijk 😉, daarom ook niet bare ;)

Thx
 
De meeste gangbangs zijn niet bare. De meeste dames zijn voorzichtiger met hun gezondheid. Je zou kunnen denken aan feesten van Erofeestjes.nl of Fun4Two heeft 29 september ook weer een GB party. Voor de rest zijn er ook veel kleinere feesten, maar weet zo even niet welke dat zijn.

Bare is een niche en zeker niet de norm.
 
De meeste gangbangs zijn niet bare. De meeste dames zijn voorzichtiger met hun gezondheid. Je zou kunnen denken aan feesten van Erofeestjes.nl of Fun4Two heeft 29 september ook weer een GB party. Voor de rest zijn er ook veel kleinere feesten, maar weet zo even niet welke dat zijn.

Bare is een niche en zeker niet de norm.
Oke bedankt, op afspraakjes.be, is blijkbaar bare de norm, maar dan moet ik wat beter zoeken 😀
 
Ondanks wat er hiervoor beschreven wordt zie ik steeds meer en meer advertenties voor bare-gangbangs.
Lang geleden ging ik al wel eens meer naar diverse gangbangs, maar die waren toen allemaal en zonder uitzondering met condoom. En ja het kan wel dat er dan misschien eens iemand tussen zat die zonder condoom neukte, maar dat was dan zeker heel uitzonderlijk toen. Intussen zie ik steeds meer aanbiedingen van bare-gangbangs verschijnen.
En ik geef het toe, ik neuk af en toe ook al wel eens zonder condoom, maar op, zo'n bare-gangbangs zou ik dat nooit doen. Ik ga er overigens ook niet naartoe. En ja, ik weet het ook die enkele keren dat ik eens zonder doe is het een risico, en ook dan kan ik iets oplopen. Maar op zo'n bare-gangbang lijkt me dat risico toch wel heel wat groter. Komt nog daarbij dat je niet weet met wie je daar allemaal kontakt hebt gehad. Je zal je misschien de dame(s) nog wel herinneren, maar in hoeveel mannen hun zaad heb je daar liggen roeren?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan